זירת הרצח הייתה מוקפת כולה בסרטים צהובים וארוכים. חוקרים ושוטרים רבים הקיפו את האזור והרחיקו את האזרחים המסוקרנים. זירת הרצח הייתה במרכז מסעדה המפורסמת שבעיר ג'יי. גופות הנרצחים, או יותר נכון - מה שנותר מהם, שכבו זה לצד זה בבלגן והדם התייבש על רצפת העץ.
"אתה חושב שהם יגיעו?" אחד מהשוטרים שאל את החוקר שישב על רגליו, מכופף.
החוקר הרים את כף ידו אל מעל שלולית הדם ולאחר שברירי שניות הוא הניח את קצוות אצבעותיו עליה.
השוטר מאחוריו כיווץ את פניו. "אני לא אבין אתכם, המחוזקים." אמר במעין גועל.
החוקר התעלם מדבריו ועצם את עיניו במטרה להתרכז. הוא הרגיש את בטנו מתחממת כשראה לנגד עיניו את שהתרחש במסעדה כמה דקות לפני שהגיעו.
הגופות ששכבו מוטלים על הרצפה היו בעבר משפחה חייכנית, שמחה, שכל רצונה היה לחגוג את יום ההולדת של אחת מבני המשפחה. החוקר ראה כיצד הרוצחת נכנסה פנימה אל המסעדה. היא הייתה בעלת שיער שהזכיר באורכו ועוביו זנב סוס. בגדיה היו מסודרים ונקיים ועל מפרק כף ידה הופיע הסמל.
הסמל שהחוקר כבר זיהה. דרקון מוקף בעיגול.
"אלה הם שוב." הוא דיבר אל האוויר, בידיעה שגופו האמיתי - זה שמצוי בטרנס וקיפאון, יגיד את המילים מבעד שפתיו.למזלה של המשפחה התמימה, בעל המסעדה היה מחוזק בעצמו.
החוקר התבונן בבעל המסעדה בעוד שזה זינק מבעד לגופו הבלתי נראה. כפות ידיו העלו קוצים כהים וחדים כתערים וזה ניסה להכות את הבחורה הצעירה. אך היא הייתה חזקה, חזקה מאוד. היא תפסה את כף ידו ועורה רטט לפני שאמתו נמסה אל מול פניהם של המשפחה המבוהלת.
היושבים במסעדה מיהרו לברוח ממנה. אב המשפחה התמימה מיהר לנסות להבריח את משפחתו, אך זה כבר היה מאוחר מדיי. הצעירה תפסה את גרונו והשליכה לעבר בת זוגתו נחשול מהיר של אנרגיה ירוקה חומצתית.
הילדים הקטנים נצמדו אל הקיר שחסם אותם וכשזו הרגה את הוריהם, היא זרקה במהירות כדור נוסף של אנרגייה חומצתית.
החוקר חזר בחזרה למציאות והוא קרס לאחור לכמה רגעים. הוא הסתכל לצדדים, הבחין בשוטרים המקיפים את המסעדה וגובים עדות מהאנשים. פניו היו מלאות חרדה והוא נשם בכבדות לפני שהסתכל אל השותף שלו.
הוא נעמד מיד וצעד קדימה אל מחוץ לזירת הרצח. "אלה אחוות הדרקון." הוא קבע.
השוטר שלצידו ניסה לצמצם את הפער. "אוקיי, אז הם בוודאות רוצים להתעסק בתיק הזה. אולי נבקש מהם ש-"
"אתה חושב שהם עובדים תחת הממשלה? תחת צבא הגנום?" החוקר נעצר והסתכל אל השוטר המיוזע. קטע את קו מחשבתו התמים.
זה שקשק את ראשו מיד.
"הם יחידת המחוזקים. פושעים, שכפופים לאף אחד." החוקר המשיך ואמר לפני שנכנס לרכבו. "אחרי שהצענו סכום כספי שכזה על מי שיביא לדין את ראש אחוות הדרקון, אין לי ספק שהם כבר חוקרים את העניין."
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...