Bölüm 6 "Kızarmam ben."

546 31 13
                                    

İyi okumalar...(Medyada Jane)

"Bilinci birazdan yerine gelir,şu an muhtemelen bizi duyuyor."dedi bir kadın sesi.Tanımıyordum.

"Uyanacak."bu kendinden emin ses tonu bir yerlerden tanıdık geliyordu?

"Jones'un ceza alması gerek."bu yaşlı birinin sesine benziyordu.

"Ceza alırsa,yine ona bulaşır."dedi aynı kendinden emin ses.

Birden bire gözlerimi açtım.

Gözlerimi kör edercesine parlayan beyaz bir ışık ve ters duran insanlar vardı.

Ters duran insanlar?

Sıkıca gözlerimi kapattım ve yavaşça tekrar açtım.

Üç kişi karşımdaydı.

Profesör Snape,Profesör Malfoy ve tanımadığım bir hemşire kadın.

"Uyandın!"dedi Profesör Malfoy sevinçle.

Bir dakika,ben neden buradaydım?

Soran gözlerle Profesör'e baktım.

"Geldiğimizde kafan kanlar içindeydi ve nefes alamıyordun.Öldün sandık."bunu söylerken sesinde endişeli,ve bilemediğim başka bir duyguyu anlatan tınılar vardı."Adrian Jones senin yattığın yerden,yatakhaneden koşarak kaçarken görülmüş.Bunu öğrendiğimde onu lanetlememek için bir neden aradım."

"Onu durduran ben oldum."dedi Profesör Snape."Çocuğa az kalsın Crucio büyüsü yapacaktı."

Gözlerim şaşkınlıkla açıldı.Crucio?Hani şu yasaklı lanet?

Ama Profesör bunun yasak olduğunu bildiği halde neden büyüyü yapmaya çalışmıştı?

"Hak etmişti."

"Her neyse."dedi Profesör Snape.

"Gerekli büyüler yapıldı,ancak yarına kadar revirde kalman gerekiyor.Üzgünüm Elsa."dedi Profesör Malfoy.

"İlk günlerim harika geçiyor."derin derin iç çektim.

"İyileşeceksin tatlım.Büyüler hep işe yarar."dedi hemşire kadın."Bu arada,ben Madam Pomfrey'in kızı Madam Emelie."

"Her ne kadar başka şekilde olmasını tercih edecek de olsam,tanıştığımıza sevindim."

Kadın hafif bir kahkaha attı."Ah Tatlım!"

Profesör Malfoy,önündeki iki kişiye baktı.

"Şey,acaba Bayan Snow ile yalnız konuşabilir miyim?"

"Tabii."dedi Profesör Snape.Profesör'ün kolunu hafifçe tuttu ve samimi bir şekilde,belli belirsiz gülümsedi.Profesör de aynı şekilde gülümsedi.Sanki bir şeyler olmuş gibi.

Profesör Snape Madam Emelie ile beraber kapıyı kapatarak dışarı çıktı.

Yalnızdık.

"Seninle konuşmam gereken şeyler var Elsa."

Doğrulmaya çalışıtım.Belimden hafifçe tutarak yastıkları arkama aldı ve beni yerleştirdi.Teşekkür edercesine gülümsedim.

"Benimle ne konuşmak istiyorsunuz Profesör?"

"Öncelikle,Jones'a ceza vermeyeceğim."

Hayretle ona baktım.Ağzım açık kalmıştı.Birden sinirlendim.

"Yaptığı onca şeyden sonra nasıl ceza almadan yırtabilir!!"

"Şşş,sakin ol.Bunun bir nedeni var.Ceza alırsa sana daha çok bulaşacaktır.Daha fazla zarar görmeni istemiyorum."

Dark Green StarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin