26. Kapitola- Učebnice a horká čokoláda

58 3 0
                                    

Ve chvíli, kdy Harry sestavil nový famfrpálový tým, od všech si vyžádal rozvrh hodin, aby měl možnost vytvořit plán tréninků.

Když nad všemi rozvrhy a plánováním seděl, uvědomil si, že pozice kapitána je mnohem únavnější a náročnější, než by někdo řekl. Nikdy ho nenapadlo, že bude muset hledat volné políčko času, aby to vyšlo pro všech sedm hráčů a mohli mít ještě čas na úkoly a odpočinek.

,,Tak co, už jsi to vymyslel?" Přisedla si k němu Ginny a podívala se mu přes rameno aby viděla, jak pokročil.

,,Ne, jak je možný, že tu není jediná volná hodina, to jako chcete mít tréninky ve tři ráno, abychom je stíhali?" Postěžoval si Harry.

,,Není to tak hrozný, třeba tady, hele." Ukázala Ginny na volné políčko, kam by se dal přidat famfrpálový trénink. ,,Tady bys mohl ten trénink dát, je to hodinu po tom co Demelze skončí hodina bylinkářství a všichni ostatní tu mají volno, a tady, když se někdo z nás vzdá hodiny volného času na učení, můžeš dát trénink ještě než bude večeře."

,,Ginny, ty jsi geniální! Jak to, že jsem to předtím neviděl?" Rozzářil se Harry a měl chuť Ginny obejmout.

,,Nemáš zač." Usmála se na něho a rozloučila se s ním, že musí jít do knihovny pro knihy k dějinám.

Harry plán tréninků pověsil na kolejní nástěnku a zabalil si všechny věci, aby je mohl odnést do ložnice.

********

,,Ginny! Kde jsi byla? Už tu na tebe čekám." Řekla Samantha místo pozdravu, stála před knihovnou.

,,Promiň, zastavila jsem se ještě u Harryho a pomohla mu s tréninky." Omluvila se Ginny a poupravila si brašnu na rameni.

,,Tak u Harryho, jo?" Ušklíbla se Sam.

,,Jo, u Harryho, je to přeci kapitán družstva."

,,To já vím, že je to kapitán družstva, ale nedělali jste spolu ještě něco jiného?" Samantha svou kamarádku pošťuchovala a poukázala na její rozcuchané vlasy.

,,Ne, nedělali, nechápu, jak tě něco takového mohlo napadnou, a navíc, jsem s Deanem." Bránila se Ginny.

,,Já vím, jen tě škádlím." Usmála se Sam a otevřela dveře od knihovny, aby se spolu mohly jít učit na dějiny čar a kouzel.

,,Už jsi zjistila, jaký knihy k tomu potřebujeme nebo se budu muset zeptat Pinceové?"

,,Neboj, mám seznam, co potřebujeme a upřímně, není toho málo. Asi začnu brečet, až budu ty dějiny číst."

,,Soucítím, pak můžeme zajít do kuchyně pro horkou čokoládu." Navrhla Ginny.

,,Dobrý nápad." Usmála se Samantha, odložily si věci u volného stolu a šly spolu hledat knihy.

********

,,Už nikdy, přísahám, nikdy nevezmu do ruky učebnici dějin. To je tak nudná věc." Stěžovala si Samantha po dvou hodinách sezení v knihovně. Ginny se Sam právě šli do kuchyně.

,,Nebylo to tak strašný."

,,Bylo." Podívala se na Ginny s kamenným výrazem.

,,Ber to takhle, zvládneme tenhle rok a dál už dějiny nemusíš ani mít."

,,To je to jediný, co mě drží při smyslech, to a ta horká čokoláda." Poskočila si Sam, když si vzpomněla na tu pochoutku, která na ní v kuchyni čeká.

,,Prosím tě, děláš, jako by byl konec světa. Stačilo si to jen párkrát přečíst a budeš mít nejhůř přijatelné." Mávla rukou Ginny když vcházely do kuchyně, kde je uvítalo nespočet domácích skřítků.

Květiny Pobertů II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat