Sabah koridordan geçmiş,Gediz ile birlikte soğuk bir kahvaltı etmişti.
Gediz yüzüne bakmaktan kaçınıyor genelde yüzeysel sohbetlerle Erberk'e eşlik ediyor ama Mert ile ilgileniyordu.
"İlk 11'e alacak mıyız Tümer'i?" dedi esmer dalgınca.
"Alt takımda ya.""Alırız reisim ya."dedi Mert gevşek bir gülüşle haşlanmış yumurtaya vura vura kırarken.
"Koştursun genç herif."Erberk,yüzüne bakmaktan kaçınan Gediz ile birlikte sinirlerse de ses etmedi.
"Randevum var Ecem ile."diye mırıldandı Gediz omuz silkip.
"Belki izin alır maça çıkmam. Benim yerime de Burki oynar.""Ecem mi?"dedi Mert imayla.
"Yol vermemiş miydin sen o kıza? Noldu?""Takılmak istedi."dedi Gediz omuz silkip.
"Ciddi bir şey yok."Karıncalanan midesiyle birlikte karton bardaktaki çayı avuçladı Erberk.
Kaynar çay eline damlarken savurdu içten bir küfür.
O kimdi?
Ne işi vardı Gediz ile?"Valla hatun taş bir yengemiz de az biraz beyinsiz sanki... Tülin dururken?"
"Mert boş yapma ya. Tülin,cidden iyi ve güzel bir kızdı. Oyalamam. Ecem ise Ecem işte,ne istiyorsa onu veririm. Ne almak istersem onu alırım biter gider. Üsteleme."dedi Gediz konuyu kapatırken.
"Ne bileyim lan bir aydır elini ayağını çektin hatunlardan dedim bu sefer ciddi ilişki mi yapacak. Aşık aşık geziyodun etrafta...Varsa bir yengemiz bilelim istedim."dedi Mert sırıtıp yanındaki Abdullah'ı dürttü.
"Geçen antrenmandayken gizlice bira içtiğimizde nasıl kaçırdı ama bir kumral var içim gidiyor diye...."Erberk kendi kumrallarını neredeyse yolacak seviyeye gelmişken boş gözlerle televizyondaki aptal sabah kuşağı kadın programlarına göz gezdirdi.
Abdullah ise omlete tuz abayıp burun kıvırdı öylece.
"Haa,kumral vardı.
Noldu?""Sevdiği varmış."dedi Gediz acıyla ve alayla yutkunup.
"Bana yar olmaz. Boşver. Hayatta başarılar. Allah mutlu etsin.""Adam be."dedi Mert.
"Koç....Yapılır mı sana.""Yapıyorlar kanka. Sana baktığı gibi ele de bakıyorlar falan. Baya organize işler. Sal ya."dedi cebimden sigara çıkarıp ceketini omzuna atarken Gediz.
"Giden gittiği yeri mutlu etsin.""Ben de geleyim."dedi Erberk sigara içmek üzere ayaklanırken.
"Odaya çıkıcam ben."dedi Gediz ona bakmadan soğukça.
"Ben de?"
"İyi."
Egemen arkadaş grubuyla birlikte iki masayı birden kaplarken sabah kahvesini yudumlayıp kolunu doladığı Tunç'a komik bir şeyler gösterip gülümsedi yeniden.
"Bundan alacağım."dedi heyecanla.
"Beğenir mi benimki sence,yakışır da ama he..""Çok seviyon sen baya Ege."dedi Tunç imayla sırıtıp Erberk'i işaret ederken.
"Vay...Gediz. Selamsız."dedi içlerinden biri el uzatıp.
"Hoca ek antrenman vermiş dersten önce.""Ben yokum."dedi Gediz omuz silkip.
" Tümer'i oynatın.""Bir şey mi var ?"dedi Egemen huzursuzca.
"Eve mi gideceksin.""Yok."dedi Gediz umursamazca bahçeye adımlarken.
Onun peşinde ördek gibi takip etmeye devam etti Erberk.
"Neyin var senin?""Ne?"
"Bu ne hal? Tersinde mi kalktın?"
"Kafa açma Erberk."dedi Gediz soğuk bir sesle.
Sigarasını alevlendirirken patika orman yolunda ilerledi son sürat odaya giden binalar için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erberk
RomansaKendi kendini yazan hikaye. Bu hikayede seçimleri,okuyucuları verir. Erberk'in hikayesini birden çok kalem yazar. Seçimini yap,hikayeni oluştur. Verilen direktifleri,eyleme dönüştür. Kalemini çıkar,kendi yolunu yarat.