פרק 14 | הקיפודה, איש הכלב והאילמת

44 8 37
                                    

שלושת המחוזקים מהיחידה הלכו בשבילי היער.

לואיז הלכה ראשונה ובכפות ידיה היא החזיקה במפה ובשטח שהיה מוקף בעיגול - שטח שסימן כמה שהם קרובים למיקום בית הכליאה של האחווה.

"היא הייתה שם?" קירה שאלה את טד עליו עמדה. הכלב הגדול ניסה להתעלם מדבריה ולא השיב. "אנחנו צריכים לדעת כמה שיותר מידע עליה, טיאודור." קירה לחצה עם כף רגלה על שיערותיו ואמרה את שמו המלא. "אם אפשר לסמוך עליה."

"אפשר." טד נשף וגירד את פרוות כתפו לכמה רגעים.

"היא הייתה שכנה שלכם?" קירה שאלה.

"טד לא רוצה לדבר על זה." טד הידק את לסתותיו.

"אנחנו צריכים לדעת עליה כמה שיותר מידע, טד." קירה דרשה שוב. "אני לא יודעת אם זה היה הדבר הנכון לקחת אותה לבית המחסה מבלי לברר עליה מידע. יכול להיות שהיא סוכנת של האחווה. אתה היחידי שמכיר אותה."

"טד לא -" טד עצר את הליכתו. "טד מדחיק זיכרון עבר."

"ההדחקה הזו יכולה לעלות בחיים של היחידה." היא לחצה פעם נוספת, אך הפעם טד תפס את גופה הקטן בכף ידו והשליך אותה בזעם אל האדמה.

קירה התהפכה בסלטה מהירה ונעצה את כפות רגליה באדמה. היא נגררה לאחור במקצת ובהתה בכלב האדם הזועם. זה התנשף בכבדות מולה ולואיז עצרה את הליכתה גם כן.

"אני יודעת שהבטחת לא להתעסק בחיים האלה. אבל הם חוזרים אלייך וכדי לנסות, איכשהו, להביס את האחווה - אנחנו צריכים לדעת כמה שיותר מידע עליהם. גרייס היא קצה החוט היחידי שנשאר לנו." קירה הזדקפה.

טד אגרף את אצבעותיו והסיט את מבטו לצד בכניעה. "טד מרשה." הוא פנה אל לואיז. "תספרי." אישר.

לואיז הבינה מיד את דבריו. היא עצמה את עיניה והתרכזה, ולאחר מספר שניות, גופה צנח מטה אל ידיה של קירה. טד הרגיש איך התודעה שלו נשלטת, איך לואיז מקבלת את היכולת לדבר במקומו.

היא ראתה את זיכרונותיו, את הזיכרונות שהרשה לה לראות. את הסיפור שלו. "היא הייתה שם." קולו העבה דיבר, אך זו הייתה לואיז שסיפרה. "היא הייתה שכנה שלהם, כן. של כל המשפחה שאימצה אותו." היא עצמה את עיניו ונחשפה לעוד תמונות מהיום שהיה צריך להיפרד מהם.

זה היה כמה חודשים לאחר יום ההתפרצות. כשכמה אנשים כבר דיווחו על כך שנדבקו ביכולות על טבעיות. זה היה היום שחייו של טד השתנו לחלוטין.

"אב המשפחה, דין, עזב את יום העבודה באותו היום. הלך לכיוון ההר שהמלאכים התגלו אל המחוזקים הראשונים. אלה הפגינו את היכולות שהמלאכים העניקו להם מול כל קהל היונקארים הסקרנים. כשהוא ביניהם."

קירה הזדקפה והמשיכה להקשיב לסיפורו של טד.

"דין חזר הביתה באותו הלילה. אבל הפעם, הוא חזר אחרת. עם היכולת ליצור להבות מקצוות אצבעותיו. הילדים מאוד התלהבו מזה. גם טד. אבל דין לא ידע כמה שזה מסוכן."

יחידת המחוזקיםWhere stories live. Discover now