Oy vermeyi unutmayınnn
Keyifli okumalar
⚠️Azıcık smut var. ⚠️
<3
_______________YİĞİT 'DEN
Kendimi çektikçe bana daha çok yapışıyordu. Kolumu biraz daha oynattım ve kafesinden kurtuldum. Bedenimide çekmiştim ki bacaklarını bacağıma sarıp iyice üzerime uzandı.
Gece terlediği için üzerini çıkarıyordu, umarım hasta olmazdı. Yüzüne baktığımda beyaz ve pürüzsüz teni güneşin ışığında parlıyordu. Biçimli kaşları çatılmış ve kırmızı minik dudakları büzülmüştü. Küçük çenesi o kadar mükemmeldi ki öpmelere doyulmazdı.
Madem kalkamıyordum biraz onunla ilgilenirdim. İşaret parmağımı dudaklarına sürttüm. Dudaklarını uykusunda araladı. Parmağımı dudaklarından içeri gönderip diline değdirdim. Parmağıma bulaşan salyaları ile sert davranmamak için kendimi tuttum.
Parmağımı emmeye başladığında kendim kaşındığımı anladım. Tıpkı bir bebeğin emzik emmesi gibi küçücük çenesiyle parmağımı emiyordu.
Bir yandanda Yanağını okşamaya başladım. Hareketi yavaşladı ve bir süre öyle durdu. Parmağımı dilinin üzerinde gezdirdim ve tekrar emmeye başladı.
Parmağımı ağzından çekip dudağından öptükten sonra sakince kalktım ve mutfağa geçtim. Bu defa başarmıştım kalkmayı.
Dolaptan kahvaltılık şeyler çıkardım, Çağlar içinde yumurta pişirmeye başladım. Bir yandan da Çayı demliyordum. İkimize de birer küçük tost yapıp tabağa koyarken bebeğim içeri girmişti.
Kaşlarını çatmış huysuzca bakıyordu. "Neden yanımdan kalktın?" Deyip sırtıma sarıldı.
"Birilerinin yemek hazırlaması gerekiyordu." Kafasıyla sırtıma vurunca güldüm.
"Aç kalırdım bir şey olmaz. Lütfen kalkma bir daha benden önce." Neden bu kadar sorun yaptığını anlayamasamda ısrar etmedim.
Arkamı dönüp ellerimi kalçasına koyup kucağıma aldım. "Tamam bebeğim, kalkmam bir daha." Hala aynı bakıyordu. Yaklaşıp dudaklarımdan öpmeye başladı. O kadar yumuşak öpüyordu ki ayakta duramayıp sandalyeye oturdum.
Dillerimiz çarpışınca ağlar gibi inledi. Ellerimi saçlarına atıp ara ara okşuyor ve çekiyordum. Ağzımda biriken tükürüğü onun ağzına gönderdim ilk duraksadı, sonra emmeye başladı. Ağzımı açtım kafasını yaklaştırıp tükürdü. Elimi pantolonunun içinden kalça deliğine götürdüm. Orta parmağım deliğin etrafında dolanırken elimle deliğe baskı yaptım.
Üzerimde yükseldi ve biraz kalktı. "Şuan istemiyorum bunu." Korkuyordu ve bu gayet normaldi. Dudaklarının tadına son kez baktım ve geri çekildim. Başını eğmiş bakıyordu.
"Bunun için utanma. Kendini hazır hissetmemen gayet normal. Sen ne zaman istersen o zaman olacak." Boynuma sarıldı hala kucağımdayken.
"Galiba doğru kişiyi buldum." Bu sevimliliğine küçük bir kahkaha attım ve çenesini emip bıraktım.
Onu hep sevecektim, ona layık birisi olacaktım.
______________
Bu ne garip bir bölüm oldu ya?
Neyse yazdığıma şükür
Yazmayadabilirdim?
Ama yazdım. Ehehhe
Bölüm nasıldı
Sahne önerisi
Beğenmediğiniz yerler
Yeni bölümde görüşmek üzereeeee
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO:13 |Bxb|
Fiksi Remaja-Öğretmen öğrenci ilişkisi- Başlama tarihi: 27.07.21 ⚠️(+18, bdsm, azıcık sadistlik olacaktır. Rahatsız olacaklar okumasın.)⚠️