//Marthe's perspektiv//
Jeg så bort på Felix da han slo til bussskuret. Jeg fikk veldig dårlig samvitighet, han har jo ikke gjort noe egentlig, han må få holde på med hvem han vil uten at jeg skal bli sur. Jeg ville gå etter Felix men jeg var litt ursikker. Oscar var sikkert sur etter jeg hadde kysset han, jeg ville jo bare gjøre Felix sjalu, men jeg vet jeg tok litt for mye i denne gangen her.
"gå etter han" hvisket Oscar til meg. Jeg fikset sekken og tok den sikkelig på ryggen og løp nesten etter Felix. "Felix, jeg er veldig lei meg" sa jeg rett bak Felix, han stoppet opp og snudde seg. "Klinte du med Maja etter vi hadde snakket om og prøve på nytt?" Felix så styggt på meg, han ble neste litt fornærmet. "er det, det du tror?" sa han litt irritert, "du vet du er den eneste jeg vil ha og det burde du vite" sa han litt etter på. "Felix, jeg vet ikke lenger" sa jeg og så litt bort. "jeg vil virkelig prøve og glemme alt som det drama som har skjedd mellom oss, alt som skjedde på busstoppet og alt andre ting"
Jeg kjente jeg ble litt glad inni meg men jeg vet virkelig ikke lenger. "og du må værtfall stole på meg og ikke Julia" sa han og små lo litt. Det smilet klarer jeg ikke, og ikke smile av. "der ja" sa han og smilte enda mer. "jeg har savnet dert smile der" sa Felix og kom nærmere meg. Han så på meg som at jeg skulle bekrefte at han kunne holde rundt meg. Jeg bare nikket og han tok begge armene rundt meg og holde meg lenge.
//Felix's perspektiv//
Endelig, Marthe er ikke sur og lei lenger og vi skal endelig prøve igjen. Jeg ble veldig irritert når Marthe kysset Oscar men jeg velger og legge det bak meg for jeg orker ikke og krangle med henne lenger. Jeg tok opp mobilen og sjekket meldingen min fra Oscar. *hvordan gikk det?* Marthe så opp på meg og så deretter på ha jeg skrev. *det gikk veldig fint* svarte jeg tilbake.
"jeg vil at vi snakker med Oscar og Ogge og Omar om at vi skal glemme alt" sa Marthe og trakk seg litt unna meg. "ja, jeg kan be de møte oss" sa jeg om smilte til henne og så sendte jeg melding og ba dem møte oss.
//Marthe's perspektiv//
Vi møtte de andre og jeg og Felix fortalte dem om at vi skulle bli noe igjen og at vi alle måtte glemme alt drama som hadde skjedd mellom oss alle. Alle var enig og vi bestemmte oss for og dra på kino. (jeg husker ikke kas dag det var så vi sier det er fredag)
Vi tok bussen fra Felix, siden det var der vi var og ned til sentrum. Vi bestillte kinobilltetter og siden vi måtte vente en stund på filmen så gikk vi heller litt rundt i stockholm. "Omg der er the fooo" hørte vi to jenter rope og de kom mot oss. "er det du som er Marthe?" hørte jeg en av jentene si på norsk. "ja" sa jeg og så på henne. De så ut som de var en del år yngre enn oss, så jeg måtte være snill. Jeg hater egentlig og møte andre personer som er like gammel som oss eller noe for de ser alltid så styggt på meg eller noe.
Etter at de hadde tatt bilde med guttene og snakket litt med dem så gikk vi tilbake til kinoen og ventet på at filmen skulle begynne. Vi gikk inn på kinoen og satte oss ned, jeg satt meg i mellom Felix og Omar menst Ogge og Oscar satt på hvers sinn side av Felix og Omar. Når vi satt og ventet på at filmen skulle starte fikk alle guttene pluselig en melding. Jeg lente meg litt over og så på meldingen til Felix og så på Omar sin. Begge hadde fått en melding av Julia at hun skulle ha en fest eller noe i morgen. Alle guttene så på hver andre som at de hadde blitt enig om at de skulle gå på festen.
"skal dere gå?" spurte jeg Felix og så opp på han. "Ja, det er så lenge siden" sa han og lo litt menst han tok hånden min. Jeg snudde meg over til Omar og spurte han "skal dere gå på festen?" hvisket jeg sånn ikke de andre skulle høre noe. "ja, eller vi gutta snakket om det siden vi har vist om det en stund nå" sa Omar og smilte litt. Felix pirket meg litt på sånn jeg skulle snu meg rundt til han. "kan du ikke være med da? sa kan du møte noen av de andre vennene mine" sa Felix og tok opp hånden og kysset den. "det er Julia, hun vil ikke at eg kommer" sa jeg og så litt vekk fra han. "jeg spør henne, dere var jo venner før var dere ikke?" Filmen begynte så jeg gadd ikke og svar han, så jeg så heller på han med et blikk. Han bare smilte.
Etter filmen gikk jeg og Felix hjem til han og vi ble enig om at jeg skulle sove der. " er du sikker på dette?" sa Felix og kysset meg på pannene da vi kom inn døren til huset hannes. Jeg nikket og smilte. Felix skulle være hjemme alene så jeg løy til mamma om at jeg skulle sove hos Julia, siden det er den eneste "jentevennen" min hun har møtt før, så a sa hun det var greit og hun trodde på meg.
Felix tok hånden min og vi gikk opp på rommet hannes og la oss ned i sengen for vi begge var ganske trøtt når vi kom hjem igjen. Etter kinoen bestemte vi oss og for og gå og spise, så klokken er ganske seint når vi var hos Felix.
Felix gidde meg en av tsjortene hannes og jeg byttet til den og tok av bh-en og buksen og genseren. Felix kom ut fra badet og la seg ytterst i sengen. Jeg tok mobilen og så igjennom varslene og meldingen jeg hadde fått av Rikke, *Jeg snakket med mamma og jeg skal kanskje få dra til deg neste helg! jeg savner deg veldig mye!* åhh jeg håper virkelig hun kommer til meg neste helg, jeg tror mamma og de skulle dra en plass sammen med Sofie.
"hva smiler du etter?" spurte Felix og så bort på meg fra sengen. Jeg tok opp blikket mot han og så på han og smilte. Jeg la fra meg mobilen på bordet og gikk mot han og la meg ved siden av han. "hvor er foreldrene dine?" spurte jeg og reiste meg for og se på han. "de skulle på en fest eller noe" svarte han og smilte. "søsteren din da?" "det går fint Marthe ingen kommer hjem" sa han og kysset meg og forsatte ned over nakken min. Han tok hånden min og tok den på magen hans og hintet til ting. Jeg strøk hånden min på magen hans og tok den sakte ned over mot bokseren.
"hva var det?" spurte jeg og hørte noen som var nede. "det var ingeting" sa Felix og kysset meg på munnen. "seriøst Felix" "det er ingen, jeg hører det også av og til men det er bare vinden" sa han og forsatte og kysset meg. Vi holdt på en stund til noen kom inn døren på rommet.
///
Okei jeg er veldig lei meg for at jeg ikke har lagt ut noe ny del på veldig lenge og jeg er veldig lei meg for det! Jeg skal prøve og legge ut noen nye deler til dere denne uken 😃 Tusen takk for at dere leser dette enda om det er noen som gjør det, hehe. Jeg skal prøve og ikke lage drama mellom Felix og Marthe men jeg liker best og ha lese når det er drama men siden alle ville ha lite drama så skal dere få det :))
VOTE OG KOMMENTER FOR MER
///