Dream csapata

345 35 24
                                    

(Bár igaz hogy amikor kirakom épp hajnali fél 3 van deeeee vasárnap úgyhogy új rész, és épp a Ranboo live-ot nézem... Azért Jó reggelt/napot/estét/éj XD , és most jöjjön a rész jó szórakozást XD <3 )

Még megvártuk Tubbot, hogy csatlakozzon hozzánk. Főzött nekünk teát és úgy kezdtük el az uzsonnát.

~~~~

-LISAAAA! Kelj fel! ! -rontott be szobámba Ranboo.

-Neked is Jó reggelt Mister! -köszöntem álmos hangon.

-Letépném rólad a takarót, de tiszteletbe tartom, hogy lány vagy így...-és közeledett felém.

-Mi így? -kérdeztem tudatlanul.

-Mond, hogy weee! -mondta hatalmas mosollyal arcán.

-Mi az, hogy weee? -meggondolatlanul kimondtam, és éreztem, hogy valami rám esik. Nem valami volt az Ranboo a „Weee" alatt lendületet vett és rám ugrott. - Aha... lány vagyok, így nem húzod le rólam a takarót, de akkorát ugrasz rám, hogy még a bordáim is inkább úgy gondolják magukat, hogy kiköltöznek?

-Pontosan! Mert ha lehúznám a takarót akkor... nem tudom ez jobban esett. -terült jobban szét rajtam.

-Örülök neked Ranboo, hogy kényelmesnek találsz, de ha végre kiszállnál belőlem...és az ágyamból. -vált paradicsom szenűvé az fejem. Ranboo meg csak nevetett.

-Jól van Lisa kiszállok belőled. -Nevetett tovább rajtam.

-Tudod, hogy nem úgy értettem! Te kis izéé...perverz...-Nevetett még mindig, és ugyan úgy feküdt rajtam háttal. -De nem látok változást. Még mindig azt látom rajtam vagy és mozdulni se bírok.

-Jól van na. -kezdet lenyugodni. Leszállt rólam és csak üldögélt az ágyamon.

Én kiszálltam az ágyamból. Egy piros színű over size pulcsi volt rajtam, egy fekete rövid nadrág, ami a pulcsi miatt nem látszódott. És egy fehér zokni. A pulcsi a térdemig ért. Onnan vannak a ruhák, hogy... nem tudom egyszerűen mikor Techno Oda adta az „Inventory-t" akkor bele teremtek. Lehet ez egy fajta hozadék lehet. És miért hordok zoknit alvásnál? Mert kényelmes... és mert így nem tudják elkapni a démonok a lábam éjszaka, akik az ágy alatt laknak. És még jobb hír nem csak szoknyám van...van nadrágom  is. Kivettem a szekrényből a nadrágot, inget,  egy kismellényt, nyakkendőt, és legutoljára a koronát. Mikor visszafordultam Ranboo még mindig az ágyamon ült.

-Öltözhetek? -kérdeztem tőle.

-Persze! -válaszolt és üldögélt tovább. -JA, hogy ki kéne mennem.

-Nem ártana. -kuncogtam egyet.

Miután elhagyta a szobámat nyugodtan felöltöztem. Ingemet beletűrtem a nadrágomba, nyakkendőmet gondosan megkötöttem. Be kell vallanom a nyakkendő egy igazán elegáns dolog, és marha jól áll! Felvettem kis mellényt. Ez a mellény is nagyon jó kis dolog. Lefogja az inget és így csak az ujjánál bő. Odaálltam a tükröm elé. Borzos hajam megfésültem, aztán összekötöttem a szokásos módon. A kisebb frufrum lágyan esett szemem és a homlokom elé. Majd felvettem egyetlen kiegészítőm a koronát. Felhúztam a két színű bakancsom és készen voltam.

-Kész vagyok! -rontottam ki az ajtón. Ranboot láttam az ajtó mellet a falnak támaszkodni.

-Akkor induljunk! Itt egy alma, reggeli gyanánt. -dobta felém.

-Köszi-kaptam el.

Kimentünk a házból és elkezdtünk sétálni. Gyorsan telt az idő. Minden szarságról beszélgettünk.

Az új lakó (Dsmp ff /Ranboo ff)-Befejezett-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang