" Come!!!" Bisik Kaira dengan senyuman psikonya lalu tumbukan pantas dari lelaki tersebut dielak dan satu tumbukan kuat diberi dari arah bawah sehingga mendarat kedagu milik lelaki tersebut.
" Errrgkkk!!" Darah tersembur keluar dari mulut lelaki tersebut apabila satu tumbukan mula muncul tetiba dan targetnya adalah dagunya!
Lelaki tersebut terundur kebelakang dan mengesat darah ditepi mulutnya.
" Heh!" Keluh lelaki itu lalu tersenyum lebar.
" Wey buat kerja tu cepat sikit! Aku malas nak lawan dengan minah ni!" Tegur lelaki tersebut kepada rakannya yang sedang mendekatkan jarum suntikan ditangan milik Kaisara sekarang.
" Shit tahulah! Make sure perempuan tu mati jer!" Jawab lelaki tersebut.
Mendengar sahaja kata-kata dari mereka berdua membuatkan Kaira mula bengang dan hatinya mula rasa panas!
" Jangan pandang rendah dengan aku lah gila!!" Tegur Kaira lalu dengan cepat kekuda kaki Kaira diperkuatkan dan dibuat satu lompatan tinggi lalu kakinya dihayun tinggi kearah wajah lelaki tersebut dengan hati yang sakit!
Lelaki itu tidak sempat mengelak dan wajahnya disepak kuat sehingga lehernya terkehel akibat tendangan tinggi yang laju! Mata lelaki itu terbeliak besar lalu jatuh tumbang!
Tidak cukup dengan itu, Kaira mula menendang wajah itu kembali sehingga tidak dapat di cam lagi wajah lelaki yang malang tu.
Rakannya yang terkejut apabila melihat kawannya sudah tumbang membuatkan perbuatannya tadi tertangguh.
Kaira hanya memperbetulkan sendi kakinya dan dilompat berkali-kali untuk memanaskan badannya.
" You see what? It's your turn right?!" Tegur Kaira dengan senyuman manisnya namun baru sahaja Kaira ingin maju, tiba-tiba muncul sekumpulan lelaki yang lengkap berpakaian kemeja hitam datang menyerbu wad Kaisara.
Lelaki tersebut tersenyum sinis apabila melihat wajah terkejut Kaira.
" Silly!!" Jerkah lelaki itu lalu suntikan tadi kembali dicucuk pada lengan Kaisara.
Kaisara tersenyum manis dan matanya mula memerah apabila tangan-tangan beberapa lelaki mula menahan dirinya dari terus menyerang lelaki itu.
Hampir sahaja suntikan tersebut ditekan tetapi hasrat lelaki tersebut tidak kesampaian apabila tiba-tiba satu pisau belati berada tepat dikepalanya!
" Arghhhh!!!! Gilaaa kau perempuan!! Pergi matii kau!!!" Jerkah lelaki itu lalu meronta kesakitan dan darahnya mula terpecik.
Melihat ketua mereka berdua sudah tumbang menyebabkan sekumpulan lelaki tersebut mula resah dan pantas badan Kaira dijatuhkan kebawah lalu kedua-dua tangan Kaira dikunci kebelakang.
Kaira ketawa kecil apabila melihat sendiri lelaki tersebut meronta-ronta kesakitan!
" Bunuh perempuan tu sekarang!!!" Arah lelaki tersebut lalu dirinya mula tumbang tidak sedarkan diri.
Kaira hanya mendencit kasar apabila kepalanya tiba-tiba ditarik kebelakang dengan kasar.
" Can you give me signal?!" Jerkah Kaira dengan muka yang bengang.
Kepala Kaira tetap ditarik kasar sehingga tudungnya mula tercabut!
Kaira mula meronta kuat supaya tangannya dapat keluar dari genggaman tangan dua lelaki tersebut.
Namun melihat seorang lagi lelaki menghampiri dengan kayu besbol ditangan membuatkan Kaira tahu apa yang akan berlaku sekejap lagi.
Kaira dengan paksanya menjerit kuat apabila badannya sedaya upaya dilepaskan dari genggaman mereka berdua lalu kepala Kaira pantas dihentak kuat ke kepala lelaki disebelahnya!
YOU ARE READING
𝐊𝐀𝐈𝐑𝐀 𝐑𝐀𝐘𝐃𝐄𝐍 (OG)
Romance" Aku ada satu job untuk kau." " Job apa?" " Babysitter." " What?!! babysitter?" - Kaira "Yup! babysitter!" - Ray Mikael ________ " I warning kau, aku ni ibarat anjing bertalam muka serigala." - Rayden. " dan aku ni buta dalam menilai, sebab a...