Bu kısımda dikkatleri sadece ve sadece Gediz'e çekmek istiyor Egemen.
İlk iş olarak Gediz'i karalayabilecek imalar.Unutmayın gece dışarı çıkmak yasak ama Mert ve Gediz futbol takımındalar ve özel izinleri var.
Geceleri sürekli Gediz dışarıda antrenmana çıkıyor.
Yani geceleri elini kolunu sallayarak gezen birileri olarak Egemen Gediz'i ima ediyor Erberk için.Ve annesiyle olan mevzu.
Gediz burada uyarı veriyor.
Bir seferinde annenin dikkatini çekmek için kendini yakıyordun,seni kurtardım.Aşırı dozdan ölüyordun.
Hayatını kurtardım ikinci seferde.
Uyuşturucu ve laçka tavırların yüzünden uzak duruyorum demek istiyor Gediz. Nefret ediyorum senden o yüzden diye ima ediyor.
Çünkü çocukluk döneminde iyi anlaşan iki kuzenlerdi.
Egemen ve tavırları bunu değiştiriyor.Kendine ve eşyalarına hınç çıkaran Egemen'e geçmişte manyak dediği için Egemen ise "Eşyalarına zarar vermezsin sen bu senden manyak demek ki."diye aslında kendine gönderme yapıyor dolaylı olarak. Gediz üzerinden.
Ama bu bizim ve Erberk'in bilmediği bir detay idi.
Ama sadece kendisine zarar verirse Gediz'in bunu çözecek kadar zeki olduğunu biliyor.
Bu nedenle işin içine hep Gediz'i de katıyor.
X tamamen yükseliyor.
Erberk'e umut ve aşk verdiğini söylüyor. Ve bahçede iki kişi görmüştü.Egemen ve Gediz.
Yani baştan belli ediyor .
Çünkü istediği tüm ilgi onda .
Ve Erberk onun X rüzgarında hala ona deli gibi ilgi veriyor.
Her mesajına.
Her kelimesine itaat ediyor.
Pervane gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erberk
RomanceKendi kendini yazan hikaye. Bu hikayede seçimleri,okuyucuları verir. Erberk'in hikayesini birden çok kalem yazar. Seçimini yap,hikayeni oluştur. Verilen direktifleri,eyleme dönüştür. Kalemini çıkar,kendi yolunu yarat.