הצללית ישבה על ברכיה במרכז חדר האימונים במתחם האחווה. כל גופה רעד מכאב והיא חבשה את אמותיה מפציעות הקרב שלה עם יחידת המחוזקים המעיקה. היא שאפה אוויר דרך המסכה הכהה שכיסתה את פניה ולחצה חזק על אזור החבישה, בכדי לעצור את הדימום.
היא ידעה שחיילים רבים מאחוות הדרקון חושבים שהיא בת אלמוות. שהיא כל יכולה. אם יראו אותה מדממת ומחזיקה את עצמה ערה, כל הכבוד שרכשה ייעלם מיד.
"לעאזאל." גנחה בחצי כאב חצי כעס.
אל מול פניה היא הציבה את התיקיות המלאות של כל אחד מחברי היחידה. בעוד שחבשה את פציעותיה, התעמקה במידע על האויבים שלה. היא ידעה שבכדי להביס אותם, תצטרך לדעת עליהם הכל.
"טד, הכלב הענק." קראה בקול חלש. "כלב שנחשף לגן המחוזק בגל ההתפרצות. מהיר מאוד ואלים כתגובה לאשמה שנובעת מעבר עם משפחתו. ניזון מבשר יונקאר, מסוכן ביותר."
על תמונתו היה מוטבעת חותמת אדומה ועליה הכיתוב - להשאיר בחיים. מלבדו, גם על תמונת הערה שברחה מכותלי האחווה היה מוטבעת אותה החותמת.
הצללית הסתכלה דרך עיניה החומות ובהירות אל שאר התיקיות - בכל השאר החותמת הייתה שונה. באותיות גדולות היה כתוב את המטרה שהציב לה ראש האחווה. "להרוג."
הצללית נשפה באפה ונזכרה ביום שחייה השתנו. כמו תמונת זיכרון שהכתה את מוחה בחוזקה. היא הגיעה הנה בשביל להציל אותה. בשביל לקחת אותה מהידיים הרעות שהיא כעת משרתת.
"הצללית," ראש האחווה כחכח בגרונו ונכנס אל חדר האימונים. "הם פצעו אותך."
היא הרכינה את ראשה ולאחר מכן הנהנה במהירות. "אני אהיה מסוגלת להמשיך." קבעה.
ראש האחווה צקצק בלשונו ולקח נשימה קצרה. "אני יודע." הוא צחק לכמה רגעים. כל פסיעה שלו לכיוונה, הצללית הרגישה את ליבה מקפץ. "אני פשוט רציתי להזכיר לך את הסיבה -"
"אני זוכרת." קטעה אותו.
ראש האחווה הנהן. הוא היה מגולח לגמרי מכל שיער. מבעד לצלקות ולעורו השרוף בפנים, עיניו החומות והקטנות התבוננו בצללית.
"יחידת המחוזקים הם האיום הגדול ביותר על המטרה שלנו, הצללית." הוא הסביר לפני שלקח כיסא שהיה בקרבתם. הוא הניח אותו לצידה והתיישב בחצי אנחה.
הוא לא היה אדם רזה בלשון המעטה. הצללית זיהתה במבטה סכין קטנה איתה תוכל להרוג אותו, לקטול אותו במקום. הם לבד, אף אחד לא יתפוס אותה.
היא תוכל לברוח. אבל בלעדיה.
"תביאי לי," הוא הרים את כפות ידיו הגדולות אל התחבושת שהשתחררה באמתה. זו הושיטה את זרועה הכואבת אליו. בזמן שכרך סביבה את התחבושת בעדינות, הוא המשיך והסביר. "היחידה הזו מסוכנת מאוד, הצללית. הם מורכבים מגנבים, פושעים, רוצחים. יחידה שלמה מלאה במחוזקים שחושבים שיכולים לקחת הכל." קולו נהיה יותר ויותר זועם ככל שהמשיך לדבר.
YOU ARE READING
יחידת המחוזקים
Fantasiaלפני שני עשורים, שלושה מלאכים החליטו לרדת מן השמיים. הם בחרו שלושה אנשים, בני תמותה, והחליטו להעניק להם יכולות על טבעיות מופלאות. כוחות על. לא עברה יממה מאז שהמלאכים העניקו את כוחות העל, וכבר אלה החלו להתפשט כמו מגפה ברחבי התושבים במימד. עד שכמעט...