Terleyerek uyanmıştım. Yanağımı yaslı olan sırttan kaldırıp dudağından öptüm. O da benim dudağımdan Öpünce Kıkırdadım ve iyice üzerine abandım. Küçük bedenim onu kafesleyemiyordu ama yinede vücudunu örtmüştüm.
"Oyun mu istiyorsun kedicik?" Kafamı sallayınca beni altına aldı ve kenardan aldığı pembe keçeli kalemle yüzümü çizmeye başladı. Bir yandan ellerini itiyor bir yandan da gülüyordum.
"Banane ben de çizeceğim." Kalemi bana uzattınca üzerinde bir şey olmadığı için göğsünü hedef aldım. Tam kalbinin üzerine Ç♡Y yazdım. Göğsüne bakarak güldü ve eğilip boynumdan öpmeye başladı.
Derimi dudaklarının arasına sıkıştırıp bıraktı ve beni kucağına alıp Yataktan kalktı. Kalçama bir şaplak atıp banyoya geçti. Elini yüzünü yıkayıp dişini fırçalarken onu izliyordum. Gözlerim aynaya kayınca yüzüme kedi bıyıkları çizdiğini görüp güldüm.
Elini uzatıp beni yanına çağırdı. Madem kedi çizmişti o görürdü. Yanına yaklaşıp yanağını yaladım. Ellerini belimde bağladı ve boyunu eğdi. Biraz daha yaladım ve ısırdım sonra utanarak yüzümü çevirdim. Güldü ve önce ellerimi sonra yüzümü yıkadı. Açılmamış paketteki diş fırçasına macun döktü ve dişlerimi fırçaladı. Gözlerim dolmuştu.
Küçükken arkadaşlarım ailelerinden öğrenirken ben kendi başıma öğrenmiştim dişin nasıl fırçalandığını.
Hep istediğim şeylerden birisi gerçekleşiyordu. Gözlerim dolarken bir damla yaş aktı. Avucuna doldurduğu su ile ağzımı temizledi ve kenardaki havlu ile kuruladı. Hıçkırık kaçarken ağzımdan beni kendi kucağına çekti ve oturma odasına geçtik.
Televizyon karşısındaki koltuğa oturdu bir yandan sırtımı okşayıp bir yandan Alnımdan öpüyordu. "Seni seviyorum." Diye fısıldadı kulağıma. Bir süre sonra ağlamalarım dinince sordu.
"Neden ağladın?" Kucağında kendimi geri çektim ve parmaklarımla oynadım. "Küçükken en çok istediğim şeyi bana tattırdın. Sadece duygulandım."
"İçinde hayal olarak kalan her şeyi yapacağım. Yemin ederim. Ve buna hiç kimse engel olmayacak." Boynundan 3 kere öpüp geri çekildim.
"Hadi televizyon izleyelim." Kumandayı eline alıp koltuğa oturdu ve beni de üzerine çekti. Bir ayağımı bacaklarının üzerine atıp göğsüne kafamı koydum.
Elinin birini sırtıma diğerinde bacağıma atıp iyice kendine çekti.
Resim anlattığımdan birazcık farklı
Kendisi film yerine beni izliyordu. Dudaklarını çeneme yaslamış ara ara öpüyordu. Yavaşca kafasını yittim. "Filme odaklanamıyorum. Rahat dur." Dinlemeyip iyice çeneme abandı.
"Bu küçük çeneyi öpmeden duramam ki." O kadar masum konuşmuştu ki "Tamam o zaman öp." Demiştim.
Bir kac kere daha öptükten sonra geri çekildi. "Hadi yemek hazırlayalım." Deyip kucağına aldı beni. Ellerimi kafasına sarıp boynuma gömdüm. Yürürken sarsakladı.
"Dur oğlum düşeceğiz."Onu dinlemedim bu hareketleri çok tatlı gelmisti. Yanaklarını ısırarak öpmeye başladım.
"Çağ- ah ısırma lan bebe." Beni tezgaha oturttu ve kafasını hemen eğip penisimi eşofmanımın üzerinden sertçe ısırdı.
"Ahh Yi-yiğit napıyorsun?" Kafasını yavaşca kaldırıp sırıttı. "Eğleniyorum güzelim." Kaşlarımı çatıp omzuna vurdum.
"Şeyimi şey ederek mi?" Kahkaha atıp tekrar yaklaştı. "Evet şeyini şey ederek." Onu yittim ve tezgahtan indim. Paketteki makarnayı kaynayan suya döktüm.
"Hangi okula gideceğiz şimdi?"
"Buraya yakın ve öğrenci sayısı az olan bir okul olmalı. Resmen kuzuyu kurtların önüne atıyorum. O kadar erkeğin içinde illaki gay vardır değil mi?"
"Merak etme bir tanem sen varken gelip bana aşık olacak değiller ya." Ensemde küçücük öptü.
"Bir an önce şu işi halletmemiz gerek." Kafamı sallayıp hazır olan makarnayı süzüp sosu için Yiğit'e yer verdim. Ben sosunu çok acı yapıyordum ama o tam kıvamında yapıyordu. Kulak memesi gibi, meme kulağı, meme.... Aklım hiç olmayacak yerlere giderken kendimi silkeleyip salça ve baharatları karıştıran sevgilime sarıldım. Elini belime atıp beni önüne çekti. Elimi kaşık tutan elinin üzerine getirip birlikte karıştırmaya başladık. O da kafasını Saçlarıma yaslamış öpüyor ve kokluyordu.
İşte huzur buydu.
_______________
Bölüm nasıldı
Sahne önerisi
Beğenmediğin yerler
Hoşcakalınnn
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO:13 |Bxb|
Ficção Adolescente-Öğretmen öğrenci ilişkisi- Başlama tarihi: 27.07.21 ⚠️(+18, bdsm, azıcık sadistlik olacaktır. Rahatsız olacaklar okumasın.)⚠️