הארו פקח את עיניו באיטיות, ראשו כאב מעט, כנראה מן הדמעות המרובות של אתמול אך מה שהפריע לו ואף כאב הרבה יותר, היה גופו התחתון. שחור העיניים מצמץ כמה פעמים, מנסה להיזכר במה שקרה והזיכרון לא ריחם עליו כלל, מזכיר לו את כל אירועי האתמול מהחזרה הביתה לאחר ששהה בבית החולים היישר אל הוריו שהעיפו אותו מהבית ליום ועד לרגע שהגיע לבית של המורה, רגע איבוד בתוליו.המלוכסן הסתכל על שחור השיער שישן לידו, שניהם עירומים לחלוטין, רק השמיכה הנעימה מכסה את גופם שנח על המיטה הגדולה. אור השמש כיסה את כלל החדר, נותן להארו הזדמנות להסתכל על עורו שכעת מכוסה סימנים רבים, חלקם אדומים, חלקם אף סגולים, ריידן לא ריחם עליו.
הנער נבהל, איך יכל לתת לזה לקרות, הוא כל-כך התבייש, התבייש בעצמו, הוא נתן את גופו לאדם שבקושי הכיר או שמא הכיר יותר מדי, הוא הרי שונא את האדם הזה, שונא את מה שעשה לו ומה שאותו מעשה גרר אחריו, רצף של אירועים כואבים, תרתי משמע אם שואלים את גבו התחתון וישבנו בפרט.
הוא עצם את עיניו בכאב, גם פיזי, גם נפשי, לא יודע להצביע על מה כואב יותר. הארו הבין דבר אחד, הוא שכב עם המורה רק בשביל לזרוק את הכאב הנפשי, לפחות לקצת ואכן הצליח, עד לרגע שקם, עכשיו גם בפנים כואב לו וגם בחוץ.
הארו חזר להסתכל על המורה שאפילו בשנתו היה מרשים ביופיו, פעם ראשונה שנגלו אליו הקעקועים אם לא מחשיבים את הלילה שלא באמת איפשר לו לחקור את הגוף של האחר. הקעקועים ההם, הוא יכל לבהות בהם במשך כל היום. אמנם הם לא היו מרובים אך כל קעקוע היה ייחודי, במיוחד הקעקוע שעל הצלעות, מצפן...הארו ניסה להבין את הכוונה אבל יודע שלכל אדם יש משמעות אחרת אז שווה לנסות?
לאחר צפייה ממושכת בגבר, סוף-סוף הקטן הסיט את מבטו אל החדר העצום שנמצא בו. תחילה סרק את המיטה בעלת המצעים הכחולים, מה שמשך את עיניו, הרי כחול הוא צבעו האהוב. לאחר מכן עבר לארון הגדול שדלתותיו היו מראות מרצפה ועד תקרה. ואז עבר לכוננית הלילה, שם נחו תמונות, שתיים ליתר דיוק, תמונה אחת של ריידן עם גבר שנראה לו די מוכר. לא לקח לו יותר מדי זמן להבין שאחיו, טומי, הוא זה שנכח בתמונה המשותפת 'איך הוא מכיר את אחי?' חשב בראשו לפני שעבר לתמונה השנייה.
שוב ריידן הופיע שם, הפעם עם אישה יפה, יפה מאוד אם נדייק, שיערה שטני ועיניה כחולות כשל המורה, היא הייתה גבוהה במקצת ומאופרת באופן טבעי. לגופה נחה שמלה קיצית בצבע לבן וחיוכה היה גדול בעודה מחבקת את ידו של ריידן. עכשיו נפל לקטן האסימון, ריידן הומוסקסואל? או שמא ביסקסואל? למה הוא בכלל שכב איתו? אין שום סיכוי שהטרו ישכב עם גבר, אלא אם כן...הוא צילם אותו? לא, אין סיכוי, שחור השיער עדיין מורה בבית ספר ומעשה כזה הוא אינו חוקי אך גם להאשים בהעתקה אינו חוקי, שוב הקטן חושב יותר מדי.
YOU ARE READING
Spring days
RomanceSpring days- תקציר: הארו הוא עוד ילד אשר נולד למשפחה מהאליטה של החברה האמריקאית. לאביו רשת מסעדות מצליחה ואימו מעצבת פנים. אותו ילד אמור לרשת את מקומו של אביו בעתיד לכן היה צריך ללמוד ולהשקיע, שהציונים הגבוהים ביותר יהיו שייכים לו. חייו של הארו היו...