Bölüm 2 "Korkmanıza gerek yok Mrs.Snow"

661 41 21
                                    

Slytherin,genellikle kötü kalpli kara büyücülerin çocuklarının okuduğu bir binaydı.Üstelik Gryffindor ile ezeli düşmandı.

Ve ben,seçimler konusunda hiç yanılmayan Seçmen Şapka tarafından buraya gönderilmiştim.

Şimdi de masada oturmuş beni alkışlayan insan topluluğuna doğru ilerliyordum.

Birkaç kişi oturmam için kayarak yer açarken hafifçe gülümsedim.Esmer bir kız ve kumral bir oğlanın arasındaydım.Seçim Töreni bitmişti ama ortada Şölen Yemeği falan yoktu.Ne için beklediğimizi anlamamıştım.

Sonra simsiyah giyinmiş bir cadı,öğretmen masasından kalkarak kürsüye ilerledi.Yaşlı,uzun siyah saçlı başka bir büyücü küçük kaşıkla bardağa vurarak sessizliğin oluşmasını sağladı.Kadın söze başladı.

"Sevgili cadı ve büyücüler,Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na hepiniz hoşgeldiniz!"

Herkesle beraber,ben de alkışladım.Ardından Anna'ya baktım.Gülüyordu ama gözlerinde endişeli bir ifade vardı.Yeni yuvam onun da canını sıkmış olmalıydı.

Ah,Seçmen Şapka!

Kadın tekrar konuşunca dikkatimi ona verdim.

"Ben Minevra McGonnagall,müdireniz.Okulda güzel bir yıl geçirmenizi umuyorum ve sizi uyarıyorum:Kurallar uyulmak içindir.Okul arazisinin dışına çıkmayın,yasak alanlara gitmeyin ve yer değiştiren merdivenlere dikkat edin.Sizi çok bekletmeden,Şölen başlasın!"

Hogwarts'ın ev sahipliği yaptığı pek çok güzel şey var.Ancak en güzelinin hangisi olduğunu sorsalar kesinlikle yemekler derim.

Bunlar yediğim en lezzetli yiyecekler.Yaklaşık 60 çeşit vardı ve ben sadece 4-5 çeşidi mideme sığdırabildiğim için mutsuzdum.

Yemek faslı bitince,tanışma faslı başladı.

Önce Sınıf Başkanları ile tanıştım.

"Ben Grace Westhorne."dedi uzun saçlı yeşil gözlü kız elimi sıkarak."Daha çok birinci sınıf bücürleriyle ilgileniyorum bu yıl."

"Elsa Snow."dedim.

Esmer tenli oğlan "Marc Howson."dedi.

"Elsa Snow."diye karşılık verdim.

Sonra esmer bir kız arkasında 4 kişilik tayfasıyla yanıma geldi.

"Ludmilla Davids.Quidditch'de Tutucu'yum."

"Elsa."

"Tanıştığımıza sevindim."

"Ben de."

Masanın ucundan bir oğlan da geldi.

Kalbimin atışlarının hızlandığını hissettim.

Sarı saçları,ve mavi gözleri vardı.Vücudu yapılıydı,uzun boyluydu.

Elimi sıkarken buz kesildim."Adrian Jones.Quidditch Takım Kaptanı ve Arayıcı."

"Elsa Snow."

Elim,bilmediğim bir sebepten dolayı alev almış gibiydi.

En son olarak Bina Başkanı'nı gördüm.

Açık sarı saçları ve koyu mavi gözleri vardı.En fazla 20-25 yaşında olmalıydı.Yüzündeki ifade biraz karanlıktı.Tıpkı diğer Slytherin'ler gibi.

"Ben Draco Malfoy.Bina Başkanı ve İksir öğretmeninizim.Şimdi herkes yatakhanelere.Siz hariç,Mrs.Snow.Siz benimle gelin."

Gözler üzerimdeydi.Yine.

Profesörün yanına doğru ilerledim.Diğerleri yatakhanelere gittiler.

"Sınıf başkanları sınıflarla ilgilendiğinden size okulu ben gezdireceğim.Formanız yatakhanenize koyuldu.Şimdi,gelin."

Slyherin binası çok kötü bir yer.Muggle korku filmlerini aratmayacak şekilde ürkütücüydü.Burada tek başıma dolaşamayacağımdan emindim.Profesör Malfoy,birden durduğunda ben bunları düşünüyordum.

"Korkmanıza gerek yok Mrs. Snow."

"Korkmuyorum."Bu,apaçık bir yalandı.

Profesör alayla gülümsedi."Devam edelim öyleyse."

Dar,taşlı bir koridordan gittik.

Gördüğüm şeyler-veya kişiler-,kan donduran bir çığlık atmama neden oldu.

Hayaletler.

Kanlı,beyaz,korkunç hayaletler...

Dark Green StarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin