Oy vermeyi unutmayınnn.
Keyifli okumalar.
<3
__________Hepimiz yanyana sıraya dizilmiş hocayı bekliyorduk.
"Rahat!" Elleri cebinde Tuna hoca girince ellerimi arkada birleştirip ayaklarımı omuz genişliğinde açtım.
"Hazır ol!" Hepimizin simasını tanımıştı adımızı çıkarmaya çalışıyordu.
Yoklama sayfasını açtı. O yoklamayı alırken yanımdaki kız seslenince ona döndüm.
"Çağlar bu hoca ile kavgalı olduğunuzu söylüyorlar doğru mu?" Bu millet yemeyip içmeyip dedikodu yapmayı ne kadar çok seviyorlar, vasıfsızlar.
"Kim söyledi bunu size?" Kaşlarımı çatarak sorduğum soruya tiksinir gibi cevap verdi.
"Tuna hoca bir sınıfta anlatmış biz de oradan duyduk."
"Tam olarak ne diye anlatmış."
"Sen ondan para istemişsin. Pardon dilenmişsin O da çalışman gerektiği ile ilgili nasihat vermiş. Ve sende gururuna yediremeyip üzerine su dökmüşsün." Vay sikik herif, ben sana yapacağımı bilirim.
"Mustafa Gürkan?"
"Burada."
"Çağlar Erdinç?"
"Burada." Bana baktı ve yüzünde sinsi bir sırıtış oluştu.
"Demek garsonumuzun adı Çağlar." Fısıldaşmalar kulağıma geldi.
"Garson muymuş?"
"Oha çalışıyormuş."
"Ben daha su bardağımı sağa sola bırakıyorum millet çalışıyor ya."
"Paraları yok herhalde, yazık ya."
Açıklama yapma gereği duydum. İfadesiz bir şekilde konuştum.
"Evet çalışıyorum, ve evet garsonum. Sizlerin aksine kimseye muhtaç olmadan kendi ayaklarımın üzerinde durmam acınası bir şey mi?" Sessizlik olunca hoca sinirle bana baktı ve derse döndü.
Ne var yani garsonsam?
Ders hocanın sürekli bağırmaları ile geçmişti. Sonunda bittiğinde kantine inip tost ve çay aldım. Onları yedikten sonra kütüphaneye çıkıp sınav için çalışmaya başladım.
_________
Merhabaaaa
Bu bölüm kısa oldu.
Düzenleme yapıyorum. Ilk bölüm bayağı uzun olmuştu onu kestim.
Nasılsınız?
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Sevmediğiniz yer?
Sahne önerisi?
Kendinize iyi bakınnnn.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO:13 |Bxb|
Teen Fiction-Öğretmen öğrenci ilişkisi- Başlama tarihi: 27.07.21 ⚠️(+18, bdsm, azıcık sadistlik olacaktır. Rahatsız olacaklar okumasın.)⚠️