אזהרה!
הפרק הבא יכיל תכנים גרפיים הכוללים בעיקר אלימות ודם.קריאה מהנה :)
~~~~~
אמט אחז במוטות הכיסא אליו היה קשור וניסה לשחרר את זרועותיו בחוסר הצלחה. הוא רטן במאמץ וניסה פעם נוספת לפני שנאנח בכישלון. הוא נותר לבד בחדר חשוך למדיי, עם מנורה קטנה שמאירה את האזור הקטן שבו היה נמצא ותו לא.
עיניו החומות ניסו לאתר במבטו איזשהו חפץ חד שבו יוכל להיעזר. אך הוא נכשל.
"אמט," אמט מעולם לא שמע אדם אומר את שמו בצורה שגרמה לו בחילה, אך זה לא הפתיע אותו מאחר ומדובר בקולו של ראש האחווה.
"אתם -" אמט נאנק במאמץ כששמע קול מדבר אליו. עיניו דמעו והוא הרגיש חנוק. "היא הרגה את מגנא." דמעה נוספת נפלה מעינו.
"אל תרגיש רע כל כך, אמט. אתה תצטרף אליו בקרוב, אני יכול להבטיח לך את זה." הוא שמע פסיעות חדות מגיעים מולו.
אמט צחקק בכוח ואמר מיד לאחר שראה את ראש האחווה מולו. "הם לא ייתנו לך את גרייס." אמט חש בחילה קלה כשראה את צלקות עורו השרוף של ראש האחווה. "בזמן שאתה מבזבז כאן זמן עליי, הם כבר הוציאו את גרייס מהעיר."
ראש האחווה שלף מחגורתו אקדח כהה ומיהר לטעון אותו מול פניו של אמט. הוא הניח את הקנה צמוד למצחו וחייך אליו חיוך מלא שיניים עקומות.
אמט שמר על חיוכו בזמן שנפלו מעיניו דמעות נוספות.
"תראה אותך," ראש האחווה אמר בקול צרוד. "אתה באמת חושב שהחברים שלך חכמים? שהיחידה הזו תעשה את הדבר הנכון? הם יובילו את נושאת המלאך ישירות אליי."
החיוך המזויף של אמט החל לרדת לאט.
"חשבתי שאתה החכם יותר בזוגיות שלך עם מחוזק המסטיק."
אמט רטן בזעם וניסה לשחרר את גופו מהחבלים פעם נוספת, אך הם היו קשורים חזק מדיי. "שלא תעז לדבר עליו."
"החיים שלך נמצאים בידיים שלי, אמט." ראש האחווה הדגיש כל הבהרה במשפט. הם היו קרובים מספיק זה לזה, ולכן אמט ניצל זאת והכה את פניו בנגיחה עם ראשו.
זה נהדף כמה צעדים לאחור וצחק לאחר מכן.
"אתה -" אמט נזכר בסיפור שטד סיפר לו באחד מהימים בבית המחסה. במילים אחדות וקצרות, טד הסביר לו על משפחתו דרך התמונה הממוסגרת בחדרו. אמט זיהה מבין פניו השרופות והצלקות של המענה שלו את הילד התמים בתמונה. המשפחה שלו נשרפה. "אתה היית הבעלים של טד?" שאל אותו.
ראש האחווה קפא במקומו. מאפו הקטן והשרוף זלג דם סמיך שהחל למלא את שפתיו הכרוכות. "אני כן חושד שהכלב קשור לעבר שלי. אבל אני יודע שכל מה שקרה למשפחה שלי קרה בגלל המחוזקים." הוא אישר את החשדות של אמט.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasíaלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...