Akşamdan bana ilaç içirip yatırdığı için şuan ağrım yoktu. Kalktığımda yanım boştu kaşlarımı çatarak ayağa kalktığımda aynadaki notu gördüm.
'Arabanın lastiklerini değiştirmeye gidiyorum oğlum. Geldiğimde hazır ol, kahvaltıya gideceğiz. Seni seviyorum.'
Tebessümle elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Spotify dan bir şarkı açıp hazırlanmaya başladım.
Tırnaklarımada siyah oje sürünce tamamdım. Telefonum çalınca aşağıya indim ve babacığımı arabanın dışında sigara içerken gördüm. Beni görünce önce elindeki sigara yere düştü sonra gözlerini kırpıştırarak bakmaya başladı.
Yanına gidip yanağından öperken elimi bilerek penisine sürttüm. "Ahh pardon elim çok ahlaksız babacığım." Kafasını geriye attı ve derince yutkunup küfür etti. Etraftaki korumaları umursamadan beni kucağına alıp arabaya yasladı. İlk defa böyle özenli giyinmiştim.
"Zaten güzeldin ama bu kadarını tahmin etmiyordum." Gülümseyerek dudağını küçücük öptüm.
Hala kucağındayken arabanın etrafını dolanıp beni yan koltuğa oturtup kendisi de şoför koltuğuna oturdu.
Gideceğimiz yere geldiğimizde gülümsemiştim. Etrafta pek bir şey yoktu ve dağın başına 'Gay Cafe' yapılmıştı. (Gerçekte öyle bir şey var mı bilmiyom. Siz var olduğunu düşünün.) İçeri girdiğimizde çok mutluydum çünkü buradaki herkes bizden olduğu için sevgilime yakın davranabilirdim. Elimden tutup en tenha yere götürüp kucağına çekti.
Garson geldiğinde Gülümseyerek bize baktı. Siparişlerimizi verdikten sonra kucağında ufak ufak sürtünüyordum.
"Rahat dur Çağlar." Söz Dinlemeyip omuz silkerek tekrar sürtündüm. Sabır dileyerek gözlerini kapattı. Yemekler gelince hem kendi yiyor hemde bana yediriyordu.
"Sence bana etek yakışır mı?" Kafasını biraz şaşırarak bana çevirdi.
"İnce ve tüysüz bacaklarına çok yakışır bebeğim." Hevesle ona döndüm.
"Ben çocukken hep etek giymek istiyordum. Biliyorum genelde kızlar giydiği için garip görünür ama çok seviyordum. Bir gün komşu kızının bir eteğini giymiştim. Annem beni öyle görünce ilk önce kızmıştı sonrada-" sonunu dinlemeyip beni göğsüne çekti. Çenesini başıma bastırıp fısıldadı.
"Onların yanında yapamadığın her şey benim yanımda yap. Ben seni yargılamam, daha çok severim." Ojeli parmaklarımdan öptü. Gülümseyerek baktım ve Utanarak Önüme döndüm.
Yemeğimiz bittikten sonra hesabı ödedikten. Tam kalkacakken masaya iki tane adam geldi, karşımıza oturdular. 40 lı yaşlarda duran adam selam verip konuşmaya başladı.
"Merhaba ben Tuğrul, bu da sevgilim Hasan." Hasan denilen adam ondan daha genç duruyordu 30 civarı.
"Eğer kabul ederseniz ilişkimize sizinle devam etmek istiyoruz." Dediği anda Yiğit ürkütücü bir şekilde fısıldadı.
"Umarım yanlış anlamışımdır. Çünkü doğru anladıysam senin için hiç iyi şeyler olmaz." Adam sanki bundan hiç etkilenmemiş gibi konuştu.
"Doğru anladınız, grup ilişki istiyoruz." Yiğit beni kucağından kaldırdığı gibi karşısındaki adamın boğazına yapıştı.
"Lan siktirtme kendini. Pezevenk değilim siktir git şuradan." Adam sanki Yiğit ona tepki vermemiş gibi bana dönerek elindeki kağıdı uzattı.
"Yine de fikriniz değişirse bu numaralarımız." Yiğit şoka girerken adamlar gitmişlerdi. Kendine geldiğinde "Ne dedi lan o?" Diye kükredi.
Elinden tutup arabaya bindirdim. Ben de kucağına oturup saçlarını okşayıp şakaklarına masaj yapmaya başladım. "Tamam sakin ol. Olmayacağını çok güzel belirttin." Birden kırmızı gözlerini bana çevirdi.
"Pek bir üzüldünüz Çağlar bey?" Kaşlarımı çatarak baktım.
"Ne yani senden başka birisi ile cinsel birliktelik yaşayacağımı mı düşündün?" Yanlış bir şey dedim galiba çünkü çok sinirli duruyordu.
"Diğer türlü birliktelik yaşarsın yani?" Hayal kırıklığı ile baktım.
"Sen bana güvenmiyor musun?" Diye bağırdım. Ve kucağından kalkıp arabadan çıktım. Arkamda seslensede durmadım aramızdaki mesafe çoktu ve ben koşuyordum. Bu adam salak herhalde neden iki dakika geri dönüp iki saniyede araba ile gelmiyordu peşimden?
_________________
Oy vermeyi unutmayınnn
Garip bir bölüm farkındayım.
Sahne önerisi
Etek giysin mi?
Beğenmediğiniz yerler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO:13 |Bxb|
Teen Fiction-Öğretmen öğrenci ilişkisi- Başlama tarihi: 27.07.21 ⚠️(+18, bdsm, azıcık sadistlik olacaktır. Rahatsız olacaklar okumasın.)⚠️