ההפסקה בין השיעור השישי לשביעי והתלמידים היו רועשים כהרגלם למרות שהינם שייכים לאליטה של החברה. הארו ישב במקומו שהיה בשורה הראשונה בתור השלישי ובידו ספר היסטוריה של המיתולוגיה הנורדית. כמו תמיד נפערו עיניו כאשר קרא את שמו של דמותו האהובה בספר, פאנריר-שהיה בנו הראשון של לוקי מתוך שלושה. הארו אהב את פאנריר משום שהיה זאב עצום וחזק.שוב נסחף אל הספר ולא שם לב לסביבתו הרועשת שהייתה בטלפון. הארו אהב כל-כך את המיתולוגיות וההיסטוריה לכן היו לו המון ספרים בחדר, ממלחמת העולם הראשונה והשנייה ועד מלחמות המיתולוגיות.
"היי הארו, אתה מקשיב?" צעקה לאוזנו איימי, חברתו הטובה. "הארו, אולי תעזוב כבר את הספרים ותשחק איתי ועם ליאם," אמרה בכעס אך לאחר רגע העלתה חיוך על פניה והתיישבה על שולחנו.
"עד שיש לי הפסקה לקרוא, את חושבת שאני אשחק עם בקבוק?" שאל הארו, לא סוגר את הספר העבה שבטוח הכיל יותר משש מאות עמודים שרצה לקרוא עד מאוד.
"מה אתה קורא היום?" ליאם צץ והתיישב גם הוא על שולחן העץ היקר שעליו לא היה אף שריטת סרגל ואפילו לא קשקוש עיפרון. בית הספר שלהם היה הכי טוב בעיר כצפוי למשפחות העשירות כמו המשפחה של הארו.
"המיתולוגיה הנורדית, בדיוק קראתי על פאנריר וטיר," הארו הסביר בזמן שהכניס את הסימניה שתעזור לו למצוא את העמוד בלי בעיה.
"לא נמאס לך? קראת את הספר הזה לפחות שלושים פעמים," איימי אמרה בעוד גיחוך ברח מפיה. היא לא הבינה איך אפשר לקרוא את אותו הספר כל-כך הרבה פעמים ועדיין להתלהב, היא לא אהבה ספרים אלא סרטים: ''ככה אני יכולה לראות את השחקנים החתיכים ולא לדמיין אותם,'' כך אמרה בכל פעם שהארו ניסה לשכנע אותה לקרוא.
"לא ממש, אני אוהב לקרוא על הראגנרוק, זה מעניין, כדי לך גם לנסות." המליץ בחיוך, מנסה לשדל את כולם לקריאת מלחמות שהיו מעניינות יותר מאשר כמה לייקים יש על תמונה באינסטגרם או צפיות שיש על הסטורי שהעלו.
איימי צחקה בחוזקה כאילו נאמרה בדיחה ממש טובה הרי היא בחיים לא תקרא מרצונה החופשי. "אין סיכוי שזה יקרה," אמרה לאחר שנרגעה. "בכל מקרה, שמעתי שגברת ג'ונסטון עזבה לשליחות באפריקה ובמקומה יביאו מורה חדש," הסבירה את החדשות המסעירות. הארו אהב את גברת ג'ונסטון שהייתה המורה להיסטוריה ולמד איתה לפעמים גם אחרי שעות בית הספר.
"זה לא פייר, הייתי ממש קשור אליה." השפיל את פניו לספר שהיה עכשיו על השולחן. המורה להיסטוריה אהבה אותו מאוד ושמחה על כך שהיה לה ילד בכיתה שאהב את מה שלימדה למרות שלא הרבה אוהבים היסטוריה.
"אנחנו יודעים אבל שמעתי שהמורה החדש ממש טוב, היום הוא ילמד אותנו, אנחנו הכיתה הראשונה שתפגוש אותו," ליאם אמר בזמן ששיחק בשיערו המעט ארוך של הארו בעודו נזכר שזה היה הרגל מאז שהיו ילדים.
YOU ARE READING
Spring days
RomanceSpring days- תקציר: הארו הוא עוד ילד אשר נולד למשפחה מהאליטה של החברה האמריקאית. לאביו רשת מסעדות מצליחה ואימו מעצבת פנים. אותו ילד אמור לרשת את מקומו של אביו בעתיד לכן היה צריך ללמוד ולהשקיע, שהציונים הגבוהים ביותר יהיו שייכים לו. חייו של הארו היו...