42. Kapitola- Přátelé přes papír

50 2 0
                                    

Harry s Hermionou a Ronem se shodli na tom, že se půjdou schovat na Grimmauldovo náměstí 12, alespoň na pár dní, než přijdou na nějaký plán.

Mezitím, co se trojice schovává v Londýně, v Doupěti je panika. Hosté do jednoho utekli a zůstali jen ti nejbližsí. Ti nejbližší a Daniel s jeho otcem.

,,Co tu pořád děláš?" Zamračila se na blonďáka Samantha. 

,,Nemusíte tu zůstat," Fleur stála za černovláskou se smutným výrazem, Smrtijedi ji právě překazili svatební večer.

,,Pomůžeme vám uklidit."

,,Není potřeba, zvládneme to sami," odporovala Sam s začala sbírat nádobí, které se nezničilo. ,,Ale chceme, bude to rychlejší."

,,Danieli, nemotej se slečnám pod nohy," popostrčil ho jeho otec. ,,Omlouvám se za něho, je občas trochu energický." 

,,To je v pořádku," usmála se Samantha na muže a pokračovala v úklidu.

,,Když chceš tak moc pomoct, můžeš poskládat ty židle?" 

,,Ano kapitáne," přikývl Daniel a pustil se do skládání židlí. 

********

,,Jsi v pořádku?" Fred pohladil Lauru po paži a z blízka si ji prohlédl, aby se ujistil, že se jí nic nestalo.

,,Jsem v pořádku," zašeptala Laura, ,,a ty? Ty jsi v pořádku? Kde je George?" 

,,Nic mi není, neboj se. George je s mámou v kuchyni, pomáhá jí s úklidem." 

,,To je dobře," čelem se opřela o jeho hruď a okolo pasu mu omotala ruce. Fred ji dal do vlasů pusu a potom už nic neřekli. Stáli tam spolu v místnosti.

,,Hej nevi-" do místnosti vletěla Ginny, vypadala znepokojeně. ,,Oh, omlouvám se." 

,,To nic, co se děje?" 

,,Neviděli jste Harryho? Nebo Rona s Hermionou? Nemůžu je najít a nejsou tu ani jejich věci." 

,,U Merlina," vydechla Laura. 

,,Mám strach, že se jim něco stalo." 

,,Půjdeme se po nich podívat, najdeme je." 

,,Děkuju." 

********

Ukázalo se, že Hermiona pro ně nechala stručný vzkaz, kde vysvětlila, co se stalo.

Museli jsme odejít, nehledejte nás, je to moc nebezpečné. Ronovu absenci ve škole omluvte, vysvětlení je na druhé straně, budete vědět, co dělat.

Nevíme, kdy se vrátíme a kde budeme, ale nesmíte nás hledat. Je to důležité.

Buďte v bezpečí a dávejte na sebe pozor.

A tak se řídili Hermioninou prosbou, snažili se je nehledat a pořádně poslouchat rádiu a všechny zprávy, aby věděli, co se děje. 

Mezitím se Laura rozloučila s Fredem a ostatními a odjela s Remusem a Nymfadorou zpátky do jejich bytu v Londýně.

,,Lauro, můžu s tebou mluvit?"

,,Jo," přikývla lehce a posadila se ke stolu v kuchyni, Nymfadora mezitím odešla, prý, že potřebuje zkontrolovat rodiče.

,,Potřebuju s tebou o něčem mluvit," začal Remus, dlaně se mu začaly potit a vypadal velice nervózně.

,,Ano? Co je to?" 

,,Jak bys reagovala na to... Že bys mohla mít sourozence...?"

,,Sourozence? Proč se na to ptá- Budu mít sourozence?!" Vyskočila od stolu ve chvíli, kdy jí došlo, kam konverzace směřuje.

Květiny Pobertů II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat