Proč se vždycky cítím jako by to bylo poprvé, co políbila mé rty?
Vášnivě mě líbala a pomalu přesouvala své ruce do mých kudrnatých vlasů. Poté jsem já ty mé položil na její záda a posunul jsem je dolů až k jejímu zadku, za který jsem ji chytil a začal jsem ji posouvat směrem k mému klínu, zpátky a opakoval jsem to.
Po chvíli jsem se od ní pomalu mírně odtáhl a položil mé čelo na to její.
Dlouze jsem se na ni zadíval. Byla tak neskutečně krásná."Jsi nádherná," vydechl jsem.
Usmála se a opatrně se začala zvedat. Chytila mě za ruku a vedla nás vedle do obýváku. Cestou na mě několikrát hodila ten její svůdný pohled.
Když jsme došli před sedačku, hodil jsem ji na ni. Jak tam přede mnou ležela, cítil jsem, že ji neskutečně moc chci. Celou.
Nalehl jsem na její křehké tělo, podíval jsem se na její hebké rty a dychtivě jsem ji věnoval polibek, který mi ještě dychtivěji oplácela. Zajel jsem svou rukou pod její volné tričko a nahmatal zapínání její černé krajkové podprsenky. Opatrně jsem ji odepnul a moje ruka začala směřovat k jejímu ňadru, jež jsem začal mačkat.
Po chvíli hraní si s jejím dekoltem, jsem chytil lem jejího trička a společně s její odvážnou podprsenkou jsem ho z ní strhl. Emily dlouho neotálela a sundala mi mé bílé triko. Oběma se nám odhalil pohled na naše z poloviny nahá těla. Chtivě jsem se na její odhalená ňadra díval a cítil jsem silné napětí v mém klínu. Všiml jsem si, že i ona se na mou hruď zaujatě dívá.
Toužebně jsem se mými rty vrhl na její krk a zasypával jsem ho jemnými polibky. Cestoval jsem po jejím krku a šíji až k její klíční kosti. Cítil jsem, že se jí to líbí, tak jsem pomalu pokračoval níž po jejím hrudníku až k jejím prsou. Tiše zavzdychala. Putoval jsem stále níž, přes její břicho až k jejímu podbřišku. Hodil jsem na ni nadržený pohled, který mi opětovala.
Prsty jsem zajel pod okraj jejích legín a začal jsem je stahovat dolů. Jediné co mi teď bránilo byly její opět krajkově kalhotky. Ale ne na dlouho.
Nejdřív jsem políbil vnitřní stranu jejího pravého stehna, pak jsem zuby zachytil lem jejích kalhotek a nedočkavě je strhl. Naskytl se mi pohled na její celé obnažené krásné tělo. Byla tak dokonalá, nemohl jsem z ní spustit oči. Teď jsem po ní začal toužit ještě víc, než kdy předtím. Stále jsem nedokázal uvěřit tomu, že se to opravdu děje a není to pouze má představa. Od teď je tahle úžasná hnědovláska celá jen má, a já konečně uspokojím můj dlouhotrvající chtíč.
Vrátil jsem se zpět k jejím sladkým rtům, když v tom rukama zabloudila k mým teplákům. Dychtivě ze mě stáhla nejdřív je a poté mé boxerky. Teď jsme už byli nazí oba dva. Emily nedokázala odolat pohledu na můj rozkrok a musím uznat, že se mi to líbilo. Zároveň jsem ale nezvládl odolat pobavenému úšklebku.
„Mi amore, jsi připravená?"
„Sí, mi amore."
Položila dlaně na mou hruď a pousmála se. Na nic jsem nečekal a opatrně jsem do ní vnikl. Z jejích úst vyšel tichý vzdych. Jemně jsem přidával na intenzitě a Emily se neudržela a začala hlasitě vzdychat.
„Ahh Maty," zašeptala.
Začal jsem ještě víc zrychlovat. Emily už nebyla jediná, komu z úst unikl vzdych.
Přišel jsem si jako v nebi, s ní to bylo o hodně jiné a lepší než s ostatníma dívkami. Moje srdce i tělo chtělo jen ji, nedokážu si představit, že by pode mnou ještě někdy ležela jiná dívka než-li ona.
Ještě párkrát jsem přirazil. Pokračoval bych i dál, jenže jsem se blížil k vrcholu, tak jsem ho z ní vytáhl.
Svalil jsem se vedle ní a oba jsme začali zrychleně vydechovat. Mojí hlavou vířilo tolik myšlenek a emocí, že jsem to nedokázal zpracovat.
„Miluju tě," pronesla jemně.
Nevěřil jsem tomu, že to opravdu řekla.
Políbil jsem ji na čelo: „Miluju tě, Emily."
ČTEŠ
Pomoc|Emily a Mattem
Fiksi PenggemarEmily už delší dobu něco skrývá. Ma velkou tíhu na zádech. Jednoho dne se z toho sesype. Co Emily skrýva? Povede se to někomu zjístit?