Když se dostali do Londýny, už byla tma.
Slezli z testrálů před telefonní budku, která byla postavená u zdi nějakého domu v uličce, nedaleko od centra Londýna.
,,Tak jo, teď se všichni musíme dostat do té telefonní budky." Řekl Harry a otevřel dveře od budky.
,,Vlezeme se tam?" Zeptala se Samantha.
,,Musíme." Odpověděl Harry. ,,Tak pojďte."
Všichni se vměstnali do budky, pomalu se tam nedalo dýchat a osobní prostor přestal existovat úplně.
Harry vytočil číslo na ministerstvo kouzel a ženský hlas na ně promluvil z budky.
Nakonec je budka svezla pod Londýn, kde bylo ministerstvo kouzel a mohli vystoupit z telefonní budky a svobodně se nadechnout.
,,Teď se musíme dostat k těm dveřím." Řekla Hermiona.
,,už jsem si vzpomněl, kde jsem ty dveře viděl. Je to dole u soudních síní." Oznámil Harry.
,,Tak na co čekáme? Jdeme." Ozvala se Kristin a vydala se k výtahům.
Všichni společně nastoupili do výtahu a nechali se jím svézt do spodních pater. Když vystoupili z výtahu, objevili se v dlouhé chodbě, která byla dlážděná tmavým mramorem.
,,Tamhle jsou. To jsou ty dveře z mých snů." Ukázal Harry na konec chodby, kde byli velké tmavé dveře.
Společně se dostali přes dveře do místnosti, kterou dveře chránili. Byli v kruhové místnosti s dalšími tucty dveří a nevěděli, které z nich si vybrat.
,,Co teď?"
,,Asi budeme muset zkoušet." Odpověděla Laura a otevřela dveře napravo. ,,Tyhle to nejsou." Vrátila se zpátky po nevydařeném pokusu.
Místnost se začala hýbat a dveře točit. Než někdo z nich stihl jakkoliv zareagovat, dveře byli přeházené.
,,Co se stalo?"
,,Myslím, že ta místnost se změnila..."
********
Harry, Ron, Hermiona, Laura, Samantha a Kristin se objevili v obrovské místnosti, stejné, jako uměl Harry ve snech. Byla plná velkých regálů na kterých byly křišťálové koule s cedulkami a čísly.
,,Kde je táta?" Zeptala se Samantha s hůlkou před sebou aby měla světlo.
,,Měl by být v uličce devadesát sedm." Řekl Harry.
Pustili se do hledání. Procházeli uličkami a hledali tu, kde je podle Harryho vize Sirius.
,,Osmdesát tři..."
,,Devadesát sedm." Ozvala se Hermiona. Všichni se postavili do řady v úzké uličce a dívali se do stran, jestli nenajdou Siriuse.
,,Měl by tu být." Šeptal Harry.
,,Harry, jsi si jistý, že je to tady?" Zeptala se Laura.
,,Naprosto, tady to bylo." Namířil Harry hůlkou na konec uličky.
,,Nikdo tu není..." Špitla Ginny.
,,Musí... Někde tu musí být..."
,,Harry." Zavolal Ron.
Harry se vydal za Ronem s nadějí, že tam našel něco, co by dokazovalo, že tady Sirius byl. Kristin se Samanthou se vydali za ním.
,,Vidíš tohle?" Ukázal Ron n jednu z křišťálových koulí.
ČTEŠ
Květiny Pobertů II.
FanfictionPo pádu lorda Voldemorta se kouzelnický svět vrátil do starých kolejí. Harry Potter je v Bradavicích a s novými přáteli, přicházejí i nová tajemství a dobrodružství. Poznává děti Pobertů a časem zjišťuje pravdu o celém příběhu. Harry čelí návratu Pá...