Matyáš,,Dneska u Natálie je party, nechceš tam zajít." zeptal jsem se Emily, která měla svou hlavu položenou na mém klíně. ,,Natálie?" udiveně se na mě podívala. ,,Jo?" odpověděl jsem trochu nejistě, nechápal jsem co je na tom tak divného či nečekaného.
,,Natka má vždy ty nejlepší party, divím se že tě nebo tedy už nás na ní pozvala." vysvětlila. ,,Taky nevím, ale když už nás pozvala, měli bychom tam jít." řekl jsem.
Em se bez odpovědi zvedla z gauče a zamířila do koupelny. Další co jsem slyšel byla sprcha.
Jdeme na party.
Když přišla zpět do obýváku, měla rozpuštěné své krásné hnědé vlasy, byla lehce namalovaná a její tělo obepínaly úzké, krátké, bíle šaty. Její dekolt odhaloval decentní výstřih, byla nádherná.
,,Tak co jdeme?" se smíchem se zeptala. ,,Jen se převleču a můžeme." odpověděl jsem a hnedka zamířil do ložnice.
Můj outfit nebyl tak dokonalý jako její, měl jsem na sobě bíle tričko jako vždy a černé kalhoty. Jí se nikdy nevyrovnám.
Navlékl jsem si boty, ona bílé podpatky. Emily mě chytla za ruku a vyrazili jsme.
***
,,Nazdar!" zařval na mě někdo. Byl to Dominik. Hned jak jsem ho spatřil, okamžitě jsem za ním i s Em zamířil.
,,Ahoj! Jak to jde." pozdravil jsem ho a objali jsme se. Hnědovláska kterou jsem držel za ruku, se pouze pousmála a kývla hlavou. Dominika zná stejně dlouho jako já, jen si nějak moc nesedli. Nikdy jsem nepochopil proč.
,,Maty? Jdu na střechu, tak pak přijď, potřebuju na vzduch." oznámila a odešla. ,,Tak co ty a Emily? Chodíte spolu?" zeptal se Dominik. Musel jsem se pousmát ,,Jo, už nějakou tu dobu.". ,,Konečně!" vykřikl a napil se vína. ,,Jo konečně, hele rád bych s tebou mluvil déle, ale mam strach o Emily, aby se jí něco nestalo. Nevadí?" vysvětlil jsem mu. ,,Jo, v pohodě jen běž." mrkl na mě a odešel.
Když odešel, šel jsem rovnou k pultu, popadl flašku vodky a zamířil na střechu.
ČTEŠ
Pomoc|Emily a Mattem
FanfictionEmily už delší dobu něco skrývá. Ma velkou tíhu na zádech. Jednoho dne se z toho sesype. Co Emily skrýva? Povede se to někomu zjístit?