פרק 20 | אבק כוכבים

41 8 42
                                    

קירה התבוננה באמט. צבע עורו היה חיוור, ידיו היו פרושות לצדדים, ובן זוגו אחז בו בגוף רועד. מנסה בדרך כלשהי להחזיר אותו בחזרה. היא הרגישה שצנחה לבור חסר תחתית, לנפילה שלא תיגמר לעולם.

"אמט, בבקשה." מגנא התחנן בבכי מר.

קירה הרימה את ראשה בזהירות בחזרה אל ראש האחווה. פניו היו חסרות הבעה, חסרות רגש. קרות ומנותקות. כשזיהתה רגש כלשהו, זה היה חיוך ציני וקר. הוא הרים את אצבעותיו והורה לחייליו. "תירו בהם."

דארום הרגיש את הזעם ממלא את גופו, את הכעס על כך שלא יכל להציל את אחיו. כששמע את ראש האחווה מורה על הריגתם של כל חברי אחיו, הוא פעל מיד.

כפות ידיו של המכשף מיהרו ליצור חוטים עדינים וירקרקים שזינקו במהירות אל עבר החיילת הטובה ביותר של האחווה. החוטים התלפפו סביב גופה של הצללית, שרק התרכזה במבטה על גופתו של אמט.

המכשף משך אותה לכיוונם וכשאחז בה, הוא הסתכל אל גרייס, פניה היו קפואות ודומעות. "אני מצטער." לחש לה.

"תירו בהם." טראוס פקד.

"אבל, המפקד, הצללית איתם -" אחד מהחיילים אמר בקול רועד.

"תירו בהם!" טראוס צווח.

כשהמכשף שמע את סחיטת ההדק הראשונה מנשקי החיילים, הוא פער את כפות ידיו ופרש אותן לצדדים מנוגדים בסיקול.

שער ירקרק ורחב נפער תחת רגלי היחידה כולה והם צנחו מטה. נפלו במקומות ראנדומליים ברחבי הסלון במשכן המכשף. דארום מיהר לסגור אחריהם את השער וכשזה נחתם, הוא צנח לברכיו בהתייפחות.

"אמ-ט." לחש.

מגנא הזדקף בחצי כאב לישיבה נוספת על ברכיו. הוא הרגיש שכל חייו נעצרו בשנייה וכל מה שראה לנגד עיניו היה את היריות שפגעו באהובו והרגו אותו לנצח.

טד פרק את זעמו והשליך את אחת הכורסאות על הקיר שניצב מולו. הכורסא ננעצה במהירות שם ונשארה קפואה במקומה. השקט שליווה את החלל כולו שבו היחידה שהתה התלווה בבכי של מגנא.

כשדארום זיהה את מסכת הצללית מולו, הוא חיפש בעיניו את הנערה הזרה. כשמצא אותה שוכבת בכאב כמה מטרים ספורים לצידו. שיערה החום והקצר היה פרוש על רצפת השיש ועיניה הבהירות החלו להיפקח באנקה.

המכשף מיהר לצייר מול פניה רונה עם אצבעו ולהשליך אותה קדימה אל מצחה.

כשזה פגע בה, היא צנחה מיד לתרדמת.

הוא הסתכל באיטיות אל עבר אחיו. "אני - אני הייתי צריך," דארום התקרב אל גופתו והתייפח בבכי.

קירה נשארה קפואה. הרגישה את כל שרירי גופה הקטן נעולים, ללא יכולת לזוז כלל. היא בלעה את רוקה ודמעה התגלגלה מעינה הכהה והקטנה.

יחידת המחוזקיםWhere stories live. Discover now