Hırsla dudaklarında kondu buseler.
"Özledim seni.."diye fısıldadı Gediz oğlanı kucaklayıp duvara yaslarken. "Ve sinirlendim."
"Sadece arkadaş mıyız?"diye fısıldadı Erberk onun için kendi üzerindeki tişörtünü tamamen soyarken. Tişört kayıp bacaklarından aşağı,halıya doğru indi hafifçe."Hala sadece arkadaş olan iki kişi miyiz ?"
"Sevgilim."diye mırıldandı Gediz sert bir öpücükle oğlanın gövdesini yatakla buluştururken.
"İzlediğim.."dedi Erberk kıkırdayıp. "İzlediğim şeylerden mi yapacağız o halde?"
"Daha iyilerini."diye fısıldadı Gediz sıcak ve ıslak bir öpücükle oğlanın kulaklarını dişlerken.
"Çok daha iyisisin."diye yanıtladı Erberk ellerini esmerin açık omuzlarında gezdirip kollarını boynuna sabitlerken. "Ve ben daha iyisini istiyorum,hı ?"
Öpüşleri derinleşirken nefesleri birbirlerine girdi. Onun kalbi onun göğsünde yankılanırken nefesi onun ağzına doluyordu. Odada yalnızca ikisinin öpücük sesleri ve yalnızca ikisinin nefesi dolarken Erberk hazla inledi sertliğini Gediz'in sertliğine bastırarak. "İlk gördüğüm günden beri altında olmayı hayal ediyorum Gediz."diye itiraf etti hazla.
"Seni herkesten ve her şeyden.."diye fısıladı Gediz oğlana sulu bir öpücük daha bırakırken. "Kıskanıyorum,hep benim ol Erberk."
Teni tenine gömülürken Erberk bacaklarını saran kumaşın sıyrıldığını hissetti. Kayıp giden kumaşla beraber çıplak teni ürperdi ve tüyleri yavaşça havaya kalktı. Gözleri hazla kapanırken boynundaki dudaklar rotasını omuzlarına gezdirdi. Sıcak dili ve dişlerinin arasında ezdiği tenle birlikte boğukça adını inledi Gediz Erberk'in.
"Sevgilim."diye fısıldadı dudakları yavaşça göğüslerinde gezinirken.
Nefesinin sıcaklığı değiyordu lakin kendisi yoktu. Erberk ise onu orada hissetmeye deli gibi muhtaçtı. Oğlanın saçlarını parmaklarına dolayıp arzuyla kendini bastırdığında yumdu sıkıca gözlerini. Nihayet Gediz'in dudakları arasındaki uçları sızlarken ağzından ufak bir hıçkırık koyverdi Erberk.
"G-Gediz."diye inledi göğüs uçları sertçe dişlenirken." Daha fazlasını..."
"Daha fazlasını mı istiyorsun?"diye mırıldandı Gediz hoşça.
"Beni senin yap."diye fısıldadı Erberk onun saçlarını daha sıkı bastırıp kendi göğüslerine doğru yaslarken ağzını.
Gediz boşta kalan eliyle diğer uçla ilgilenirken dilini vurup dişleri arasında sıkıştırdığı tümseği ise acı ve hazla sızlattı. Erberk ufak çaplı bir çığlık savurduğunda sertçe belinden kavrayıp yüz üstü çevirdiği oğlanı yastıkla bir bütün haline getirmişti.
Dudakları ensesinden başlayarak Erberk'in kumral teninde yavaşça gezindi. Önce ense kökü,daha sonra hafifçe kayarak omuzları ve sırtında gezindi ıslak öpücükler. Çırılçıplak dolgunluklara doğru inmeden hemen öncel belindeki oyuntulu gamzelere bastırdı dudaklarını.
"Nasıl güzelsin.."diye fısıldadı Gediz eliyle dolgunlukları kavrayıp.
Erberk onun için belini biraz havalandırıp kalçalarını aralarken utançla ve arzuyla yüzünü bastırdığı yastığa doğru inledi sesinin duyulmaması için.
Gediz'in dudakları yavaşça dolgunlukların üzerine öpücükler ve daireler çizerek ilerlerken Erberk çekmeceye uzanıp genelde kendini çekmek için kullandığı nemlendiriciyi uzattı ve tebessüm etti Gediz'e.
"Sanırım bugünü baya beklemişsin."dedi Gediz alayla elini nemlendiriciye götürüp. Parmak ucundaki kremi Erberk'in girişine yayarken Erberk vücuduna temas eden soğuklukla beraber irkildi. Hafifçe içine giren parmağı zorlanarak da olsa kabul etse de yollanan ikinciyle birlikte acıdan inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erberk
RomanceKendi kendini yazan hikaye. Bu hikayede seçimleri,okuyucuları verir. Erberk'in hikayesini birden çok kalem yazar. Seçimini yap,hikayeni oluştur. Verilen direktifleri,eyleme dönüştür. Kalemini çıkar,kendi yolunu yarat.