פרק 4 | תוכנית לבריחה

47 8 55
                                    

"מה התוכנית שלך, בדיוק?" גרייס שאלה בעודה מסקלת את רגליה בזמן הליכתה. אליה הלכה לצידה גם כן ומיהרה לנגב את אפה שדימם בשנית. במשך ההליכה הקצרה של השתיים, אליה שמרה על שתיקה.

אמנם גרייס לא באמת הכירה אותה, אבל מהרושם הראשוני שכן קיבלה ממנה - אליה לא בחורה שקטה. בכלל לא.

אליה נעצרה ליד אחת הפניות והצביעה עם ראשה אל עבר מגדל השמירה שניצב בקצה המדשאה הרחבה. גרייס התבוננה במגדל השמירה, שם שני שומרים התהלכו אחד לצד השני ואחזו בנשקים כהים בעודם מתצפים אל פנים וחוץ מתקן הכליאה.

"שני השומרים האלה נמצאים כאן באותה משמרת בכל יום. ביצעתי על השניים תצפית מאז הגעתי הנה בימים האחרונים והם כבר מתחילים לחשוד בי. זה מגדל השמירה והתצפית היחידי שיש בו רק שני שומרים." אליה הסבירה.

גרייס עדיין לא הצליחה להבין לגמרי את התוכנית של אליה, ולכן שאלה. "אז מה התוכנית? למה את צריכה אותי?"

"זו שעת צהריים עכשיו. הם יישארו עד למשמרת הלילה. בגלל שאת חדשה, הם לא יחשדו בך. את צריכה להישאר כאן ולחכות לרגע שתראי שהם מאבדים בו ריכוז. מתעייפים. ברגע שזה קורה, תסמני לשותפה שלי, שלנו, קוראים לה וויפ."

"וויפ?" גבותיה של גרייס הזדקרו.

אליה הצביעה עם סנטרה אל עבר נערה כהת עור וכבדת משקל שישבה תחת אחד העצים במדשאה. סביב צווארה ופרקי כפות ידיה היו מהודקים שלשלאות מתכת כבדות שהשאירו אותה במצב ישיבה תמידי. זרועותיה היו עבות וחזקות, וגופה היה נראה כשל מתאבק מפורסם.

"למה היא עם שלשלאות?"

בזמן שהשותפה החדשה שלה התבוננה בוויפ, אליה ניצלה את הרגע בכדי לדחוף לכיס מכנסיה בזריזות פתק קטן. מבלי שגרייס תשים לב. מיד לאחר מכן, אליה הסבירה. "כשהגיעה לכאן היא דחפה את אחד השומרים על הגדר אחרי שהוא צחק עליה."

"על הגדר שמקיפה את המתקן?" גרייס שאלה בכדי להבין לעומק.

אליה הנהנה והשיבה. "הוא התחשמל למוות."

"את תסמני לוויפ והיא תסמן לי."

"ומה את מתכננת לעשות? איך את רוצה שנצא מכאן?" גרייס לחשה לה את השאלה האחרונה.

אליה נשפה בצחוק ושלפה מכיס הז'קט שלה ארבעה קפסולות אפורות עליהן היו בליטות שחורות ומתג זעיר בקצה השמאלי של כל קפסולה. גרייס זיהתה אותן מאחר וצפתה בחדשות מספר פעמים.

אלה נוגדי-מחוזק. פצצות שפולטות אנרגייה חשמלית חזקה שמצליחה לשתק את רוב המחוזקים המתפרעים. גרייס חשבה על ההסבר שאביה הסביר לה.

"איך- איך השגת את זה?"

"יש לי קשרים מבחוץ." אליה ענתה בשחצנות לפני שהוסיפה בלחישה. "היחידה."

יחידת המחוזקיםWhere stories live. Discover now