Kapittel 13

920 46 5
                                    

Jeg og Omar gikk rundt lette etter Marthe rundt inne i huset. Huset til Julia er ganske stort med og i tillegg med en del fulle folk er det nesten umulig. Vi sjekket rundt i alle rom og der det var flest folk men vi kunne ikke finne henne. "Marthe?" Ropte Omar rundt i rommene, det eneste jeg var redd for var at hun var et sted hun ikke skulle være. "Skal vi kanskje sjekke ute?" Spurte Omar og jeg nikket.

Vi gikk ut på tarassen til Julia og så om hun sto ute med noen andre men der var hun ikke, "hvor faen er hun?" Sa jeg litt irritert. "vi sjekker der med inngangsdøren" sa Omar og begynte og gå mot den. Jeg åpnet døren og så Marthe sitte på trappen. "Marthe?" Sa jeg og kom mot henne. Hun svarte ikke, "Marthe?" Sa jeg igjen og bøyde meg ned og så på henne. Jeg dyttet litt borti henne, "hæ, hva skjer?" Sa hun og så opp på meg. "Hun sov bare" sa jeg og lo, Omae begynte og le og Marthe snudde seg, "typisk Marthe" sa Omar og lo enda mer og da lo jeg også. "Skal vi dra hjem Marthe?" Spurte jeg, hun nikket. "Omar venter du her med henne menst jeg sier til de andre at vi går?" "Ja, men jeg bare blir med dere jeg" jeg nikket og gikk inn døren igjen for og finne Oscar og Ogge. Siden jeg var hjemme alene skulle alle sammen sove hjemme hos meg men jeg tenkte aldri på at Oscar pleier alltid og spy, jeg og han sitter alltid på hver sin do og spyr etter hver fest.

Jeg så Ogge sitte i sofaen og kline med en jente fra skolen. "Ogge" ropte jeg og kom mot han, han så opp på meg ventet på at jeg skulle si noe "jeg, Marthe og Omar stikker nå" Ogge nikket, "jeg blir med jeg" Ogge kysset den jenten og reiste seg opp. "vi må finne Oscar" "er ikke sikkert han er klar nå" sa ogge og gidde meg et blikk, han så ganske full ut men jeg gadd ikke og bry meg. "Javel men vi sier ifra" sa jeg, og begynte og lete etter han. Vi fant han ganske raskt men sammen med Julia. "Vi stikker nå vi" sa jeg og så på han. "Okei" sa Oscar og tok hånden og husjet oss ut.

Vi kom hjem til meg og jeg og Marthe gikk og la oss og Ogge og Omar la seg på gjeste rommet. Marthe halv sov menst jeg prøvde og ta av henne og ta på henne en tsjorte. "Her drikk litt

Vann" sa jeg og gidde Marthe glasset med vann. Hun drakk og la seg ytterst i sengen.

Marthe snudde seg rundt og prøvde kysse meg. Jeg kysset henne tilbake men trakk meg ganske raskt unna når eg tenkte over at hun spydde og var ekkel. (Haha) "Felix da" sa hun og kom mot meg igjen, jeg trakk meg unna men hun kommer bare nærmere. "Marthe du må sove" sa jeg og tok henne på kinnet. "Jeg vil ha deg" sa hun begynte og ta på meg. Det gjorde meg ganske tent men jeg ville ikke gjøre noe nå menst hun var full og hun tenker jo ikke klart. "En annen gang" sa jeg og kysset henne på kinnet. "Jo Felix jeg kjenner jo at du vil" sa hun litt høyt og lo. "Shhh"

Sa jeg og holdt henne for munnen jeg ville ikke at Omar og de skulle høre noe.

"God natt søta" sa Marthe og kysset meg på munnen, jeg tok i mot kysset siden jeg allerede var på leppene hennes.

//Marthe's perspektiv//

Jeg våknet med fylleangst. Jeg husker virkelig nesten ingenting fra i går, jeg luklet opp øynene og håpet på jeg var der jeg skulle. Jeg snudde meg rundt og så Felix sove ved siden av meg. Jeg pustet lettet ut og det så ut som at jeg vekket han. Han åpnet øynene og så på meg og smilte og begynte så og le. "Hva ler du av?" Sa jeg og prøvde og være alvorlig. Felix forsatte og le og smile, "ikke si jeg har gjort noe?" Sa jeg og så ned i madrassen og så vekk fra han. "Felix plis?" Jeg så opp på han. "Bare ikke snakk mer, ånden din" sa han og trakk seg unna meg. Jeg smilte og kom etter han for og kysse han. "Marthe" ropte Felix og gikk utav sengen for og gå vekk fra meg.

"Åå fyfaen Marthe" sa han og så ned på gulvet. Jeg snudde meg rundt og så på gulvet. "Ka har skjedd" "du har skjedd" sa Felix og snudde seg vekk fra spyet mitt. "Kos deg, jeg nekter og vakse opp etter deg" sa Felix litt irritert. "Kan jeg få et kyss først?" Sa jeg og smilte stort så han ikke skulle si nei. "Puss tennenene først" sa han og blunket til meg. "Dust" sa jeg og reiste meg og gikk mot badet. Jeg pusset tenna og kom ut igjen til Felix. Jeg tokk trutemunn og lukket øynene og ventet på at han skulle kysse meg. "Jeg kødda" sa han og reiste seg og gikk mot døren. "Felix jeg er dårlig, du skal liksom være kjæresten min du skal passe på meg" sa jeg og smilte så han skulle synts synd i meg. "jeg passet på deg i går" sa Felix og smilte enda mer. "du kan hjelpe meg, jeg har vondt i magen" sa jeg og så ned i bakken og så trist ut. "dritt" mumlet han og kom mot meg. "kom her" sa Felix og holdt rundt meg. Jeg smilte og holdt rundt han tilbake, jeg skulle til og kysse Felix før han trakk seg unna. "ikke før vi har vasket opp" sa han og pekte bort. Jeg himlet med øynene og vi begynte og vaske opp fra gulvet.
"Felix kan jeg få et kyss nå" sa jeg og så på han og stoppet og vakse. Han ristet på hodet og satt i sofaen og nøt at jeg satt og vasket. "det er ditt spy" sa han og så på meg. "Helvete Felix hater deg" sa jeg irritert og vakset opp til jeg ble ferdig. "sånn nå er du ferdig, så flink du er" sa Felix og smilte til meg, jeg tok og viste fing til han og ryddet opp etter meg og åpnet vinduet så lukten skulle ut.

//Felix's perspektiv//

"Marthe kom her" sa jeg og smilte til henne. Jeg gikk mot henne og holdt rundt henne, og kysset henne på nakken. "Felix stopp" sa hun irritert. "jeg vet du liker det" sa jeg og snudde henne mot meg. Hun prøvde og være alvorlig men klarte det ikke noe bra. Jeg kysset henne mange ganger på halsen, "stopp" sa hun enda en gang. Jeg så på henne "greit" sa jeg og gikk vekk fra henne med hendene i været. "ok jeg kødda" sa Marthe og smilte. Jeg kom mot henne og løftet henne opp og kysset henne. Hun satt rundt livet mitt og jeg satte meg ned i sengen med henne på fanget. "Felix du fikk melding" sa Marthe og stoppet. Jeg la ikke merke til det en gang, den var fra Oscar. *Felix, jeg trenger hjelp*

/////
Neste del blir dirty tror jeg siden dere ville ha det 😃 Jeg fikk bare ikke skrevet noe spesielt dirty i denne delen sorry!! Men kommenter og Vote for mer ❤

////

- The fooo - Sesong 2Where stories live. Discover now