פרק 24 | יחידת המחוזקים, פרק ארוך במיוחד

49 7 81
                                    

לואיז מיהרה לזנק קדימה על החייל הראשון שעמד בדרכה ובדרך המפקדת שלה. החייל הניף את קת נשקו קדימה והיא בעטה במרכז בטנו עוד לפני שהספיק להנחית את המכה.

הוא נהדף צד לאחור והיא לא חיכתה רגע אחד. היא רצה קדימה והתגלגלה לצד ימין, עם רגלה החזקה בעטה בברכיו וקירה זינקה בגלגול קדימה לפניו והטיחה אותו על הרצפה באגרוף חד.

החיילים הבאים שמיהרו לעצור אותם, נעצרו הם בעצמם. השילוב של האילמת והקיפודה היה חזק מדיי. כל אחת מהן נעזרה בשנייה והן פעלו כמו גוף אחד, מערכת אחת.

הן הגיעו קרוב לתא בו גרייס שהתה. לואיז בהתה בדלת הלבנה והצביעה עליו כמסמנת לקירה.

עוד לפני שהספיקה להחזיר את זרועה לצד גופה, בעיטה חדה פגעה בגב כף ידה. לואיז מיהרה להכות עם מרפקה השנייה את הלסת של זה שתקף אותה.

כף יד של התוקף אחזה במרפק ודחפה אותה לאחור. לואיז נגררה לאחור ומיהרה להזדקף לעמידה יציבה.

חייל שרירי במיוחד ובעל אפוד מגן כהה וקצר על גופו הגדול. שיערו היה מגולח לגמרי וצלקת עבה פילחה את גבו במרכז.

"תלכי להביא את גרייס." קירה דרשה ממנה, לואיז הנהנה והחלה לרוץ קדימה לכיוון החדר בעל הדלת הלבנה.

החייל הגדול חייך ויצר קליקים עם ראשו.

"אני מניחה שאתה הסטיראוטיפ של החייל השרירי והגדול שאני אמורה לפחד ממנו." הקיפודה הידקה את אגרופה לכף ידה ויצרה גם כן קליקים עם אצבעותיה.

"תפחדי." הוא צחק והניף את אגרופיו קדימה לכיוון הקיפודה הקטנה. היא זינקה לצד בזריזות ואחזה עם כפות ידיה הקטנות במפרק ידו. בזינוק זריז היא שברה את עצמותיו ולאחר מכן, בעודה אוחזת במפרק, זינקה לכיוון רגלו ובעטה במפרק רגלו.

החייל הגדול צנח בכבדות על הרצפה. קירה שחררה את אחיזתה בו ובדילוג מהיר אחזה בנחיריו ומשכה אותן לכיוונו. הוא נאנק בכאב וכששחררה את אחיזתה, בעטה חזק בראשו והוא התעלף בכאב.

קירה זינקה מגופו ונחרה בזלזול. "אני רועדת מפחד." השיבה בציניות והתקדמה אל עבר לואיז, שכבר סחבה את גרייס מחוץ לחדר. הנערה בקושי צלחה לעמוד על רגליה, זרועותיה היו שמוטות מטה בעייפות וגופה היה פצוע.

"קי-רה." גרייס נאנקה.

הקיפודה הסתכלה אל עבר הנערה החלשה. "גרייס, אנחנו משחררים אותך מכאן." הקיפודה מיהרה לומר.

"הוא - הוא לקח את המלאך - את זאק, ממני." גרייס ניסתה לאגור חמצן בריאותיה, אך נקטעה בשיעול חד.

קירה הסתכלה קדימה ושאלה. "גרייס, איפה כל הנערות?"

גרייס הסתכלה מעלה אל הקומות העליונות בבניין הגבוה שבו היו. כל הקומה הייתה עטופה בתאי כליאה שבהם ישבו כל אחת מהנערות. גרייס הבחינה בכך שבית הנופש כבר הפך לבית כליאה עוד כשנכנסה לכותלי האחווה בפעם השנייה.

יחידת המחוזקיםWhere stories live. Discover now