"היא בורחת!" אמט צעק בעודו רוכב על האופנוע המצוייר שלו. הוא הרגיש את לואיז מהדקת את אחיזתה באגנו ככל שהמשיך ללחוץ על דוושת המהירות. לצידם, טד, הכלב-אדם, זינק בין מרפסות הבניינים ורץ על ארבעת גפיו. הוא היה מהיר יותר כך, ולכן מיהר לנסות ולתפוס את הרוצחת.
מגנא יצר משטחי מסטיק ורודים עליהם יכל לדרוך בעודו רץ על האוויר. הוא היה ממש מעל המטרה של היחידה, אך ידע שהוא לא יספיק לצנוח אליה.
אמט הרים את העט שלו פעם נוספת וצייר באוויר ציור מרושל ומהיר של חרב. לאחר מספר שניות זו התגבשה לכדי הצורה שצייר והוא השליך את הנשק קדימה אל עבר הרוצחת.
להב הנשק חדר את רגלה וגרם לה לקרוס בגלגול ובצעקת כאב. מגנא הרגיש את טלפי הקיפודה מתנתקים מכתפו והיא צנחה למטה בכמה סלטות מורכבות לפני שנחתה על גפיה.
אמט עצר את האופנוע מיד וזה התנדף כשהוא ולואיז הניחו את כפות רגליהם על מדרכת הסמטה שאליו הגיעו. מגנא נחת באותה השנייה שטד נעץ את כפות רגליו גם כן על המדרכה.
"אני הגעתי קודם." מגנא הכריז בילדותיות.
הרוצחת שלפה את החרב המאולתרת משוק רגלה ולאחר כמה שניות היא השליכה לעבר היחידה שהקיפה אותה נחשולי חומצה ירוקה ותוססת.
כולם התחמקו משם במהירות, בעוד שכל שקירה הייתה צריכה לעשות הוא להתכדרר אל שיריון הקוצים שלה. זה היה עמיד בפני היכולות של המחוזקת.
קירה זינקה בחזרה אל כפות רגליה הדקיקות והתקרבה אל המחוזקת. "עכשיו, אחרי שסיימנו לשחק -" לפני שסיימה להשלים את משפטה, המחוזקת השליכה לעבר עוד שני נחשולים נוספים. יחידת המחוזקים מיד הזדקפה וכל אחד מהם חשף את יכולותיו העל טבעיות בכדי להגן על מנהיגתם - אך לפני שהספיקו לעשות משהו - הם ראו אותה.
קירה זינקה אל כפות ידיה בעמידת ידיים מיוחדת וכשנחתה בשנית על רגלה היא מיהרה לקפץ לסלטת בורג שבסופו - בעטה בפניה של המחוזקת.
זו נהדפה מהמכה שלא תאמה לפורפורציית הקיפודה. "סיימנו?" שאלה שוב מבלי להתנשף. חברי היחידה הורידו את כפות ידיהם בחזרה לצדדים. הם ידעו שקירה לא צריכה עזרה.
"זה יכול ללכת בשני דרכים." קירה הזדקפה בקלילות.
המחוזקת התנשפה בכבדות והסתכלה אל עבר היחידה שעטפה אותה. זרזיפי דם זרמו מאפה ועצם הלחי שלה אל סנטרה.
"או שאת מפסיקה לנסות לפגוע בי ובצוות שלי, נותנת לנו את המידע שאנחנו צריכים על אחוות הדרקון, ומוסגרת למשטרה." קירה פסעה קדימה אל היריבה הלא מאיימת.
"מה האופציה השנייה?" היא לחשה בצרידות ובכאב.
טד נחר ושילב את זרועותיו.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...