Bölüm 4 "Sen Slytherin'in tarihini değiştireceksin!"(Devamı)

509 44 8
                                    

Bu aralar bölümleri hızlı yazıyorum :D.Okuyucu sayımın zamanla artacağını umarak,işte yeni bölüm.Medyada Adrian.İyi okumalar...

Masada oturan herkesin şaşkın ve sinirli bir şekilde bana bakması iyiye işaret olmamalıydı.

Adrian hışımla ayağa kalktı.Anlaşılan istemeden başıma bela almıştım.

"Beni iyi dinle Snow,bizler safkanız.Burada konuşulmaz.Belli bir duruşumuz var.Bu yüzden bu binadayız zaten.Yemeklerde konuşmak yasaktır.Bu ailem ve benim tarafımdan sürdürülen bir gelenek.Yenisin diye affediyorum.Ancak bir daha olursa..."

Bu bir tehdit miydi?Ne hakla tehdit ediyordu o beni?

Ben de ayağa kalktım.

"Neden konuşamıyormuşuz?Hem,kim seni buranın patronu ilan etti?!"

Hayretle kaşlarını kaldırdı.Otoritesine karşı çıkmıştım.Bunu beklemiyor olmalıydı.

"Sözlerine dikkat et Snow."

"Sen de egonun kendi boyunu aşmasına izin verme Jones.Malum,iki kişi her yere rahat sığamazsınız."

Hızlıca asasını çıkarttı.

"Beni buna mecbur bırakma."

Hızlıca asamı çektim.

"Accio,Jones'un asası!"

Asası elimdeydi.

Gözlerinden öfke fışkırıyordu.

Üstelik diğer tüm masalarda sessizlik oluşmuştu.Herkes kavga izlemek istiyordu.

"S-sen,nasıl!Seni sürtük!"

"Ah lütfen,ben senin sevgililerin gibi değilim Jones.Beni onlarla karıştırma."

Alayla bana baktı.

"Onlar kadar güzel olamazsın zaten."

"Ama ben o tür kızlar kadar beynini makyaj çantasında unutmuş gibi de davranamam."

Onun konuşmasına izin vermeden masaya,yemek olmayan boş bir alana çıktım.

"Beni iyi dinleyin Slytherinliler!Nereye gitsem ve sizinle ilgili şeyler duysam,kimsenin ağzından olumlu bir şey çıkmıyor.Sizce Salazar Slytherin bu kadar kötü büyücüler mi yetiştirmek istedi!Karakterinizin orjinalliği nerede?Kendinizi bu kadar da soyutlamayın.Sizin onlardan farkınız yok.Kimsenin kimseden farkı yok.Safkanız diye övünüyorsunuz.Sanki safkan olan bir tek siz varsınız!Çoğu kişide olan özelliklerle övünmeyin."

Etrafıma baktım.Profesör Malfoy oradaydı.

"Bir profesör,bana buraya özel çocukların geldiğini söylemişti.Ben de buna inanıyorum.Özel yanlarınızı keşfedin ve herkesin görmesini sağlayın.Biraz değişin artık!"

Öğretmenler dahil kimseden ses çıkmıyordu.

Çünkü resmen bir dolu karanlık büyücüyü hizaya getirmeye çalışmıştım.

Birden,bütün masalardan-bizimki hariç-alkış sesleri duyuldu.Herkes delice alkışlıyordu.Jane'in kendi masasından bana gülümsediğini gördüm.

Slytherinler donmuştu.Hepsi kızarmıştı.Utanmışlardı.Serena ve uzun saçlı sarışın bir çocuk da alkışladı.Sonra bizden küçükler.Adrian kıpırdamıyordu.

Profesör Malfoy bana ve Jack'e dönerek,"Cezalısınız."dedi.Ama gülümsüyordu."Hagrid'e yardıma gideceksiniz."

"Özür dilerim."dedim.

Profesör kahkaha attı.

"Sen Slytherin'in tarihini değiştireceksin!"

Dark Green StarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin