"הנה, זה הסכום שהובטח." החייל בצבא הגנום הניח את המזוודה הכהה על הרצפה, קרוב לקירה, במיקום המרוחק שבו קבעו.
קירה הסתכלה אל המזוודה והצביעה עם ראשה אל עבר הכלב הענק שיוודא כי סכום הכסף המדויק נמצא בפנים.
טד פתח את המזוודה בחיפזון ואישר כי השטרות כולן ניצבו במקום.
"שטרות שלא ניתן לאתר. לא מסומנים." מנהל המימד מטעם הצבא הבין מימדי, זאנו, מיהר להוסיף.
"אתה יכול להגיד לחיילים שלך להוריד את הנשקים מאיתנו." קירה אמרה לאחר כחכוח קל בגרון. החיילים שהיו מוסוואים בכל רחבי החניון היו בולטים לה.
טד יכול היה להריח אותם ממרחק.
זאנו נחר בצחוק.
"אני מכבדת את העובדה שקיימת את החלק בעסקה." קירה אמרה בקול יציב ורשמי.
"הבטחה היא הבטחה. מי שיפיל את אחוות הדרקון יזכה לסכום הזה. חשבתם כבר מה לעשות איתו? אתם מתכננים להתפצל? להשתמש בו בכדי לברוח?"
קירה צעדה צעד קדימה אל עבר זאנו והסתכלה אל עיניו הכהות במבט ישיר ומלא ביטחון. "ההפך הוא הנכון, גנום. אנחנו מתכננים להישאר לעוד הרבה זמן." הוסיפה וכחכחה בגרון. היא הרימה את אצבעותיה אל עבר טד, והכלב הגדול מיהר להרים את המזוודה בכף ידו.
היא זינקה מיד על כתפו כשהתכופף וכשטד הזדקף, קירה יכולה הייתה להביט בזאנו בגובה העיניים. לפני שהם הסתובבו והחלו ללכת, קירה הכריזה. "אנחנו נתרום את הכסף לכל הנפגעות מאחוות הדרקון."
גבותיו של זאנו הזדקפו מיד בזמן שצפה בשניים מאויבי הציבור, בעיניו, הולכים רחוק מהחניון שהיה אמור להיות נטוש.
שבוע לאחר מכן...
"אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה?" קירה שילבה את זרועותיה והסתכלה אל עבר מגנא. עיניו הורודות בהו בתווי פניה של הקיפודה לשבריר שנייה לפני שהחזיר את מבטו למצבה שהוקמה לזכר בן זוגו.
מגנא הנהן ולאחר כמה שניות הוסיף. "אני צריך לעשות את זה לבד."
"את מה?" שאלה.
"להתגבר עליו. להתגבר על - העובדה שהוא לא פה." מגנא מיהר למחוק דמעה נוספת שזלגה מעינו והסתכל אל עבר השמיים האפרוריים. "אתם תסתדרו?"
קירה נשפה באפה. "כן, נסתדר." השיבה. "דארום החליט ההפך ממך."
מגנא סידר את רצועות התיק הכהה שניצב על כתפיו לפני שנאנח. "טוב, גם בדרכי התמודדות אנחנו לא מסכימים." מלמל.
"אתה תהיה בסדר?" קירה שאלה בדאגה.
מגנא מיהר להנהן. "כן, ברור." נשף באפו. "איך גרייס?"
"היא חיפשה אותך. זו פעם ראשונה שהיא מבקרת כאן מאז שחזרה למשפחה שלה." קירה השיבה לשאלתו וגירדה מעט את אפה השחור. "המלאך לא חזר. מה שלא עשית לטראוס שם בקרב, כנראה שהמלאך לא צלח לשרוד גם הוא."
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasiaלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...