שעה לפני כן...
"את בטוחה שזה רעיון טוב?" זו השאלה הראשונה שזאק שאל את גרייס, כשראה את תחנת הרכבת בה הנערה הצעירה רצתה לנסוע. הוא כחכח בגרונו לפני שהמשיך. "האחווה אחרינו, זה יהיה חכם להיכנס למקום ציבורי כל כך."
גרייס קראה את השלט המרכזי שהיה בתחנת הרכבת.
למחוזקים, חל איסור מוחלט על שימוש בכוחות. המחוזק שיתפס משתמש ביכולותיו ייענש בשיא החומרה.
היא נחרה בבוז. "כאילו שזה יעצור אותם." מלמלה לעצמה לפני שדיברה עם זאק. "חנות הספרים במרכז העיר נמצאת במרחק של שעתיים הליכה מכאן." גרייס הנמיכה את הכובע שחבשה על שערותיה הכהות במטרה להסתיר את פניה עוד יותר. "אנחנו נגיע עם הרכבת הזו תוך חצי שעה. אפילו פחות."
זאק היה נשמע לא נינוח בראשה. "אני לא חושב שזה רעיון טוב, גרייס. רק לפני שעה ברחנו מבית הנופש של האחווה. מחפשים אחרינו."
"אני רוצה לחזור הביתה, זאק. בשביל זה, אני צריכה את יחידת המחוזקים. אליה הדריכה אותי שזה הדבר הראשון שאני צריכה לעשות בשנייה שאשתחרר משם." היא דיברה בשקט ושילבה את זרועותיה.
"זו עשויה להיות מלכודת. תראי כמה מצלמות אבטחה יש כאן, כמה מקומות שבהם יכולים לחשוף אותנו." זאק דיבר במהירות.
"למזלך, אתה בראש שלי. לכן, אני לא באמת שואלת אותך." היא השיבה ומשכה באפה לפני שהסתכלה לצדדים וצעדה אל הרכבת שנכנסה אל הרציף. גרייס ניסתה לזהות במבטה את אחד מחיילי האחווה. אותם החיילים שידעה כי מחכים לה, מחפשים אותה.
היה הרבה היגיון בדבריו, אבל היא הייתה חסרת סבלנות. היא נכנסה פנימה, אל תוך קרון הרכבת הראשון שעצר מולה, וחלפה על פני האזרחים ההולכים והשבים.
כשנכנסה פנימה, היא הרגישה את המזגן הנעים מרגיע את חום גופה. פניה היו מזיעות מחרדה וריצה, והיא גררה את רגליה בדרך לאחד מהמושבים.
"את צריכה לשמור על עירנות." זאק הורה בראשה. "אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש."
"אתה תספר לי מי אתה?" גרייס החליטה לשאול בקול שקט. כשאחד מהיושבים בקרון שלה התבונן בה, היא הצביעה אל האוזנייה שהיה צמודה לאוזנה. מסמנת לו שהיא מדברת בטלפון, ושיחזור להתעסק בענייניו.
"זה היה ממש נוח למצוא את הבגדים והאוזניות האלה ביער." זאק דיבר בהתעלמות מדבריה. "אתם, בני האדם, כאלה מוזרים. משאירים את הרכוש שלכם כך, בלי שמירה."
"אני לא רוצה לחשוב על היונקאר שהשארתי ערום ביער. או בכלל, על העובדה שהיה יונקאר ערום ביער." גרייס התכווצה בחצי גועל ולאחר שתיקה קלה, החליטה לשאול שוב. "אתה תספר לי מי אתה?"
"כבר אמרתי לך שכן. אנחנו צריכים להיכנס למקום מבטחים קודם, גרייס." זאק ניסה להעביר נושא במהירות, אך גרייס הייתה תקיפה.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...