Kapittel 20

623 36 3
                                    

"faen Oscar hva er det jeg har sakt?" sa jeg høyt til Oscar uten og tenke over at de andre kunne høre. Jeg kjente en tåre komme og jeg begynte og gå ut. Felix tok hånden min og prøvde og stoppe meg men jeg dro hånden min vekk og gikk videre. Jeg gikk ut og satte meg på en benk som var utenfor flyplassen.

//Omar's perspektiv//

Moren til Felix begynnte og gå ut til Marthe og faren gikk etter. Felix så på Oscar, han var sur. "hva faen har du gjort" sa Felix og gikk mot Oscar med knyttet neven. Jeg og Ogge gikk bort for og prøve og stoppe Felix og slå Oscar men vi rakk det akkurat ikke. Felix slo Oscar og snudde seg og var på vei ut. Katia og Daff kom bort til oss da de så Oscar lå på bakken og holdt seg for øyet. De hadde snakket med et sånn flyselskap siden Katia hadde ikke fått tilbake kofferten sin. "hva skjedde?" sa Daff da han kom bort. "Spør Felix" sa Oscar og hintet til at Felix gikk der borte. "jeg går og snakker med han" sa Katia og små løp mot han. "hva gjorde han?" spurte Daff og så på meg og Ogge. "han slo Oscar men jeg vet ikke hva Oscar sa til Marthe da" sa jeg og så på Daff.

//Felix's perspektiv//

"Felix" hørte jeg Katia rope etter meg. "hva?" sa jeg og snudde meg. Jeg var enda sur men det ble litt bedre etter jeg slo Oscar. "hva skjedde?" spurte hun og så på meg. "jeg vet ikke han sa noe til Marthe som fikk henne til og gråte" Katia nikket og så på meg. "men seriøst dere må slutte og krangle sånn over henne" sa hun da jeg var ferdig. "ja, jeg vet det" sa jeg og smilte. "gå og snakk med Oscar og så spør du han om hva han har sakt til henne, for dere må slutte med dette, dere kan ikke krangle og sloss i denne bransjen" jeg nikket og vi snudde oss tilbake til de andre. "sorry bro" sa jeg og tok ut hånden, Oscar gjorde det samme og vi gjorde en liten bro klem. "sånn da er dere venner og dere slutter og krangle over den jenten" sa Daff og smilte. "Vi snakkes i morgen da" sa Daff og smilte til meg og Oscar. Vi gikk ut til Marthe og de og så hun satt med pappa, mamma så jeg litt lenger borte med en automat eller noe. " kan vi" fikk jeg sakt før pappa reiste seg og gikk bort til mamma. "sorry Marthe, det var ikke meningen" hørte jeg Oscar si og så, så han opp på meg og hintet til at jeg skulle gå. Jeg gikk bort til mamma og de.

//Marthe's perspektiv//

"du sa aldri noe, jeg vet ikke hvorfor jeg fikk deg til og tro du sa noe dumt om Felix, mem du gjorde aldri det" kom det fra Oscar når Felix hadde gått. Jeg viste ikke om jeg skulle bli sur eller ikke, irritert var jeg hvertfall. "så du bare fant på det, og fikk Julia til og late som at hun var vennen min og så lyge til meg?" sa jeg lavt og så ned i hendene mine. "neinei, jeg fant på noe og sa vi skulle overaske deg og så måtte hun si at du hadde sakt noe om Felix til Alexander, men du gjorde ikke det" jeg himlet med øynene. "ok, jeg sa aldri noe til Alexander om Felix?" sa jeg og prøvde og skjønne alt han sa. "ja" sa oscar og nikket. "hvorfor?" sa jeg og flyttet meg litt lenger vekk fra Oscar på benken.

//Oscar's perspektiv//

Nå spurte Marthe om det, det eneste jeg ikke ville hun skulle spørre om. Det jeg ville si var at jeg var forelsket i henne enda men da hadde hun trodd jeg vill ødlegge for hun og Felix som jeg ikke vil. Jeg ville bare lage litt spenning og se hva som skjedde og hva hun kom til og si. "jeg vet ikke" kom det fort ut av meg. Jeg ville ikke ødlegge mellom meg og Marthe og hvert fall ikke mellom meg og Felix. Jeg angrer så mye på at jeg sa det til Marthe. Etter vi møtte Alice og familien hennes i usa som jeg og familien min har kjent siden vi var liten så merket jeg hvor mye jeg hadde savnet Alice. Hun var den jeg var døds forelsket i da vi var naboer og var med hver andre hele tiden. Det beste av alt var at de skulle flytte tilbake til sverige og tilbake til det gamle huset sitt. "Oscar, kommer du?" sa Marthe og tok ut hånden sin for og hjelpe meg opp. Jeg ble helt tatt ut av tankene og jeg tok hånden hennes og reiste meg. Hun sto foran meg og tok rundt meg og klemte meg. "sorry for at jeg overreagerte, jeg ble bare sur egentlig for at ingen sa hva det var" jeg nikket og bare klemte henne tilbake. Alice og familien hennes skulle flytte tilbake til Julen, som er om to måneder så jeg gleder meg veldig til og se henne igjen.

//Marthe's perspektiv//

"vi snakkes Oscar" sa Felix og jeg smilte til han. Oscar lukket døren til bilen og vi kjørte videre til Felix. Bilen stoppet og vi gikk ut. Jeg ventet til Felix hadde fått med seg kofferten og vi gikk inn. "vil du ha noe og drikke?" spurte moren til Felix meg da vi kom inn, jeg nikket og vi gikk ut på kjøkkenet. "tusen takk for at dere var så snille i dag" sa jeg og smilte til henne da hun kom med vannet. "det er ingenting og takke for du, det var bare koselig at du ville snakke" sa hun og smilte til meg. "kommer du?" spurte Felix og sto i døren. Jeg nikket og smilte til moren og gikk bort til Felix. "men Felix, vi stikker en kjapp tur ned til naboene så du får pakke ut og sånn" sa hun og Felix svarte ja og himlet med øynene. Vi gikk opp og vi hørte at ytterdøren ble lukket.

"dette har jeg ventet to måneder på" sa Felix og kom smilende mot meg. Jeg begynte og smile og han begynte og kysse meg, som gikk over til klining. Vi la oss ned i sengen, Felix lå over meg. Han tok hånden under genseren min og tok hånden lenger opp mot brystet. Felix kysset meg nedover halsen og begynte og suge. Jeg dyttet Felix vekk "Felix, kødder du?" sa jeg og tok meg på halsen. Han viste det værste jeg vet er sugemerker det er så kleint og teit. "ok, sorry det kom ingenting, jeg lover jeg skal ikke" sa Felix og smilte og begynte og kysse meg igjen før jeg fikk sakt noe.

Han tok hendene sine og holdt dem i mine. Han begynte og gå nedover mot halsen min igjen og så begynte han og kysse. Jeg kjente Felix la ekstra vekt og holdt meg mer fast i armenene. "sorry" sa han og begynte og lage sugemerke. "Felix" ropte jeg og prøvde og sprelle med beina og dytte han vekk. "Felix åå" sa jeg da han var ferdig. Jeg reiste meg opp og så på halsen min i speilet. "fyfaen" sa jeg da jeg så på det store røde merke jeg hadde på halsen. "det skal du få igjen for" sa jeg og gikk mot han. "nei, jeg kan ikke, hva tror du alle foooersene tror om meg og alle ryktene som kommer når de ser det" sa han og satte seg i kroken av sengen og tok opp beina. "kunne ikke brydd meg mindre" sa jeg og kom mot han og satte meg på han og begynte og suge. "nå er vi skuls" sa jeg og smilte, jeg var egentlig litt fornøyd med sugemerke jeg lagde for jeg har aldri gjort det før og det ble ganske bra egentlig.

han nikket og tok ut armene sånn vi skulle klemme. "stopp Felix, nei vi var skuls" sa jeg og prøvde og få han vekk så han ikke skulle få til og lage et til sugemerke. "Felix" sa jeg og ble litt irritert. "Nå er vi skuls, du kan skjule det med håret ditt jeg kan ikke skjule det i det hele tatt" han hadde et poeng men uansett. *ding* kom det fra mobilen min og jeg tok den opp og sjekket den. "jeg må stikke nå"

////

Sorry for dårlig opptatering men jeg hadde norsk eksamen på torsdag og fredag så jeg ville forbrede meg litt og ikke være så skrive lei når jeg kom på eksamen. Men nå har jeg ikke eksamen før om en uke så det kommer kanskje noen deler denne uken :))

Kommenter og vote for mer

////

- The fooo - Sesong 2Where stories live. Discover now