מגנא נהג בדרך חזרה. ידיו היו מונחות בקלילות על ההגה בעוד שפנה אל הכביש המהיר והריק מכל מכונית. לצידו ישב אמט ומאחוריהם ישבו קירה, טד ולואיז. על הברכיים של לואיז שכבה גרייס המעולפת.
למרות גודלה הקטן של קירה בהשוואה לכיסא הישיבה, היא קיבלה כיסא משלה. גופו הגדול של טד נדחס במושב האמצעי והוא נשף באפו. "למה שלא נחליף, קירה?"
"אני לא יושבת באמצע." קבעה בילדותיות.
"היא בוודאות בדרך אלינו." מגנא קבע ולחץ עוד יותר בחוזקה על דוושת הגז.
אמט הפנה את מבטו לאחור ושאל. "יש על הנערה שבב מעקב?"
"הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה שהאחווה תמצא את בית המחסה." טד עיקם את אפו והעביר את כף ידו הפרוותית על אחורי צווארה - שם השתילו לרוב את השבבים. כשהרגיש בליטה זרה, אמר מיד. "חכו שנייה אחת."
לואיז דחפה את גרייס לישיבה והתנגדה לרצונה להמשיך לשכב. טד הרים את האצבע שלו והציפורניים הכהות שלו התארכו עוד יותר לפני שנעץ את קצוותיהם בצדדים.
שבב המעקב קיפץ מיד מתחת לעורה ולואיז מיהרה לזרוק אותו מהחלון.
"היא כנראה התעלפה מאוד חזק אם זה לא העיר אותה." אמט מלמל והפנה את מבטו בחזרה לכביש. בעדינות, טד החזיר את ראשה של גרייס אל הברכיים של לואיז.
האילמת המתולתלת בהתה בכלב הגבוה במבט מופתע. היא בחיים לא ראתה אותו מתנהג ומתנהל בעדינות. טד תמיד היה פראי ואכזרי.
"טד," מגנא כחכח בגרונו והסיר את עיניו לשבריר שנייה מהכביש בכדי להביט בכלב האדם הגדול שחסם את רוב שדה הראייה מהמראה האחורית שלו. "רוצה להסביר לנו איך אתה מכיר אותה?"
"היא הייתה שכנה שלנו." טד השיב בשקט ומיד קרא כשזיהה דמות ניצבת במרכז הדרך. דמות שמגנא לא זיהה מאחר ומבטו הופנה אל טד. "תעצור!"
מגנא מיד הביט בדרך, שם ראה אותה. כתם שחור וקטן, אוחז ברובה זר בעל קת קצרה. מגנא מיד לחץ על דוושת הברקס וסיבב את ההגה לכל אורכו.
כתוצאה מהסיבוב והעצירה הפתאומית, אחד מגלגלי הרכב ננעל והמכונית כולה התהפכה באוויר שני סיבובים. הדמות הלבושה בשחור הפנתה את מבטה לעבר המכונית שהתהפכה מעליה.
מגנא מיהר להגיב ופער את כף ידו. מתוכו זינק משטח ורוד ועבה שעצר את הרכב כשזה היה שבריר שניות מלנחות על הרצפה הקשיחה ולפצוע את כל היושבים במכונית.
"הצללית." אמט הכריז את המובן מאליו וכולם שחררו את החגורות שלהם.
"אם הם הביאו אותה, גרייס חשובה. אמט, אתה לוקח את גרייס כמה שיותר רחוק מכאן. כל השאר, אנחנו נשארים להביס את הצללית." קירה פקדה ומיד כולם יצאו ועשו כשאמרה להם.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...