Matyáš
,, Em, nemůžeš se takhle trápit, potřebuješ odbornou pomoc. Já vím, že nechceš nikoho zatěžovat a tak, ale přece jenom bys to mohla zkusit." navrhl jsem a čekal na její reakci. Podívala se na mě svým typickým výrazem 'řekni to ještě jednou a zabiju tě' a jen mlčela. ,,Dobře, tak to asi ne no, ale ještě o tom prosím zauvažuj" snažil jsem se zachránit svůj vlastní krk. ,,Dobře" kuňkla a přitulila se ke mně. Objal jsem ji okolo ramen a pomalu se snažil tu hnědovlasou dívku v mé náruči zklidnit.
,,Dobré ráno šípková růženko" pozdravil jsem Emily, když přišla do kuchyně a sedla si ke stolu. ,, Dobré, kolik je vůbec hodin?" zeptala se a zívla si. ,,Hmm zkus hádat, když uhodneš správně, udělám video kde mi rozbiješ jedno velké balení vajíček o hlavu." navnadil jsem ji. ,,Tak tohle musím uhodnout! Byla by škoda přijít o takovou příležitost" usmála se a vycenila na mě ty její krásné bílé zuby. ,,Tak hádej" pobízel jsem jí. ,,Dobře, dobře, dobře... Takže vzhledem k tomu že jsme včera usli ve dvě ráno, a teď je venku přiměřeně světlo rozzářené, budou přibližně tři hodiny odpoledne." dokončil svůj krátký proslov o tom kolik je hodin. Podíval jsem se na mobil a nahodil zničený výraz. Měla pravdu. ,,Máš pravdu.". Smála se od ucha k uchu, když ji došlo co mě čeká. Proč jsem byl tak naivní a myslel si že to neuhodne? Proč? ,, Tak kdy to natočíme?" zeptal se zákeřně.
Emily
Právě teď stojíme na balkoně od Matyho bytu. ,, Máš ty vajíčka?" zeptal se. ,,Samozřejmě, na ty bych nezapomněla" odpověděla jsem mu se smíchem. ,, Dobře, tak se tu posaď, já to uvedu, pozdravíš a můžeme začít" oznámil mi, jak bude všechno probíhat. Povzdechl si a věnoval mi jeden nervózní úsměv. Úsměv jsem mu oplatila a video začalo. ,, Takže čau lidi, vítám vás u dnešního videa, a dnešní video bude tady s Emily" dokřičel a otočil se na mě. ,, Musíš tak strašně řvát?!" zakřičela jsem a zakrývala si uši. ,, Tak jako nemusím, ale baví mě to." zazubil se. ,,Mohla bys, jakožto správná slušná žena pozdravit" řekl pobaveně a čekal co udělám. ,,Jo, jasně! Ahoj lidi, já jsem a také vás vítám u tohoto videa" pozdravila jsem a zamávala jsem do kamery. ,, Určitě vás všechny zajímá o čem dnešní video bude. Náplň dnešního vide vám určitě řekne tady moje kamarádka Em" oznámil a zase se na mě otočil.
,,Takže" začla jsem ,,dnešní video bude o tom jak tady panu Mattemovi rozbiju 32 vajíček o hlavu, protože jsem ráno odpověděla na jeho otázku, kdy očekával že to neuhodnu, a určitě už všem došlo že se mýlil"
ČTEŠ
Pomoc|Emily a Mattem
Fiksi PenggemarEmily už delší dobu něco skrývá. Ma velkou tíhu na zádech. Jednoho dne se z toho sesype. Co Emily skrýva? Povede se to někomu zjístit?