A taky chci abys věděla že to co jsem udělal jsem chtěl udělat dávno. Prosím ozvy se mi.
Matyáš❤️Když jsem ten vzkaz poslal, hned si to přečetla, ale neodepsala. Bylo mi to líto. Když jsem se vzmužil, zapnul jsem TS a připojil do roomky kde byl Dominik. ,,No nazdar ty líné prasatko" řekl se smíchem. ,, Nazdar" řekl jsem trochu smutně. ,,Co tak smutně? Co se stalo? Emily?" zeptal se. ,, Jo"
Zbytek napíšu ve formě jako vždy😅
(D=Dominik, M=Matyáš)
D: Probohaaa co jsi udělal?
M: Ale nic...
D: Tak něco asi jo když zníš tak smutně.
M: Dobře něco se stalo.
D: No povídej.
M: Jak byl pohřeb přišel tam její táta. Na pohřbu si ho nevšímala, ale pak přišel k ní domů. A nabídl spíše řekl, že má bydlet s ním dokud nebude mít osmnáct. Samozřejmě že jí to neřekl přímo ale chápeš. Šlo poznat jak to myslí. Jak odešel tak jsem řekl že ať jí nenapadne k němu jít a dodal k tomu že může ke mně. V tom začala na mě křičet že za to můžu já a chtěla odejít. Ja jsem jí ale chytal za ruku a dal pusu. A ona odešla.
D: Tak to sis pěkně zavařil kamaráde.
M: Vím.Emily
Když mi dal pusu nevěděla jsem co dělat tak jako první co mě napadlo bylo zmizet. Sbalila jsem si věci a šla tam kde jsem neměla jít ale bylo to nejlepší řešení. K otci. Když jsem k němu dorazila zaujala mne zpráva od Matyho. Bylo to něco jako omluva? Nevěděla jsem co na to odepsat. Ignorovala jsem to.O týden později
Čekala jsem u Táty že to nebude nic úžasného, ale že to bude až špatné mě překvapilo. Jsem v podstatě poskok. Dělám veškerou práci místo něho. Přitom poslouchám blbé kecy, že nejsem tak chytrá jak očekával nebo hezká. Prostě se mě za každou cenu snaží urazit.Matyášovi se ve škole vyhýbám. Snažil se mě několikrát zastavit, ale vždy jsem se nějak vymluvila že zrovna nemůžu.
Když jsem přišla domů, udělala jsem večeři. Táta čekal už u stolu a hodnotil. ,, No na to že jsi dcera alkoholičky není to špatné''. A tu mi ruply nervy ,, Tak alkoholičky? Kdybys odešel tak nic by se z tohohle nestalo. Jen kvůli tobě začala máma pít. Všechno je to tvoje vina!". ,, Tohle jsi přehnala! Sbal si kufry a jdi pryč! Nechci tě ani vidět!". Poslechla jsem. Sbalila si kufry. S brekem odešla.
Bloudila jsem ulicemi města a jediný kdo mě napadl ke komu jít byl Matyáš.
Matyáš
Dělám stream na instagramu a zničenihonic uslyším klepaní na dveře. ,, Streame končím tak zase někdy na viděnou ahoj". Vypnu ho a jdu ke dveřím. Když je otevřu s brekem se mi kolem pasu obmotá Emily. Když jí objetí všimnu si tašek co má před barákem. Hned mi dojde co se stalo. Dám jí pusu do vlasů, ještě víc obejmu a s klidem řeknu ,, To bude dobrý"
Ještě víc se rozbrečí. Stojíme tam a ona už pět minut v kuse nepřetržitě brečí. Když se odhodlám řeknu ,, Řekni mi co se stalo a nějak to vyřešíme"Chtěla bych v této kapitole poděkovat za cover sazulinek ještě jednou děkuji😂❤️
ČTEŠ
Pomoc|Emily a Mattem
FanfictionEmily už delší dobu něco skrývá. Ma velkou tíhu na zádech. Jednoho dne se z toho sesype. Co Emily skrýva? Povede se to někomu zjístit?