Nagyon elszúrtuk

196 24 2
                                    

Elindultunk újra a haza vezető úton. Meglepő módon, vagy nem hazaértünk. Én leültem a kanapéra Tubbo meg elment megkeresni Ranboot. Nem tudom mennyit vártam rájuk 1 percet, fél órát. De bealudtam megint a kanapén.

(Tubbo szemszögben íródott a rész)

Épp a konyhába reggeliztem, mert lusta voltam kivinni az étkezőbe. Ranboo lépett be, nagyokat ásítozva, és persze a pizsamájában.

-Hogy hogy Lisa a szobádban aludt? Múltkor azt mondtaf, hogy még befeküdni se akart.

-Nem tudom. Mielőtt elaludt csak annyit mondott nagyon halkan, hogy „csak egy álom volt". Gondolom rosszat álmodott. De... meg kell mondani nagyon aranyos volt ahogy átölelt és lassan szuszogott a mellkasomon. Így nem vittem vissza a szobájába. -mosolygott önelégülten.

-Látom élvezed a helyzetet. Ahogy kezded Lisát magadba bolondítani.

-Hát igen, tetszeni tetszik, csak hát, ez olyan mintha ásóval bányásznám a gyémántot. Felesleges, vagy a vége az, hogy valamelyik eltörik, de nem kap semmit.

-Milyen mély lett valaki...de tudom, hogy akkor is megpróbálod. Nagyon látszik kívülről mi folyik itt.

-Jaj, már megint ez. Minek próbáljam meg ha nem ér semmit.

-De legalább ne játssz vele! Tudom, hogy kimaradt a tini korszak a másvilágban. Itt meg egyből háborúba csöppentél. És történtek veled furcsa dolgok, mint az memória zavar. De Lisával ne játssz, nem érdemli meg Mark.

(Én amúgy egyáltalán nem úgy gondolom, hogy „Mark„ lenne a neve, de most csak ezzel tudok gazdálkodni.)

-Jól van na. Csak az a vicces, hogy vannak, felé érzéseim. Ami annyit tesz hozzá, hogy max hatékonyságot ad az ásóra, de nem lesz belőle csákány. -mondta a pultra könyökölve.

-Hát akkor még jobban ne játszadozz vele! Nem ezt érdemli. Egy nagyon jó barát.

-Ő? pfff...

-Ranboo...-néztem rá szikrázó szemekkel. -Ezt most miért csinálod? Miért tiprod földbe a háta mögött. Nagyon jó barát, és még jobb barátnő lenne számodra. Csak te gyáva vagy!

-Ez nem igaz! Nem vagyok gyáva! És ő sose lesz a barátnőm, még alig mondható közeli barátnak is! Egy hónapja, ha ismerem!

-Akkor meg minek fogadtad be? -most nagyon haragszom rá. - Tommynál sokkal jobb lett volna neki.

-Tommy egy gyerek. Még ételt se tudna adni neki. Lisa itt jó helyen van.

-Nagyot csalódtam benned Ranboo. Nem tudom mi ütött hirtelen beléd. Te nem ilyen vagy. Vagy ha igen, akkor félre ismertelek, De nagyon.

-TUBBOOOOO! -kiáltott Lisa. -Kész vagyok!

-Megyek! -szóltam vissza.

-Na de Tubbooo...-erre nem válaszoltam csak kimentem Lisához.

~~~

Már haza fele tartottunk amikor Lisa újra felhozta a reggeli témát. Ranboo és az én beszélgetésem. Mikor kérdezgette rendesen tereltem a témát. Nem akartam rosszat mondani, vagy hogy bármi is történjen vele. Főleg az álmával kapcsolatban. Mert ahogy elmesélte, hogy nem égtek a lámpások, ma még nem gyújtogattam fel kora reggel, mert én is későn keltem. És persze a kardomat is ott kellet hagynom. Aztán a fél hangos veszekedés. Túl igaz volt ahhoz, hogy mondjak neki valamit is. Végül csak annyit tudtam neki mondani, hogy kérdezze meg Ranboot, mert én nem akarok neki rosszat. Nem a legjobb ötlet, de én nem fogok bele avatkozni. De lehet hogy emiatt még rosszabb lesz? "Nem akarok neked rosszat" hangzott vissza a mondat a fejemben. Nem hallatszódik most annyira jónak...

Az új lakó (Dsmp ff /Ranboo ff)-Befejezett-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin