-25-

11.7K 386 88
                                    

🔞⚠️ ağır bir smut İçerir göz atın okuyamazsanız devam etmeyin ama bana görüşünüzü mutlaka bildirin. Çoğunluğa ağır gelirse düzeltirim.

_______________

"Şimdi başlayalım mı minik bebeğim?" Dizini penisimden ayırdı. Huysuzlanıp mızmızlandım. "Şimdi fena boşalıcaksın sabret." Gözüm korkmadı değil....

Yataktan kalktı ve askının yanına götürdü beni. "Hangi kıyafeti giymek istersin?" Askılarda hizmetçi kıyafeti görünce onu işaret ettim.

 "Hangi kıyafeti giymek istersin?" Askılarda hizmetçi kıyafeti görünce onu işaret ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kalçamın yarısını kapatıyordu sadece. Hareket ettikçe eteği daha fazla açılıyordu. Babacığımı beklemeden hep kullanmak istediğim makyaj malzemelerinin yanına geldim.

Dudağıma pembe bir ruj sürüp iyice yedirdim. Sandalyeden kalkıp yanına gittim ve ilk hamleyi ondan bekledim. Elini yanağıma koyup yavaşca okşadı ve sert bir tokat attı inleyerek ona bakmaya devam ettim.

Birden boğazımdan tutup duvara bastırınca nefes almaya çalıştım. Kendini bana sürterek başını boyun girintime koydu. Boğazımı sıktı sıktı sıktı ve sıktı. Artık gözlerim pörtlediğinde bıraktı ve öksürmek yere düştüm. Düşmeden Bi kolumdan tutup yatağa yatırdı.

"İyi misin?" Kafamı sallayarak onayladım onu.

Üzerimden kalkıp duvardaki kırbacı, masadaki vibratoru ve demir çubuk, mum, yüzük gibi şeyler getirdi. Göğüs ucumu ağzına alıp yaladı, ısırdı, emdi ve öptü. Aynısını diğer mememede yaptı ve kalktı.

Göğüs uçlarıma mandal gibi bir şey takınca acıyla çığlık attım. Bir süre sakinleşmem için saçlarımı okşayıp bekledi.

Kırbacı alıp göğsüme vurunca tekrar çığlık attım. Penisime yaklaşıp ağzına aldı ve bir tür döndürdü ağzının içinde. İçine ince uzun bir şey sokunca o kadar çok acımıştı ki tam kırmızı diyecekken öpünce hissettiğim acı zevke dönüştü. Elinde yüzük gibi ama daha büyük olan şeyi penisime zorlayarak geçirdi. Pek acıtmamıştı ama acıyacağa benziyordu.

"Bu ne içindi?" Yüzüme yaklaştı kulağımı ağzının içine alıp emdi kulak mememi ısırınca elimi penisime attım boşalmam gerekiyordu ama elimi daha değmeden tutup başımın üzerinde kelepçeledi.

"Boşalmaman için." Zevkle inledim ve yatakta gerindim.

"Canımı acıtman gariptir ama hoşuma gidiyor babacığım. Daha sert davran." Tehlikeli bir kahkaha atıp bir anda yüzüme tekrar tokat atmasıyla gülmeye başladım. Gözlerimi ona çevirdim ve ağzımı açıp dilimi dışarı çıkarıp bekledim. Ağız hizama gelip dilime tükürdü ve eliyle boğazıma itti.

Hepsini yutup boş kalan elimle elini tutup yanağıma getirdim. Acıdan zevk alıyordum şu anda. Yanağıma tokat atınca psikolojim bozulmuş gibi kahkahalar atmaya başladım. Dudağımda hissettiğim sıvı ile kanadığını  anlamıştım.

Yaklaşıp tam Kanayan yeri emdi. Kenarda duran çakmağa elini attı fakat sonra vazgeçti. Tekrar dudaklarıma yaklaşıp alt dudağımı kavradı. Dilini üzerinde gezdirip yanağımı okşadı. Dilimi diline sürterek inledim. Heyecandan olsa gerek tuvaletim gelince elimle bir dakika işareti yaptım. Hemen geri çekilip yüzüme baktı.

"Tuvaletim geldi babacığım." Sırıtınca aklından geçenleri az çok anlamıştım. "Pisleşme aklındakini yapmayacağım." Bir şey demeden güldü ve elimden kaldırıp banyoya götürdü. Klozetin önüne gelince, eteğimi kaldırıp aletimin ucundaki yüzüğü ve demiri çıkardı. Acıdığı için ufak bir çığlık attım. Aynı zamanda rahatlamıştım.

Bir kaç kez aletimi okşadı ve tuvaletimi yapmaya başladım. Eliyle penisimdeki deliği kapatınca eline vurdum. Diğer elindeki demiri ağzımı sonuna kadar açtırıp boğazıma kadar incecik çubuğu sokup çıkarmaya başladı. İşim bitince eteğimi düzeltti.

Sifonu çekip ellerimizi yıkadık ve tekrar yatağa döndük.

_________________

Bölüm geliyor meraklanmayın...

Oy verin he

NO:13  |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin