מגנא פקח את עיניו החלשות באיטיות ומיהר לסגור אותן כשאור המנורה בחדרו סינוור אותו. הוא הרים את כף ידו כנגד פניו והרגיש כאב חד באזור צלעותיו ובטנו. הוא מיהר לכווץ את פניו ולקח חצי נשימה נוספת לריאותיו לפני שהזדקף על המיטה.
הוא הרגיש כף יד טופחת על כתפו.
"אמט?" מיהר לשאול. כשראה את שיערה המתולתל של זו שנגעה בו, הבין שכל מה שחלם היה נכון.
אמט באמת נלקח ממנו.
הבזק חד מרגע הקרב שלו עם הצללית הכה את זיכרונותיו. הוא ראה את הנערה הצעירה נועצת באכזריות את חרבה ומסתכלת אל עבר פניו במבט ישיר.
אם לא היה בהשפעת כל כך הרבה משככי כאבים ורונות ריפוי מגוונות, מגנא היה יכול להישבע ששמע את הצללית לוחשת לו שהיא מצטערת.
"אתה בסדר?" לואיז מיהרה לשאול אותו דרך אצבעותיה.
מגנא טלטל קלות את ראשו. "איפה - איפה אמט? איפה כולם?" שאל בחולשה.
לואיז לקחה רגע והתבוננה בתווי פניו של מגנא. "הם מתכוונים להילחם באחווה ולקחת את אמט -" היא לא הספיקה להשלים את המשפט ומגנא מיהר לנסות להזדקף לעמידה.
הוא נשף בכאב מסחרר כשנעמד על גפיו.
"אתה צריך לעצור." אם ללואיז היה אפשרות לדבר, כנראה שהייתה צועקת עליו.
"הם - מה אם הם ייכשלו?" דמעות נקוו את עיניו של מגנא. "אני צריך להיות שם. אני -" הוא אחז בגיזת הצמר שעטפה את בטנו בכף יד רועדת. "אני צריך להיות שם." הוא חזר על דבריו בלחישה.
"קירה השביעה אותי לא לתת לך לצאת. אנחנו לא צריכים לסכן עוד אחד מאיתנו." לואיז סימנה בתוקף וחסמה את דלת היציאה מהחדר עם גופה.
מגנא הסתכל ישירות אל עיניה. "את תתני לי לעבור."
היא נדה בראשה.
"לואיז." כשהוא הרגיש מספיק יציב, הוא פסע צעד אליה והושיט את ידו. היא מיהרה לתפוס את פרק כף ידו. כשמבטם הצטלב בפעם נוספת, היא נדה שוב.
היא עצמה את עיניה ושיגרתה את תודעתה אליו. היא הרגישה את כאביו מערפלים את כל החושים שלה. לואיז החלה לצעוד בחזרה למיטה במטרה להשאיר את מגנא במקומו, אך פתאום שמעה את קולו בראשה.
"לא... את- לא!" הוא קרא והיא הרגישה את עצמה נזרקת החוצה מגופו ישירות בחזרה לגופה שלה.
הוא מיהר לפסוע קדימה שוב. רגליו רעדו והוא לקח נשימה עמוקה לפני ששלח את כף ידו קדימה. חבל עשוי מסטיק ורוד נמתח מפרק כף ידו השמאלי אל עבר כף ידו הימנית. הוא אחז בחבל ואזק את כפות ידיה של לואיז.
זו פערה את עיניה לעבר המתרחש. ניסתה להסתגל לעובדה שהוא הצליח לשחרר אותה ממנו. הוא התכופף במאמץ כבד והשליך את שארית חבל המסטיק אל קצה החדר.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...