XXI

556 104 32
                                    

Gece boyunca hiç uyumadan, saatlerce durmadan düşündü. Neyi düşündüğünden emin değildi. Uyumak istiyordu ama burnu uzun zamandır alıştığı kokuyu, parmakları sürekli gezdiği saçları, gözleri yanında uykusu geldiği için mızmızlanan bedeni arıyordu. Beomgyu, Taehyun'a sandığından fazla bağlanmıştı.

Güneşin yeni doğduğu havanın yaydığı en güzel turuncudan belli oluyordu. Beomgyu beklemenin mantıksızlığını gece boyunca zaten sorgulamıştı. Onun gelmesini öylece bekleyemezdi.

Kokuların karıştığı yataktan çıkıp bilgisayarının başına gitti. Taehyun'un istediğini yapacak ve onun suçsuzluğunu herkese gösterecekti. Sonrasında kendi istediği şeyi yapacak ve onu buraya geri getirecekti. Açtığı ekranda tıpkı bir ay öncesi gibi yazmaya başladı.

Taehyun kendisini çok yorgun hissediyordu. Oraya geçişinde de aynısı olmuştu bir gün boyunca yataktan çıkamamıştı. Tekrar aynı ağrıları hissediyordu. Elini yettiği kadar sırtına uzatıp ovaladı.

Televizyonunu geldiğinden beri açmıştı. İnanıyordu. Beomgyu yazmaya başlayacaktı ve iyi şeyler olacaktı.

Televizyonunda haber bülteni başlayınca yeniden sunucu değişikliği yapıldığını fark etti Taehyun. Başka bir kadın sunucu getirilmişti ve o da tıpkı ondan öncekiler gibi şeyler söylüyordu.

Kendisinden bir önceki sunucunun taraflı yayınından dolayı kovulduğunu ve uzunca süre sunuculuk yapmak istediğini söylemişti. Daha sonra haberlere başlamıştı.

"Bugün hepimizin kafasında soru işareti olan, Kang Taehyun cinayeti olarak kayıtlara geçirilen ilk cinayet olan Felipe Dali hakkında şaşırtıcı bir kanıt bulundu. Yapılan otopsi sonuçlarına göre ölüm sebebi bir cinayet değil, intihar.

Bıçağın giriş yönü ve uygulanan kuvvetten dolayı sağlak birinin yaptığı ortaya konuldu. Hepimizin yakından bildiği üzere Kang Taehyun solaktı.

Ayrıca suç aletinin incelenmesi sonucu aletteki parmak izlerinin Felipe Dali'e ait olduğu bildirildi.

İkinci kang taehyun cinayeti olarak anılan, uzunca bir süre gündemi meşgul eden ser piero cinayetinde ise dedektif Choi'nin özel isteğiyle cinayet aleti başka bir kurumda yeniden incelenmiş ve üzerindeki parmak izlerinin oldukça amatör bir usül olan bant tekniğiyle yerleştirildiğini ortaya koymuştu.

Günlerdir, merkez bankasının soyulduğu anda kaydedildiği iddia edilen kamera kayıtlarının aslında Kang Taehyun'un çok daha öncesinde babasıyla beraber bankadan para çekmek için geldiği ana ait kayıtlar olduğu ortaya çıktığı için herkes neden kralyete bağlı her yerde Kang Taehyun'un suçlu gibi gösterildiğini merak ediyordu.

Tüm tanıkların kralyetten bağımsız polisler tarafından çapraz sorguya alınması sonucunda şok edici gerçekler ortaya çıktı.

On dokuz cinayet, merkez bankasının soygunundan sorumlu olduğu iddia edilen Kang Taehyun'un tam da kralyette vasis olabilme yaşına geldiği gün tüm bunların yaşanmasının sebebi kan donduracak türden bir gerçekti.

Kralyet ailesine girmesinden, krallığa kadar yükselmesinden korkan kral on dokuz yaşına yeni basmış genç için korkunç fikirler atıp hepsini uyguladı.

Kamera kayıtlarını baştan sona değiştirip, halkın parası olan merkez bankasındaki tüm parayı kralyet hazinesine aktardı ve suçu tam da doğum gününde Kang Taehyun'un üzerine yıktı.

Bununla yetinmemiş olmalı ki onu bulamadıkça yeni suçlar üretti kafasında. Bir zamanlar sağ kolu olarak anılan ve kendisine ihanet ettiği gerekçesiyle görevden aldığı Felipe Daliden ailesine bakma ve çocuğuna rahat bir yaşam verme karşılığında kendisini öldürmesini istedi.

WRİTER |TAEGYU |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin