השוטרים הקיפו את זירת הרצח החדשה, שהייתה בסמטה מבודדת יחסית. לפי העדויות ותיעודי המצלמות במסעדה, החוקר זיהה מיד כי הנרצחת החדשה הייתה המטרה הראשונה שלו כבר מאותו היום.
המחוזקת שרצחה משפחה שלמה שכבה ללא רוח חיים לצד רגליו.
שק כהה כיסה את גופתה, אך החוקר כבר הספיק לזהות אותה. השוטר הצעיר שהתלווה אליו מיהר לשאול שאלות שהחוקר כבר התעסק בתשובותם.
"זו המחוזקת שחיפשנו." הוא פתח את דבריו.
החוקר הנהן. "כן." אישר. "זה אותו הדפוס. כל הזמן. האחווה סוגרת קצוות פתוחים. מנקה אחריה." הוסיף בהסבר. בדיוק לאחר מכן, מכוניות כהות התקרבו אל הזירה.
על המכונית הוטבע סמל הגנום, הצבא הבין מימדי שפעל גם בעיר. הסמל היה מוקף בעיגול.
"גנום." החוקר נשף באפו.
מתוך המכוניות, הלוחמים הבין מימדיים מיהרו לפשוט על הזירה. השוטרים שהיו במקום נעצרו והסתכלו לכיוון החיילים במבט מבולבל. החוקר פסע לכיוון המכונית שנעצרה מולו והסתכל במבט ישיר אל כיסא הנהג.
משם יצא מפקד החיילים, שבאחריותו המימד כולו. הוא היה לבוש בחליפת הגנום הידועה. חליפת עור צמודה בעלת פסים סגלגלים לכל אורכה. פניו היו הדוקות ונקיות לגמרי. צבע עורו היה בגוון שוקולד מריר ושפתיו העבות התעקלו לכדי חיוך קטן כשהוא ראה את החוקר. מעל הכיס בחליפתו ניצב תג שמו.
וויליאם זאנו. מנהל מימד וונדו מטעם צבא הגנום.
"דבר אליי," המנהל דרש מהחוקר של משטרת העיר. "מה יש לנו כאן?"
"מחוזקת של האחווה." החוקר השיב ביושב אל זאנו. "אני סבור שהמחוזקת נשלחה בכדי לכסות מידע שאב המשפחה ידע. מידע שהם לא רצו שייצא החוצה."
"האחווה." זאנו הזדקף. "הצללית הייתה כאן?" שאל.
"לפי פצע הירי, כן. אותה שיטה בדיוק, ירייה אחת מדויקת למצח. אחוות הדרקון לא מוכנה שיפלט שום מידע על הפרויקט הזה."
"אני לא אתן לטרוריסטים לפגוע באזרחי המימד. אנחנו צריכים לצאת למלחמה כוללת איתם." זאנו קבע ושילב את זרועותיו אלה באלה.
קול נשי קטע את השיחה של השניים. על אחד הפחים בסמטה היא עמדה זקופה על רגליה הקטנות. שיריון הקוצים שלה היה צמוד בהישענות על הקיר והיא הסתכלה אל השניים בעיניה הכהות והקטנות. "אין קצה חוט. אין לך שום מודיעין על האחווה."
"קירה." השוטר הצעיר לחש בהתלהבות. "מפקדת יחידת המחוזקים." הציג אותה.
"פושעת." הגנום תיקן את השוטר.
"אני מניח שהפצעים האחרים על הפנים שלה," החוקר הצביע עם ראשו אל עבר גופת הרוצחת. "היו שלך."
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasyלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...