פרק 17 | מלחמה כוללת

52 6 87
                                    

"איך חשבתם לצאת לשם בלעדינו?" קירה צעקה בכעס על גרייס, שהתיישבה בחוסר נוחות ובדאגה לאמט ומגנא. הקיפודה התהלכה ברחבי הבית ובעטה בכל מה שנקרה בדרכה, גם אם זה היה טד בעצמו. "אנחנו צריכים לסמוך על מכשף שיציל את מגנא." קירה נשפה באפה.

הכלב הסתכל עליה במבט מבולבל והמשיך להתהלך לכיוון אחת הספות. "הוא חזק. מגנא שורד."

"מה עם אמט?" לואיז סימנה.

קירה רטנה בכעס ובעטה בחפץ נוסף. גרייס הייתה מאויימת אך גם מורשמת מרמת הכוח הפיזי הגבוה של הקיפודה.

"נחכה שייצרו קשר, לא?" גרייס החליטה לשאול.

קירה נדה בראשה. "הם כבר יוכלו להעביר את אמט לאגפים אחרים, למקומות שגם את לא היית בהם. אם נחכה, נאבד את אמט."

"למה הם לקחו אותו?" גרייס שאלה. "הם רוצים אותי, הם יודעים על המלאך ששוכן בי."

"הדבר הראשון שהייתם צריכים לעשות זה לעדכן אותנו." קירה כעסה בדיעבד על סדר הפעולות שהם בחרו לבצע. "אם כל היחידה הייתה שם, היינו יכולים להציל את אמט."

"הם בטח רוצים להוציא ממנו מידע על היחידה." לואיז הסיקה וסימנה בשפת הסימנים.

"זה הייתה מלכודת." טד אמר בקול רועם.

"מה אתה אומר, טד?" קירה השיבה בציניות גמורה והתהלכה ללא הפסקה ברחבי הסלון והמטבח. מנסה לחשוב איך תוכל לפתור את הבעיה שנקלעו אליה.

"הם בטח העבירו אותו למקום שהייתי בו. למתקן הכליאה. אנחנו יודעים איפה זה, נוכל לצאת לשם." גרייס הציעה. "המנעול נפתח, אני יכולה להשתמש בכוחות של המלאך."

"את מדברת אליי כאילו אני לא קיים." היא שמעה את קולו של זאק בראשה שוב.

יש לך פתרון? שאלה אותו.

"ההצעה שלך הייתה דווקא טובה. אנחנו הרי נוכל להרוס את האחווה לגמרי מהיסוד." השיב.

"אנחנו נוכל להרוס את האחווה לגמרי מהיסוד." גרייס אמרה את דבריו בקול.

קירה נעצרה והביטה בתווי פניה של גרייס בעוד שזו המשיכה לדבר.

"הם לקחו את אמט. הצללית הזו, היא כמעט הרגה את מגנא. וגם אתכם, בקרב על הגשר." הנערה התמימה נעלמה והתחלפה במעין גרסא קשוחה של עצמה.

גרסא שקירה אהבה.

"הם הרגו את אליה. הם חוטפים נערות. מרעילים אותן. איזו עוד סיבה צריכה להיות לנו מאשר לצאת לשם עכשיו ולהרוס הכל?" גרייס שאלה.

טד חייך חצי חיוך.

"יש שם גם חפים מפשע." לואיז סימנה מיד. "יש שם ממלאי פקודות. נערים ונערות שכל הפשעים שלהם זה העובדה שהכריחו אותם להצטרף לאחווה. מחוזקות שנוצרו שם. אנחנו לא נוכל להרוג אותם בשביל אמט, הוא לא היה מסכים לזה."

יחידת המחוזקיםWhere stories live. Discover now