"קחי, תשתי." ורוד העיניים הגיש לגרייס בקבוק מים פושרים בעוד שכף ידו השנייה הייתה מתוחה על צלעותיו הכואבות. גרייס לקחה את בקבוק המים מכף ידו ולגמה מתכולת הבקבוק.
"תשב לנוח, מגנא." הנער בעל העט החגור לאגנו ניגש אל ורוד העיניים. הוא הניח את כף ידו על צווארו וחיבק אותו בדאגה. "פחדתי שלא תעמדו בזה." הודה.
מגנא כרך את זרועותיו הגדולות במאמץ סביב אמט ונאנח. "הכל בסדר."
"צללית כיסחה יחידה." טד הניח את גיזת הצמר על פצע הדקירה הפתוח בכתפו ונשף בין שיניו החדות.
"מי זו הייתה?" גרייס שאלה את טד לאחר שבלעה את המים החמימים בגרונה.
הכלב הענק הפנה את מבטו לצד השני, ואמט החליט להשיב לה במקומו. "קוראים לה הצללית."
"המים האלה ממש חמים." מגנא מלמל אליה. "איך את שותה אותם?"
"תהיתי לעצמי למה הם חמים." גרייס השיבה בשקט.
"החבר שלך תלש את הדלתות של המקרר." מגנא הצביע עם אגודלו אל כלב האדם הגדול ששתק לרוב הזמן.
"אה." גרייס השיבה בקצרות.
"היא הייתה מהירה מאוד, אבל אנושית." הקיפודה שישבה על השולחן בסלון גרמה לכל היושבים בבית המחסה לסובב את מבטם אליה. "הצללית - משהו בריח שלה, בדרך שבה היא נלחמת. היא לא מכאן." הקיפודה תהתה לעצמה והעלתה את מחשבותיה לאוויר.
"למה אתם מגנים עליי?" גרייס שאלה את השאלה הדחופה ביותר שהייתה חייבת לקבל עליה מענה.
מגנא התיישב על הכיסא ואמט מיהר להרים את העט שלו. בקווים מהירים הוא יצר צורת קובייה ועם אצבעו הוא הקפיץ את התוצאה שלו היישר אל פתח בקבוק המים - וזה קירר מיד את הטמפרטורה.
"ואו." גרייס מלמלה.
"המשטרה וצבא הגנום פרסמו פרס כספי על מי שיביא אליהם את ראש אחוות הדרקון ויעצור אותם." קירה השיבה בשקט.
אמט מיהר להמשיך ולומר. "אבל אנחנו גם רוצים שהמצב בג'יי יתאזן שוב. בלי רציחות בכל שבוע בידי אחוות הדרקון."
"כן. אבל הכסף העיקר." הקיפודה משכה בכתפיה והודתה.
"מי אלה?" גרייס שאלה את אמט. "אם אחוות הדרקון מבצעים כאלה פשעים, למה כל הפרסומות שלהם מרוחות בכל חור בעיר? ההבטחה שהם יכולים ליצור מחוזקים?"
"השמועה אומרת שראש האחווה הוא אדם בעל ממון רב. הוא רוצה ליצור מחוזקים מסיבה שעדיין לא ברורה לנו." אמט ענה.
"איך ברחת משם?" מגנא שאל בחזרה את גרייס.
"נעזרתי ב-" היא הסתכלה אל עבר כפות ידיה. "הרעל!" היא קראה בבהלה. "יש בי -" היא קמה מהכיסא והרגישה שראשה מסתחרר. "איך שכחתי את זה?" היא שאלה את עצמה בכעס עצמי.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...