גרייס צלעה אל תוך החנות הספרים ונשענה עם גבה על המדפים ברשלנות ונשיפות חדות. כל גופה רעד וכאב, הנפילה מהאופנוע הייתה לא צפויה והיא הרגישה את גפיה הולכות ונהיות חלשות. את זרועה היא כרכה סביב אגנה והשתעלה בכבדות.
"לעזאזל." נשפה.
מוכר הספרים התקרב בצעדים מהירים אליה כששמע מספר ספרים צונחים אל הרצפה. בכיפוף מהיר ומלא כאב היא מיהרה להרים בחזרה את הספרים ולנסות לאגור כמה שיותר חמצן כשהזדקפה שוב.
"הכל בסדר?" שאל אותה ולא ניתק את מבטו ממנה כשראה כמה היא מזיעה, פצועה ומלוכלכת.
היא מיהרה להנהן. "כ-כן. כן. אני - אני מתעניינת ב-ספר," היא חטפה את הספר הראשון שראתה לצד כף ידה והרימה אותו.
המוכר זקף את גבותיו בהפתעה לפני שאמר. "בדרך כלל אנשים מבוגרים מתעניינים בספר הזה."
גרייס הסתכלה מיד אל כריכת הספר ושם קראה. נפיחות ולחץ גזים בגיל הזהב - נפוץ יותר משתחשבו.
זאק צחק כל כך חזק ברעשה, שכל שרצתה לעשות היה לשים אותו על מצב שקט.
דלת חנות הספרים נפתחה בשנית, ומוכר הספרים מיהר להרים את מבטו אל הנכנסים. אלה היו שלושה חיילים, לבושים בחליפות כהות ועל אגנם כרוך חגורה כסופה מלאת נשקים מגוונים.
רובם אחזו בנשק חם שהזכיר בצורתו אקדח, והם היו נראים נקיים ובטוחים במה שעמדו לעשות.
אוי ואבוי. גרייס חשבה מיד.
"אני מרחם על המוכר." זאק מלמל. "כדי לברוח מהם אנחנו קצת נצטרך להרוס לו את החנות."
גרייס החלה לפסוע לאחור, אך החיילים כבר אגפו אותה בחצי עיגול. "נושא טי שלוש אחד, אנחנו דורשים שתחזרי אלינו בהקדם." החייל שהיה ממוקם במרכז היה גם היחיד שדיבר.
היא בלעה את רוקה והמשיכה לפסוע לאחור, אך כשראשה נחבט בארון הספרים, היא הבינה שאין לה סיכוי לברוח.
"אה, סליחה? אתם תצטרכו להעביר את זה אל מחוץ לחנות שלי."
"שקט!" החייל נבח והרים את נשקו מיד אל מוכר הספרים. זה מיד צנח על ברכיו בכניעה וברעידות. פחד ודמעת אימה התגלגלה מעינה של גרייס.
"אני -" גרייס התנשפה בכבדות.
"את צריכה לבוא איתנו. את רק מסכנת את עצמך." החייל הפנה את מבטו שוב אליה והנמיך את הנשק מגופו של מוכר הספרים.
"אתם סיכנתם אותי." קולה נשבר. "אתם הזרקתם לי רעל."
"תמצית גן העדן תעזור לך להתפתח. להפוך לטובה יותר מסתם מחוזקת. המשפחה שלך רשמה אותך לתהליך הזה. כדי להשלים אותו," הוא צעד קדימה. "את צריכה לבוא איתנו."
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...