*כעבור שנה*
הנכם מוזמנים למסיבת החתונה של:
הארו & ריידן
מסיבת החתונה תתקיים ב-1 בדצמבר,נשמח לראותכם בין אורחינו
….
"הארו תרגע, הכל יהיה בסדר," אמרה ירוקת העיניים כשהיא בעצמה הייתה לחוצה. אף אחד לא האמין שהרגע הזה יגיע כל-כך מהר, החתונה של ריידן והארו. איימי וליאם ניסו להרגיע את הקטן שהיה לבוש בחליפה לבנה ויפה שהתאימה במדויק לגוף הקטן, לצד ראשו נחו שלושה צמות ופרחים עדינים ננעצו שם בזמן הקליעה. פניו היו מאופרות טבעי וזה הקנה לנער שהפך בחור, מראה של מלאך, בדיוק כמו שכולם קראו לו.
"מה אם אני אפשל? איך אוכל לעשות את זה?" נאנח הארו בלחץ בזמן שגופו רועד אבל הלחץ היה מוסבר, איך לא יהיה לחוץ שעוד פחות משעה עליו לצעוד על השטיח הידוע עד לגבר שאהב יותר מכל זאת ואז להישבע אמונים ואז מסיבה. הוא אפילו לא יודע איך הכל תוכנן, הוריו של ריידן לקחו יוזמה והחליטו לארגן את הכל ואפילו לשלם, הדבר היחיד שעשה היה לבחור חליפה ומנות.
"אני בטוח שגם ריידן לחוץ, אין לך מה לדאוג, אתה לא תפשל וגם אם כן, זה בסדר, זה קורה, במיוחד במעמד כזה," הסביר ליאם בחיוך בעודו מתכופף על ברכיו לפני שתפס בידיים הקטנות שרעדו.
"אני לפחות נראה בסדר? לא הרסתי כלום?" שאל המלוכסן שניסה להירגע למרות שהיה זה קשה, 'אתה יכול לעשות את זה הארו, אף אחד לא יכול להרוס את הרגע הזה,' אמר בליבו וזה אכן הרגיע.
"הארו, אתה נראה מושלם, אתה מלאכי ויפה בדיוק כמו שאתה משדר לכולם ואני בטוחה שהטקס יעבור על הצד הטוב ביותר ואז נגיע למסיבה האמיתית ותוכל לפרוק אנרגיה לכן אל תדאג, תזכור שאנחנו תמיד פה איתך ואתה תראה אותנו כי אנחנו נשב בשורה הראשונה." שחור העיניים חייך לפני שחיבק את אדומת השיער שלגופה נחה שמלה כחולה ארוכה ולצד רגלה היה שסע שנתן לרגל להרגיש את האוויר הקר של חודש דצמבר.
החבורה התחבקה, תומכים אחד בשני כמו תמיד, שומרים אחד על השני עוד מימי בית ספר וישמרו לנצח, גם אחרי שיתחתנו. "התינוק שלנו מתחתן עם ריידן. האדם שלא סבל בסוף הפך לבעלו." ליאם הרס את השקט ובין רגע החבורה פרצה בצחוק, מה שנכון נכון.
…
"אתה בסדר?" שאל טומי את הגבר שלא הניד עפעף, ריידן היה קפוא, פשוטו כמשמעו. טומי נאנח לפני שזרק מבט לבן זוגו שניסה לעזור גם כן אבל כחול העיניים לא הגיב, הוא היה לחוץ מדי וכך זה התבטא.
"ריידן, הכל יהיה בסדר, זה יעבור בשלום, הכנת את דרשת החתונה ורק נשאר להישבע אמונים ולענוד את הטבעת, אתה תראה שזה יעבור בלי שתרגיש," הסביר אדם בהגיון לפני ששלח את ידו וסידר את ג'קט החליפה השחור. הוא הסתכל על טומי בחיוך כאשר שחור השיער שחרר את האוויר שהחזיק, מה הוא היה עושה בלעדיהם…
YOU ARE READING
Spring days
RomanceSpring days- תקציר: הארו הוא עוד ילד אשר נולד למשפחה מהאליטה של החברה האמריקאית. לאביו רשת מסעדות מצליחה ואימו מעצבת פנים. אותו ילד אמור לרשת את מקומו של אביו בעתיד לכן היה צריך ללמוד ולהשקיע, שהציונים הגבוהים ביותר יהיו שייכים לו. חייו של הארו היו...