קירות משכן המכשף, הטנגוודם, רעדו בכל פעם שהחייל מאחוות הדרקון השליך לעבר המבנה טיל נפיץ וכבד. מגנא הסתכל אל עבר המכשף המרחף וזה מיהר להניף את ידיו לצדדים וליצור רונות קסם מהירות.
"אתה צריך עזרה?" שאל אותו.
המכשף נחר בשחצנות. "אני הצלחתי להאט את קצב ההזדקנות שלי, אני חושב שאצליח להתמודד עם כמה מחוזקים." כשסיים לדבר, הוא הניף את ידו קדימה אל הרונות והטיח אותן על דלת הכניסה.
מהצד השני של הדלת, זינקה אנרגיית קסם ירקרקה שהתגבשה לכדי סכינים קטנים שמיהרו לחתוך את החיילים שבדרך.
המחוזקות שהיו מבין חיילי האחווה מיהרו להגיע קדימה. אחת מהן חסמה את הסכינים הירקרקים עם מגן עשוי מים ושתיים אחרות מיהרו לרוץ קדימה אל עבר דלת הכניסה.
המחוזקת הגדולה יותר הניפה את כף ידה באוויר וזו גדלה באופן משמעותי לפני שהתאגרפה לאגרוף שפגע בדלת.
"זה נראה שאתה צריך עזרה." מגנא מיהר לומר.
מחוזקות נוספות החלו לפעול, כל אחת הפגינה את היכולת המיוחדת שלה. לחלקן הכוחות היו קשורים ביסודות הטבע.
המכשף הפשיל את שרווליו ונחת על הקרקע. "ברגע שאפוצץ את הדלת, הן יוכלו להיכנס דרך כל מקום. תהיה מוכן." דארום הנחה את מגנא בזמן שסיבב את כפות ידיו מעל ראשו.
כשהמחוזקת בעלת כפות הידיים הגדולות הכתה את דלתו פעם נוספת - המכשף הגיב. הוא פער את כפות ידיו קדימה ומתוכן פרצו מעין ברקים ירוקים שפיצצו את דלת הכניסה - אך פגעו במחוזקת הראשונה שהגיעה.
ברגע שהדלת נפרצה, מגנא מיהר להגיב. הוא משך את כפות ידיו לצדדים מנוגדים ומסטיק דביק נוצר ברווחים. עם השוט הורוד שיצר הוא כרך את מפרקי כפות ידיו של המחוזקת הראשונה שרצה קדימה אל עבר הדלת.
המחוזקת יצרה פגיונות קרח שמיהרו לחתוך את שוט המסטיק. אך מגנא היה זריז יותר וכרך חבל מסטיק נוסף סביב כף רגלה. הוא סיבב את המחוזקת במקומה ובעט בגבה חזק מספיק בשביל להדוף את מספר החיילים ללא הכוחות שמיהרו לפרוץ קדימה.
המכשף התעופף מיד מחוץ לדלת ויצר רונה נוספת בין אצבעותיו. הוא הכה את הרונה באגרוף והניף אותה באוויר. זו הסתחררה במקומה וכשהתייצבה - כיפת קסם ירוקה וחיוורת הקיפה את אזור הלחימה שלהם ואת המקדש כולו.
מה שהיה מחוץ לכיפה, לא יכל לחדור אותה - מה שהותיר את מגנא והמכשף להילחם במספר חד ספרתי של מחוזקות אלימות במיוחד.
המכשף הבחין באבן כבדה שנזרקה לעבר פניו. הוא הגיב בזריזות ופער שער מול פניו. האבן נזרקה לתוך השער ופרצה מתוך שער אחר שנפער מול יריבתו.
באותו הזמן, מגנא הסתחרר בין שתי המחוזקות שנאבקו בו. לאחת מהן הייתה את היכולת להתהלך על כל משטח ולשנייה הייתה יכולת טלפורטציה.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasíaלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...