14. Kapitola- Útěk

103 8 2
                                    

,,Ahoj tati. Budeme ti psát." Objala svého tátu Samantha.

,,Užijte si to a dávejte na sebe pozor." Objal Sam a pak Kris.

,,Budeme, neboj." Usmála se Kristin.

,,Zkuste psát co nejčastěji, ať se tu s vaší mámou nemusím nudit." Mrkl Sirius.

,,Já tě slyšela." Ozvala se Kat.

,,Asi jsi v průšvihu." Zašeptala Sam.

,,A tohle jsem taky slyšela." Řekla Kat a sestry Blackovi se Siriusem se začali smát.

,,Tak pojďte ještě sem, strašidla." Roztáhl Sirius ruce, aby své dcery mohl ještě obejmout.

,,Musíme jít." Oznámila Molly a otevřela dveře.

Všichni až na pana Wealseyho a Siriuse vyšli z domu dvanáct na Grimmauldově náměstí a zmizeli.

********

,,Dávejte na sebe pozor, prosím." Promlouvala ke svým dcerám, když jim dávala pusu na čelo.

,,Neboj mami, budeme."

,,Zůstaňte spolu, nehádejte se." Pokračovala Katherine.

Kristin se Sam přikyvovaly.

,,Rebecco, prosím tě, zkus se krotit, ano?" Kázala Eliz.

,,Mami, nepotřebuju kázání. Už jsem plnoletá." Protočila očima mladší blondýnka.

,,Ano, ale pořád jsi moje holčička." 

,,Když myslíš." Usmála se na matku.

,,Jacobe, pohlídej ji." Otočila se na syna.

,,Všechno mám pod kontrolou."

,,Mami, za pár měsíců jsme zase zpátky." Řekla Beccy.

,,Ano, ale odjíždíte."

,,Jo, a až se vrátíme, už neodjedeme." 

,,Odjedete, odstěhujete se a budete žít své životy." Dohadovala se Elizabeth se svou dcerou.

,,Mami, klid."

,,Hlavně si užijte Bradavice, je to váš poslední ročník, musíte si ho užít, aby byl nezapomenutelný." Promlouvala k nim Eliz bez přestání.

,,S Umbridgeovou je rozhodně nezapomenutelný." Zamumlal Jacob. Vlak zapískal, do odjezdu zbývaly poslední dvě minuty.

,,Už musíme jít." Poklepala Rebecca nervózně nohou.

,,No jo, tak běžte." Políbila obě děti na tváři a propustila je.

,,Ahoj tati!" Zamávala Becca při běhu.

,,Budou v pořádku. Půlku roku už mají za sebou." Omotal Thom své ženě ruku okolo pasu.

,,Pořád nemůžu uvěřit, že už jsou dospělí." 

,,A bude to ještě horší. Brzy se zasnoubí, budou mít svatbu, jeden z nich bude na jedné svatbě už z partnerem a jedním dítětem, a ty? Ty budeš babička." Vtipkoval Thomas.

,,To neříkej." Zamračila se El.

,,Ale jo, budeš se starat o vnouče a oni budou chodit do práce." 

,,Na vnouče jsem ještě mladá." 

,,A na naše děti jsi mladá nebyla?"

,,To ano! Ale nebylo to v plánu." 

,,Už bys to neměnila." 

,,Nikdy." 

Paní Weasleyová se se všemi dětmi rozloučila a mávala jim z nástupiště zatímco se vlak dal pomalu do pohybu a o pár vteřin později už byl pryč z nádraží a mířil si to na nástupiště v Prasinkách.

Květiny Pobertů II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat