"מה אני אמורה לעשות?" גרייס דרשה הנחיות מהקול המוזר בראשה, קול שלא הכירה עד לפני כמה דקות. קול בשם זאק. היא הייתה בטוחה שהיא מתחרפנת, אבל החליטה לנסות ולראות מה יקרה אם תפעל כדבריו.
"אני לא מאמין שאנחנו סוף סוף מדברים." זאק מלמל בראשה. "חיכיתי ליום הזה מאז שנולדת."
"א', מטריד מאוד." היא מלמלה מיד. "וב', השומרים מתחילים להסתכל אליי מוזר." היא זקפה מולו כשעמדה קרוב אל מגדל השמירה. קרוב מדיי. הם דיברו ביניהם לפני שהתקרבו אל מעקה הבטיחות, שם יכלו להתרכז בגרייס.
זאק צחק בראשה. "הם לא יכולים לפגוע בך יותר, גרייס. רק הרעל שהם הזריקו לך יכול, אבל אנחנו נוציא אותו ממך."
השומרים החלו לזעוק לכיוונה לחזור לכיוון הביתנים. "לחזור בחזרה." דרשו בצעקות.
קצב פעימות ליבה של גרייס דהר, והיא נשכה את שפתיה. "זאק?"
"למה הדפיקות לב שלך כל כך מהירות, אנחנו מוגנים." הוא הדגיש בפניה. "תרימי את הידיים שלך לכיוונם, אני אעשה את כל השאר."
"התוכנית לא הייתה אמורה לעבוד ככה." גרייס השיבה לפני שהרימה את כפות ידיה קדימה אל מגדל השמירה. שני השומרים לא חיכו כמה רגעים לפני שהרימו את נשקיהם קדימה לכיוונה.
היא עצמה את עיניה כששמעה אותם סוחטים את ההדק. הכדורים נזרקו מבית הבליעה מיד לכיוונה. מחשבה אחת עברה בראשה וזאת הייתה שאם היא דמיינה את זאק, היא תמות באותו הרגע.
לפתע, הרגישה את ורידיה מתמלאים בכוח ואנרגייה. מתחזקים בעוצמה שלא הכירה, בהרגשה קרירה בבטנה. היא פקחה את עיניה ושם ראתה את שני נחשולי האנרגייה שפרצו מפרק כף ידה היישר אל מגדל השמירה, ואל הקליעים שהתקרבו אליה במהירות.
בשנייה שאלה פגעו באנרגייה הלבנה והצחורה, הם התמוססו והתפרקו באוויר. האנרגייה פגעה במגדל השמירה ויצרה בו חור רחב. בשנייה שהאנרגייה פגעה בעורם של השומרים, היא פירקה גם את גופם שלהם והפכה אותם לאבק שהתעופף ברוח.
היא הסירה את כפות ידיה מהאוויר והרגישה את הכוח חוזר בחזרה לגופה ונספג בנימיה. "ואו." נשפה.
"עוד לא ראית כלום." זאק מלמל בשעשוע.
גרייס הפנתה את מבטה אל וויפ, שם ראתה אותה בפנים המומות מתבוננת בגרייס. היא שרקה מיד לכיוון אליה, וזאת השליכה את הפצצות החשמליות. עוצמתן הייתה נראית מגוחכת לגרייס ווויפ, אחרי שאלה ראו את כוחותיה של גרייס. או יותר נכון, של זאק.
"גרייס מחוזקת." וויפ מלמלה לאליה בזמן ששתי אלה התקדמו במהירות אל מגדל השמירה ההרוס.
"לא, את לא." זאק מיהר לומר כששמע את שיחת שתי השותפות שלה.
"זה ממש לא הייתה התוכנית," אליה מלמלה כשהייתה קרובה אל גרייס. "אבל אם כבר הצלחת להרוס את מגדל השמירה, תהרסי את הגדר. תשחררי את כולן מפה."
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasiaלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...