פרק 23 | זיכרונות מודחקים

46 7 63
                                    

"מגנא, על מה אתה מדבר?" קירה ניסתה לשכנע אותו אחרת, אך מחוזק המסטיק כבר התקדם אל מחוץ למשכן המכשף. הוא הסיט את שיערו הכהה מפניו ושאר היחידה ניסתה לנתק עדיין את חתיכות המסטיק הדבוקות לעור גופם.

"אמט היה הסיבה שהצטרפתי לכאן מההתחלה."

"אם אנחנו רוצים להחזיר את גרייס, אנחנו צריכים אותך." לואיז הניעה את אצבעותיה במהירות בכדי שזה יקשיב לה.

מגנא משך באפו ונד בראשו.

מבלי שהם הבחינו בכך, דמות החלה לרחף לכיוונם ולחדור מבעד לעננים בשמיים. הכנפיים הלבנות והצחורות שלה היו גדולות וכבדות יחסית, והם הרימו את הדמות גבוה בשמיים.

"מגנא, גרייס צריך הצלה." טד ניסה לומר לו. הוא הושיט את כף ידו השמאלית אל מגנא וצעד לכיוונו בצעדים איטיים וגדולים. "אנחנו צריכים אותך."

מגנא הסתכל אל עבר חברו הכלב בעיניים דומעות.

טד הניח את האצבע על ליבו של מגנא. "כואב." קולו העמוק הרגיע במקצת את מגנא. הוא לאחר מכן הצביע על ליבו שלו. "כואב." הוסיף. "אבל אני צריך אותך, חבר." ולראשונה, טד הצליח לומר משפט תקין בצורה תחבירית.

מגנא פסע צעד אחד קדימה, ולפני שהספיק להתקדם צעד נוסף, הדמות נחתה בכוח על האדמה. גל הדף דחק את השניים לאחור וטד מיהר להיעזר בגפיו וטלפיו בכדי למנוע ממנו להמשיך לנוע לאחור.

היחידה כולה כבר יצאה מהמשכן ומיהרה לעמוד לצד טד, להתכונן לכל מי שלא נחת מולם. בפראות ובכוח הנחיתה, קירה כבר הצליחה לנחש שזה לא יהיה דבר טוב במיוחד.

"יחידת המחוזקים." קול נמוך ומחוספס קרא בשמם.

כשהאבק התפוגג והתנדף באוויר, הם יכלו לראות את האויב שמולו הם ניצבו. גופו היה נמוך יחסית וכבד, ופניו השרופות והמצולקות עיוותו את המראה הטהור שנשגב מבעד לגבו. הכנפיים הלבנות והגדולות נפרשו לצדדים והוא חייך אליהם ברצון.

"יש בי את כוח המלאך, הסוף שלכם הגיע. בדיוק כמו של אמט."

מגנא קרא בכעס והשליך לעבר טראוס כדורי מסטיק ורודים כהים ומחודדים בקצוותיהם, כך שהיוו מעין תערים.

טראוס זינק לצד בריחוף ומיהר להרים את כף ידו קדימה ולהנחית אותה בתנופה לצד. אנרגיית הקסם הצחורה העיפה את היחידה כולה זה על זה ודחקה אותן לבניין השני שניצב ממול.

בעוד שניסו להתאושש, קירה מיהרה להדריך את החבורה. "דארום, תעביר אותנו בחזרה לאחווה, יחד איתו." הנחתה אותו.

"מלאך?" טד הצביע עם אצבעו על האויב המעופף שהתקרב אליהם. "אני להרוג?" שאל את קירה.

קירה הידקה את כפות ידיה ותיקנה. "אנחנו להרוג."

יחידת המחוזקיםWhere stories live. Discover now