"אני פשוט אומר שזה רעיון רע," מגנא אמר בפני חבריו בעוד שהקפיץ בכף ידו כדור מסטיק ורוד שיצר. "צבא הגנום והמשטרה מחפשים אחרינו, קירה לא הייתה צריכה להישאר שם."
אמט חטף את כדור המסטיק בעוד שהיה באוויר ולעס אותו. הוא התיישב לצד מגנא על הספה עליה שכב. "היא אמרה שהמחוזקת לא הייתה מחוזקת. איך זה אפשרי?"
לואיז ישבה על הכורסא שהייתה בניצב לספה הארוכה. כשמבטה הצטלב עם של אמט, היא מיהרה להרים את כפות ידיה ולסמן לו את דבריה. "אולי קירה מחפשת שותפים. אנחנו נמצאים במקום, תקועים, בחקירת אחוות הדרקון הזו."
טד הלך בבית המחסה של היחידה והתקדם לכיוון המקרר שהיה בקצה המבנה הנקי שבו גרו במשך זמן רב כל כך. הוא תפס את ידית המקרר וכשפתח אותה, זאת רעדה במקומה.
"תזהר שלא תשבור לנו את המקרר, כלבלב." מגנא עקץ אותו.
טד נבח ותלש את דלת המקרר ממקומה. הוא השליך אותה בזעם קדימה, אל הספה שעליה מגנא שכב בנוחות.
בשניות, אמט זיהה את שעמד לפגוע בבן זוגו ובו ומיהר להגיב. הוא זינק מעל המיטה ונעמד על רגליו. בכף ידו הוא שרבט ציור זריז של חרב ארוכה בקווים סגולים.
כשסיים, הוא תפס את החרב בעודה באוויר והנחית אותה אל דלת המקרר שעמדה לפגוע בהם. הלהב הזורח חתך את המקרר בדיוק לשניים והחלקים נהדפו לצדדים מנוגדים.
"אל תקרא לטד כלבלב שוב." טד אמר בכבדות, נשף באפו באיום והסתכל אל מגנא. מיד לאחר מכן, הכלב הענק חטף מהמקרר נשנושי נקניק שאמט קנה במיוחד בשבילו ועלה במדרגות אל חדרו.
אמט הסתכל גם כן לכיוון מגנא ונעץ בו מבט חד ומאוכזב. החרב שאחז בכף ידו התפוררה וגם הוא עלה במדרגות, מבלי לומר מילה.
מגנא הזדקף. "אמט," הוא ניסה לעצור אותו, אך זה כבר הלך לחדרו. יוצר המסטיקים נאנח והסתכל אל לואיז, שצפתה בו במבט שופט.
היא סימנה לו עם כף ידה. "טיפש."
"מה?" הוא שאל כלא מבין. "זה אשמתי שהוא לא מבין שאני צוחק איתו? או לפחות מבין שהוא לא צריך לדבר לעצמו בגוף שלישי?"
לואיז גלגלה את עיניה ומיהרה לעמוד על רגליה. היא צעדה אל שק האגרוף שהיה תלוי בקצה הסלון והתחילה להכות אותו באגרופים זריזים.
מגנא בהה בדלת חדרו של אמט ובאנחה נוספת הוא גרר את גופו לכיוון חדרו של בן זוגו. לפני שהגיע לשם, היה צריך לחלוף מול חדרו של טד.
הכלב הענק אחז בתמונה ממסוגרת של משפחתו, משפחת באנקס, והוא ליטף עם כף ידו את התמונה. טד מיהר להסתכל לכיוון מגנא ומיד שאל בתקיפה. "מה?"
"כלום." מגנא הרים את כפות ידיו. "כלום." חזר על דבריו לפני שצעד אל אמט. כשהגיע אל חדרו, הוא פתח את הדלת ונכנס פנימה.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...