*bankbank* "kom inn" sa Sofie og så bort på døren, "Marthe du har besøk" pappa flyttet seg og Felix kom inn. "hei" sa han og tok seg litt i håret. "Felix" sa Sofie og klemte han, "hvorfor er du her?" sa sofie og tok hånden til Felix og så på den. Pappa stilte seg ved siden av Felix og så på Sofie "kom her Sofie så skal vi opp og finne på noe" "nei, jeg vil være med de" "kom igjen" Sofie og pappa gikk opp og Felix satte seg ved siden av meg. "hva gjør du her?" sa jeg og så på han, "jeg ville se deg, jeg gikk jo bare tidligere uten og si noe så jeg tenkte du ville se meg" sa han og smilte sikkelig mye. "dust" sa jeg tilbake og dyttet han i skulderen. "neida, jeg ville bare vise hvor glad jeg egentlig er for at du blir med på fredag" jeg fikk ikke svart før Felix kysset meg og jeg kysset tilbake. "Men Felix hvor er det de bor egentlig" sa jeg og tok hånden hans. "de bor ikke så veldig langt unna egentlig, det tar bare to timer og førti min med båt og dra dit" jeg nikket og fortsatte og ta på hendene hans. "Marthe? hva gjør du?" jeg ristet på hodet og opp på Felix og smilte. "Men jeg kan sove hos deg på torsdag" Felix nikket, "men skal ikke vi bare dra og spise eller noe etter jeg har vært i studioet på torsdag?" "så klart" sa jeg og smilte. Felix var her i en time før han dro hjem igjen siden klokken var blitt så mye, etter at han hadde gått gikk jeg for og ligge meg.
Skoledagen gikk ganske fort og jeg var allerede på vei hjem igjen. Felix og jeg skal på kino etter han har vært i studioet, jeg gleder meg til det siden jeg og Felix har ikke gjort noe sånt alene på en stund så det blir sikkert gøy. "Marthe er det deg?" hørte jeg pappa rope oppe fra. "ja" ropte jeg tilbake. Jeg gikk til kjøkkenet og fant en yoghurt og gikk ned på rommet for og se på Netflix til jeg måtte fikse meg. "så det er derfor du ikke svarer meg ja" jeg åpnet øynene og så på Felix som sto ved siden av sengen. "åå Felix, hva er klokken" sa jeg stresset og reiste meg. "Marthe det går fint vi trenger ikke og gå på kino vi kan bare slappe av her heller" Felix så litt skuffet ut og satte seg ned på sengen. "nei Felix vi kan dra jeg sovnet bare, jeg kan fikse meg fort" jeg reiste meg litt opp og var på vei ut av sengen men kom meg ikke så mye lengre for Felix tok hånden min og dro meg tilbake sånn jeg sto over han. "Marthe det går fint, vi kan gå på kino en annen dag oki?" jeg nikket og ble slappet litt mer av. "oki, vi blir her en stund før vi drar bort til meg okei" jeg nikket enda en gang. "vi kan ha kino her" sa han og reiste seg for og snu tv mot oss sånn vi kan sitte i sengen. Jeg satte meg opp i sengen og Felix kom bort og satte seg med meg. "Men skal jeg spørre om noen kan kjøre oss bort siden jeg skal har en bag med?" spurte jeg og så bort på Felix, han nikket og jeg tok opp mobilen og sendte en melding til pappa. *ja, det kan jeg men ikke så veldig seint*
//Felix's perspektiv//
"Marthe du må ikke sovne" sa jeg og knep henne i hånden. "skal vi bare dra til meg?" spurte jeg og Marthe nikket. "men jeg har ikke pakket enda" sa hun og så på meg med et uskyldig fjes. "Marthe, kødder du" hun ristet på hodet. "skal du pakke?" sa jeg tilbake og så på henne. "ja jeg skal" sa hun og reiste seg. Jeg tok opp mobilen for og sjekke klokken, den var bare halv ti så det var ikke så veldig seint egentlig. I mens Marthe pakket seg ferdig gikk jeg gjennom instagram og twitter. "sånn ferdig, må jeg pakke noe spesielt?" spurte hun da hun satte ned en stor bag på gulvet. "nei, eller du kan kanskje ta med treningstøy så vi kan trene" sa jeg og blunket til henne. "den er grei" sa hun og lo. "okei sånn, skal vi gå?" jeg nikket og vi gikk opp. "Vi snakkes da" sa Marthe og klemte moren. "ja, det gjør vi" sa hun tilbake, "dere får kose dere" sa moren til oss og jeg nikket og smilte. "hade Marthe og Felix" sa Sofie og klemte oss samtidig. "skal vi dra?" sa faren og vi gikk ned til bilen.
//Marthe's perspektiv//
"Hade bra, dere får kose dere i helgen" sa pappa før jeg og Felix gikk ut av bilen. "ja det skal vi" sa Felix og smilte fram til pappa. Jeg klemte pappa og tok med tingene mine og jeg og Felix gikk opp til huset og gikk inn. Da vi kom inn kom moren til Felix ut i gangen, "hallo Marthe" sa hun og smilte til meg, jeg skulle akkurat til og si hei men Felix avbrøt meg. "Hei til deg og" sa han litt irritert. Jeg begynte og le og det samme gjorde moren. "ja, hei Felix" sa hun tilbake og lo. "ble dere kjørt bort?" jeg nikket. "ja, av faren hennes" sa Felix irritert og gikk bort mot kjøkkenet. "han er sikkert bare sliten etter øving" sa jeg og smilte til henne, "ja det er ikke første gangen" sa hun og begynte og leg og det samme gjorde jeg. "jeg får vel gå inn igjen til Magnus" (tror faren heter det??? hahah) Jeg nikket og hun gikk tilbake til stuen og jeg gikk inn til Felix.
"du må ikke være så sur" sa jeg og satte meg ned på stolen ved siden av han. "jeg er ikke sur" sa han og trykket på mobilen. "nei okei" sa jeg og kysset han på kinnet. "skal vi gå opp" sa han og så på meg, jeg nikket og Felix tok meg i hånden så gikk vi opp. Jeg hentet tannkosten min og vi pusset tennene sammen. "hvor tid skal jeg få alle klærne mine tilbake da" sa Felix og blunket til meg i speilet. "aldri" sa jeg og blinket tilbake. "jo men seriøst, du har favoritt genseren min" "slapp av jeg tok det meste med meg så du kan få på søndag" smilte jeg til han. "hva mener du med det?" sa han og spyttet i vasken. Jeg tok tannkosten min og begynte og gå. "Marthe" sa Felix og gikk etter meg. Jeg gikk inn på rommet.
//Felix's perspektiv//
Jeg gikk etter Marthe og gikk inn på rommet. Da jeg kom inn begynte hun og ta av se buksen og begynte og friste meg. "Marthe stopp" sa jeg og gikk bak henne, "med hva?" sa hun og kysset meg på munnen og gikk videre til halsen. "jeg skal bare ta på meg nattøy" sa hun og tok av seg genseren. "okei, det er greit det" sa jeg og tok av buksen og tskjorten min og gikk bort til sengen og la meg ned.
///
Kommenter og vote for mer:)))
///